P. & W-Pack vs SHIP & Zero-B

DeletedUser71298

Guest
32 miljoen* ja gen 20m.

En ik vraag me ook af of dit nou serieus gedacht wordt. Wij hebben al een vermoeden waar dit vandaan komt, gaan dit nu proberen te onderzoeken. Helaas werkt skype resolver/tracker niet op deze skype, maar gaan nog even verder kijken op Fb/twitter/linkedin etc.

Verder ook met support in gesprek

Wordt vervolgd.

@OracleOne ik verwacht wel een leuk spotprentje nu van jou!
Sorry maar ik heb niet echt veel trek om spotprentjes te maken.
Ik vind het een zeer kwalijke zaak dat Ship zo laag speelt dus grappen maken mogen andere doen.

Oke, kan het toch niet laten:
Goed zo Ship!
1b419ee603.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser78744

Guest
Sorry maar ik heb niet echt veel trek om spotprentjes te maken.
Ik vind het een zeer kwalijke zaak dat Ship zo laag speelt dus grappen maken mogen andere doen.

Oke, kan het toch niet laten:
Goed zo Ship!
1b419ee603.png

Moeten we nu lachen, of?
 
Reactiescore
2.181
... Nee we gaan een front acc van over 20 mil gebruiken om een acc van 8 mil te naaien :D zie jij daar enige logica van in?

Verder hebben wij niks te maken gehad met de eerste ban. Dat die speler jullie genaaid heeft geloof ik wel maar niet in opdracht van Ship of zero. Jullie verdachte hadden beide gewoon een alibie en die verwijten waren ook random.

Geef hier eens antwoord op @OracleOne
 

DeletedUser71298

Guest
Voor op dat te antwoorden heeft ie bewijzen nodig, en dat heeft hij toevallig niet :(

Wat heeft P. wel?
Cavalry die geband is wegens logtijden voor de 1ste ban van benjaminooo bewijst voor mij genoeg om te kunnen zeggen dat beide bans veroorzaakt zijn vanuit Ship.
Natuurlijk moet ship dat blijven ontkennen want we zitten op het AF, snap ik :)
 
Reactiescore
2.181
Ja want er zit minder dan 5 dagen tussen de bans... wat je zegt klopt dus voor geen meter maar hea zolang je de schuld maar bij ship kan leggen toch? Doe je zo graag.
 
Reactiescore
2.181
Grappig dat je niet eens durft te antwoorden op de vragen. Bang dat je teveel zegt en zo support wakker schud?
 
Reactiescore
1.019
Ik heb hier niks van meegekregen eh, maar hoe kan volgens jou Remco een speler uit ship op een acc in P. Loggen? Lijkt me toch wel wag vreemd eh :p
 

DeletedUser

Guest
Sorry maar ik heb niet echt veel trek om spotprentjes te maken.
Ik vind het een zeer kwalijke zaak dat Ship zo laag speelt dus grappen maken mogen andere doen.

Oke, kan het toch niet laten:
Goed zo Ship!
1b419ee603.png

Kijk meneer eens zielig doen
 

DeletedUser78744

Guest
Cavalry die geband is wegens logtijden voor de 1ste ban van benjaminooo bewijst voor mij genoeg om te kunnen zeggen dat beide bans veroorzaakt zijn vanuit Ship.
Natuurlijk moet ship dat blijven ontkennen want we zitten op het AF, snap ik :)

Kwaak kwaak. Weer geen bewijzen, je omzeilt het woordje bewijs. Vreemd
 

DeletedUser71298

Guest
Ja want er zit minder dan 5 dagen tussen de bans... wat je zegt klopt dus voor geen meter maar hea zolang je de schuld maar bij ship kan leggen toch? Doe je zo graag.
Ik vind het helemaal prima dat je hufft en pufft als de grote boze wolf maar als je nou eens kijkt naar de logdata en eventjes logisch nadenkt, dan zul je zien wat ik zie :)
De andere berichten ga ik niet op reageren aangezien ik geen zin heb om mezelf constant te blijven herhalen.
Dus Kenneth, zet het verleden even opzij en ga eens realistisch alle data bekijken, spreken we daarna weer verder
 
Reactiescore
2.181
Ik vind het helemaal prima dat je hufft en pufft als de grote boze wolf maar als je nou eens kijkt naar de logdata en eventjes logisch nadenkt, dan zul je zien wat ik zie :)
De andere berichten ga ik niet op reageren aangezien ik geen zin heb om mezelf constant te blijven herhalen.
Dus Kenneth, zet het verleden even opzij en ga eens realistisch alle data bekijken, spreken we daarna weer verder

Volgende keer kan je me ook aanspreken en het uitleggen. Nu heeft Céline het gedaan maar hoe je op het AF het verwoorde klopte het gewoon niet.

