Zagen zonder Oplossing?

Deleted User - 697374

Guest
Vind het wel grappig dat je nu maar 1 punt noemt en claimed dat er 4 zijn. Dus waar zijn de andere 3?
 

Roald97

Master Commander & Forum Personality 2019
Reactiescore
2.785
Wel frappant Nyade hier mee komt knikken met iedereen maar letterlijk elke wereld voor de makkelijkste opties kiest :D (42 overgelopen naar de grootmacht Seau, w51 overgelopen naar de grootmacht Edict en nu zit die in Dejavu wederom de grootmacht. Dan nog over fair spel spreken maar mega stabbers als Kale Poes op w42 in zijn stam opnemen en op w51 via vv's, NAPS omzeilen, zijn stam uber hard laten vallen voor de regelrechte vijand en noem maar op xD

Jammer Jannes, had je wereld 59 nou toch maar gevolgd. Hij koos namelijk, in tegenstelling tot bijna alle omliggende stamgenoten, niet om zijn bondgenoot achter te laten en vijand te joinen maar om in zijn (leeglopende) stam te blijven ondanks een groot front en dat de stam waar hij dus niet bij wilde kwantitatief véél groter was. Zeker niet de makkelijkste keuze, dat was overlopen geweest.
 
Reactiescore
3.575
Jammer Jannes, had je wereld 59 nou toch maar gevolgd. Hij koos namelijk, in tegenstelling tot bijna alle omliggende stamgenoten, niet om zijn bondgenoot achter te laten en vijand te joinen maar om in zijn (leeglopende) stam te blijven ondanks een groot front en dat de stam waar hij dus niet bij wilde kwantitatief véél groter was. Zeker niet de makkelijkste keuze, dat was overlopen geweest.

Prima hij het mogelijk eens niet deed, ik ken de situatie niet daar. Maar als het gaat dat hij niet naar die massa noobstam ging die enorm geflopt is vind ik dat ook geen prestatie. Neemt niet weg dat de dingen ik zei nog altijd van kracht zijn, o.a jij hebt w42 gevolgd dan zou je ook weten zijn stam de hele wereld slaag kreeg en uiteindelijk ze gejoined zijn bij de winnende stam.

De winnende stam die een BG zocht omdat ze de 1 v 1 (een gelijke strijd) aan het verliezen waren dus maar rap een overmacht wouden creëren/geen uitdaging.

Zo zal Rens zijn idee ook aflopen op deze wereld. Allemaal mensen die in de eerste plaats voor winst spelen zullen daar ook voor blijven spelen als hoofddoel. Zolang het goed gaat zullen ze wel roepen vast te houden aan de ideeën en zodra er wat druk komt worden de afspraken wat anders interpreteerbaar in hun voordeel. Uiteindelijk zal dat een ketting reactie veroorzaken dat de vijanden hiervan ook er in zullen meegaan waardoor de eerste partij nog iets meer buiten de lijntjes zal kleuren. Moraal van het verhaal zal zijn dat degene die ook werkelijk staan voor deze principes het zullen handhaven en degene die maar mee lullen (meerderheid in dit topic) terug afzwakken naar hun standaarden namelijk gewoon zien te winnen ongeacht hoe.

Het gaat hier compleet niet over wereld-specifieke doelen en daarover discussieren :)
Zou een @Serenity @jokersbrain @Roald97 @underground tacticz. bv willen helpen met zo'n chat etc? Om wat mensen te helpen

Ik zie hier weinig nut in om mijn energie in de steken. Mensen hun persoonlijkheid gaan wij hier op een online spel niet even gaan veranderen. Ik zie hier veel mensen ja knikken met de ideeën maar die lopen elke wereld voor de makkelijkste opties te kiezen en al meermaals betrapt op moreel laag spel.

Voel echt geen nood een chat te beginnen om die mensen op hun plichten te wijzen als ik weet ze hun daar toch niet aan gaan houden van zodra ze er IG nadelig voor gaan liggen. Ben de leeftijd gepasseerd om nog in sprookjes te geloven.

Wat niet wilt zeggen je niets aan mij zal hebben, ik speel elke wereld opnieuw voor een uitdaging en ongeacht wat andere doen zal ik dat ook blijven handhaven.
 

Roald97

Master Commander & Forum Personality 2019
Reactiescore
2.785
Prima hij het mogelijk eens niet deed, ik ken de situatie niet daar. Maar als het gaat dat hij niet naar die massa noobstam ging die enorm geflopt is vind ik dat ook geen prestatie. Neemt niet weg dat de dingen ik zei nog altijd van kracht zijn, o.a jij hebt w42 gevolgd dan zou je ook weten zijn stam de hele wereld slaag kreeg en uiteindelijk ze gejoined zijn bij de winnende stam.

De winnende stam die een BG zocht omdat ze de 1 v 1 (een gelijke strijd) aan het verliezen waren dus maar rap een overmacht wouden creëren/geen uitdaging.

Klopt hoor, ik was op wereld 42 ook geen voorstander van wat je al eerder aanhaalde. Ik wilde alleen even toevoegen dat er (inmiddels) al geen sprake meer is van 'altijd'. Overigens ben ik echt wel te spreken over zijn staminzet en kunde.