Je weet dat ik tegen zulke dingen ben, ondanks dat we elkaar niet mogen.
 

DeletedUser71298

Guest
Volgende keer kan je me ook aanspreken en het uitleggen. Nu heeft Céline het gedaan maar hoe je op het AF het verwoorde klopte het gewoon niet.

Je weet dat ik tegen zulke dingen ben, ondanks dat we elkaar niet mogen.
Ik moet zeker nageven dat ik ook anders had kunnen reageren maar hoe zou jij reageren als je 2 weken weet dat er 2 accounts onterecht en opzettelijk geband zijn?
Dat je data levert aan support maar er aan alle kanten word gezegd dat je onzin praat?
Ik ben zo'n 2 jaar terug gezet en Benjaminooo is 3 jaar kwijt, had meer kunnen zijn voor Benja.
Dan is toch vrij logisch dat je uit je slof schiet lijkt me? :p
En zeg nou zelf, had jij mij geloofd?
Ik ben er vrijwel zeker van dat de ban van Cavalry de enige reden is dat we nu wel ineens serieus genomen worden.
 
Reactiescore
2.181
Ik moet zeker nageven dat ik ook anders had kunnen reageren maar hoe zou jij reageren als je 2 weken weet dat er 2 accounts onterecht en opzettelijk geband zijn?
Dat je data levert aan support maar er aan alle kanten word gezegd dat je onzin praat?
Ik ben zo'n 2 jaar terug gezet en Benjaminooo is 3 jaar kwijt, had meer kunnen zijn voor Benja.
Dan is toch vrij logisch dat je uit je slof schiet lijkt me? :p
En zeg nou zelf, had jij mij geloofd?
Ik ben er vrijwel zeker van dat de ban van Cavalry de enige reden is dat we nu wel ineens serieus genomen worden.

Waarom zou ik Céline wel geloven met wat ze stuurde en jou niet? Dit maakt toch geen verschil? Bewijs is bewijs.

En ja ik snap het wel maar hoe het hier op AF vertelt werd was niet logisch. Daarom geloofde ik het niet maar ik ga niet mijn oordeel en mening laten beïnvloeden doordat ik iemand mag of niet mag.
 
Reactiescore
2.490
32 miljoen* ja gen 20m.

En ik vraag me ook af of dit nou serieus gedacht wordt. Wij hebben al een vermoeden waar dit vandaan komt, gaan dit nu proberen te onderzoeken. Helaas werkt skype resolver/tracker niet op deze skype, maar gaan nog even verder kijken op Fb/twitter/linkedin etc.

Verder ook met support in gesprek

Wordt vervolgd.

@OracleOne ik verwacht wel een leuk spotprentje nu van jou!

Stukje in het bold is al de primaire reden dat we geen Skype meer zouden moeten gebruiken....
 

DeletedUser72496

Guest
@Duckje
Je bent CM van TW NL dus gedraag je zoals het moet.

En loop niet zomaar weg van openstaande supports of die afsluiten zoals je nu deed.
 
Reactiescore
205
Triest dat iemand zulke streken uithaalt, terwijl het totaal onnodig is en het spel bederft. Klote dat deze persoon blijkbaar in SHIP zit, maar vreemd dat er meteen wordt geconcludeerd dat SHIP dit met voorbedachte rade gedaan heeft. Er is hier sprake van een individuele actie, die gehandeld heeft zonder dat iemand anders binnen SHIP hiervan wist. Net als benjaminoo en oracleone, dacht ook thecavalry iemand aan te nemen die zonder verkeerde intenties als co wilde komen spelen. De speler kan dan wel in SHIP zitten, maar naait behalve p. dus ook mooi zijn eigen stamgenoot.
Kan iemand mij uitleggen waarom Benjaminoo en Oracleone 50% dorpenvermindering krijgen en thecavalry 100%, terwijl het om precies dezelfde fout gaat (ook al kunnen ze er allen niks aan doen). Prima als support degene achter deze actie bannen, graag zelfs, maar dit laat het lijken alsof de support dit niet precies weten en dus thecavalry laten opdraaien voor deze actie en dus volledig bannen. Belachelijk.
 
Reactiescore
1.019
Het kan zijn dat het vaker gebeurd is. 1e keer 30% 2e keer 50% 3e keer 100% was de regel vgm
 
Reactiescore
2.181
Nee want het was eerst 50 procent, wat wel terecht zou zijn aangezien de speler verantwoordelijk is voor de co's die hij aanneemt. Alleen nu kunnen ze die speler niet straffen dus straffen ze cav puur daardoor voor 100 procent.

Geef cav 50 procent, laat op benja en oracle alle incs die er in de komende maand zouden komen omzetten naar bezoeken (ookal zou ik er zelf voor zorgen dat ze niet gaan aanvallen) en je hebt de perfecte oplossing en straf.

Let wel dat ship dezelfde fout heeft gemaakt als P, het niet screenen van spelers.
 

DeletedUser71298

Guest
Klote dat deze persoon blijkbaar in SHIP zit, maar vreemd dat er meteen wordt geconcludeerd dat SHIP dit met voorbedachte rade gedaan heeft. Er is hier sprake van een individuele actie, die gehandeld heeft zonder dat iemand anders binnen SHIP hiervan wist.

Wanneer er zoiets gebeurd als wat nu gebeurd is kunnen wij, als vijandige stam, nooit weten of dit bekend is bij de gehele stam of dat het een eenmansactie is.
Logischerwijze geef je de schuld aan de stam, daar word immers de fout (hoe je het wilt noemen) gemaakt en het is dan aan de betreffende stam om aan te tonen wie het gedaan heeft en wie er van wisten.
Enige wat wij kunnen doen is bewijzen blijven verzamelen en deze doorsturen.
Daarnaast is en blijft casual een wereld met een flinke geschiedenis.
Ondertussen heb ik al met meerdere Ship-spelers gesproken en ben ondertussen ook van mening dat deze situatie is gecreëerd door 1 persoon (of meerdere maar dan buiten de ship-cirkel).
Bij deze wil ik dan ook mijn excuses aanbieden naar Ship voor de beschuldiging naar Ship als stam.
Het was niet netjes van mij om gelijk heel ship te beschuldigen maar als je in mijn schoenen staat is het misschien wat beter te begrijpen.
Draai het namelijk maar eens om.
Ik denk dat jullie dat ook zouden zeggen P dit en P dat.

Net als benjaminoo en oracleone, dacht ook thecavalry iemand aan te nemen die zonder verkeerde intenties als co wilde komen spelen. De speler kan dan wel in SHIP zitten, maar naait behalve p. dus ook mooi zijn eigen stamgenoot.
Volgens mij weten wij allebei dat bovenstaande rechtstreeks uit je duim is gezogen.
Zo niet, zie ik graag de gesprekken tegemoet tussen de huidige spelers en de zogenaamde nieuwe co, wat ik ondertussen ook al aan Tom heb gevraagd maar gek genoeg nog steeds niet heb ontvangen.
Valt ook niet mee want we weten allebei dat die gesprekken niet bestaan

Kan iemand mij uitleggen waarom Benjaminoo en Oracleone 50% dorpenvermindering krijgen en thecavalry 100%, terwijl het om precies dezelfde fout gaat (ook al kunnen ze er allen niks aan doen).
Opzettelijk accounts laten bannen telt ,zover ik weet, vele malen zwaarder dan een gewone ban.
Oracle en benja 1ste ban had eigenlijk 0% moeten zijn maar met Fam als mod maken feiten niks uit, die gelooft toch alleen der eigen verhaal en kan beter een nieuwe baan zoeken.

Prima als support degene achter deze actie bannen, graag zelfs, maar dit laat het lijken alsof de support dit niet precies weten en dus thecavalry laten opdraaien voor deze actie en dus volledig bannen. Belachelijk.
Tja, als je de billen brand kun je op blaren zitten.
In dit geval bb's laten rapen door andere
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Bovenaan