En Rens, ik ben ervan overtuigd dat zo een verandering in de mind-set van spelers door het TW team kan worden opgedragen door de instellingen van werelden anders te maken, het straffensysteem aan te passen iets dergelijks. Deze community is net een maatschappij, die heeft sturing van boven nodig want als je het aan de mensen zelf over laat dan krijg je gewoon een grote chaos/burgeroorlog, want niemand is het met elkaar eens. Neem de nederlandse regering, die zou mensen kunnen vertellen dat ze hun gasketels moeten vervangen door zonneboilers en duurzamere alternatieven, maar daar zullen weinig mensen op reageren vanwege het prijskaartje. Pas op het moment dat ze een wet instellen dat het moet, of als ze de verkoop van nieuwe gasketels verbieden of bijvoorbeeld subsidies geven voor duurzame alternatieven, dan pas zal er een merkbare omslag plaats vinden.
 
Reactiescore
1.049
Prima hij het mogelijk eens niet deed, ik ken de situatie niet daar. Maar als het gaat dat hij niet naar die massa noobstam ging die enorm geflopt is vind ik dat ook geen prestatie. Neemt niet weg dat de dingen ik zei nog altijd van kracht zijn, o.a jij hebt w42 gevolgd dan zou je ook weten zijn stam de hele wereld slaag kreeg en uiteindelijk ze gejoined zijn bij de winnende stam.

De winnende stam die een BG zocht omdat ze de 1 v 1 (een gelijke strijd) aan het verliezen waren dus maar rap een overmacht wouden creëren/geen uitdaging.

Zo zal Rens zijn idee ook aflopen op deze wereld. Allemaal mensen die in de eerste plaats voor winst spelen zullen daar ook voor blijven spelen als hoofddoel. Zolang het goed gaat zullen ze wel roepen vast te houden aan de ideeën en zodra er wat druk komt worden de afspraken wat anders interpreteerbaar in hun voordeel. Uiteindelijk zal dat een ketting reactie veroorzaken dat de vijanden hiervan ook er in zullen meegaan waardoor de eerste partij nog iets meer buiten de lijntjes zal kleuren. Moraal van het verhaal zal zijn dat degene die ook werkelijk staan voor deze principes het zullen handhaven en degene die maar mee lullen (meerderheid in dit topic) terug afzwakken naar hun standaarden namelijk gewoon zien te winnen ongeacht hoe.



Ik zie hier weinig nut in om mijn energie in de steken. Mensen hun persoonlijkheid gaan wij hier op een online spel niet even gaan veranderen. Ik zie hier veel mensen ja knikken met de ideeën maar die lopen elke wereld voor de makkelijkste opties te kiezen en al meermaals betrapt op moreel laag spel.

Voel echt geen nood een chat te beginnen om die mensen op hun plichten te wijzen als ik weet ze hun daar toch niet aan gaan houden van zodra ze er IG nadelig voor gaan liggen. Ben de leeftijd gepasseerd om nog in sprookjes te geloven.

Wat niet wilt zeggen je niets aan mij zal hebben, ik speel elke wereld opnieuw voor een uitdaging en ongeacht wat andere doen zal ik dat ook blijven handhaven.
Jij leest mijn post niet?
Heb t over n chat voor 'noobs' niet voor ig afspraken :)
 

DeletedUser71971

Guest
Sowieso mocht je vragen hebben mag je me skypen
Live:henkmaat4
Ik ben niet extreem goed maar kan wel wat dingen uitleggen denk ik

Daarnaast als ik het zo lees kunnen we W62 leuk maken op de volgende manieren:
- Eerlijk/fair spel?? Lijkt me duidelijke maar ook eens aan houden
- Proberen de kwaliteit van de stammen ietwat gelijk te trekken door mogelijk wat nieuwere spelers te helpen?
- Niet direct anderen gaan aangeven bij Support maar je vermannen en diegene zelf aanspreken
- Proberen geen stammen te maken die halve werelden bestrijken of is dit n foute?
- Spionnen e.d. bij die stam zelf aangeven om valsspel gewoon aan alle kanten te voorkomen

Hiermee zou je naar mijns inzien een leuke wereld moeten maken. Als iedereen zn mentaliteit nou eens hiernaar zette....
Dus ik stel voor dat we met alle leiders die chat induiken en beloven ons zo goed als kan naar deze dingen te streven dan blijft t voor iedereen tof!

Trouwens, Als er animo voor die chat is van beide kanten poke me even. Wil het namelijk best graag proberen op te zetten

Vind het jammer om dit te zeggen, maar zoals je ziet hoe de "leiders/pros" hier op het AF reageren, denk ik dat je een hopeloos iets wil bereiken. Niet dat ik je idee wil afkraken. Ik denk dat veel mensen akkoord met je gaan, maar dat het gewoon niet zal lukken door het verleden van bepaalde spelers. Ik denk dat het wel zou lukken d.m.v. wereldinstellingen die een leukere wereld kunnen scheppen + goede communicatie en afspraken tussen de leiders van regerende stammen.
Maar voorlopig zie ik dit als utopia, en ik hoop van harte dat ik me vergis.
 

DeletedUser61134

Guest
Kutjannes beetje rotrens zijn grappige idee te verpesten :eek:

Wel een rage zeg dat zeiken over vorige werelden.

Ik vind t altijd wel mooi, alles wat je doet heeft Jannes wel een situatie van een vorige wereld die hij dan uitgebreid gaat vertellen. En dan als ie klaar is zeg ik altijd: Zei je wat? Je mic deed raar ^^
 
Bovenaan