Zagen zonder Oplossing?

DeletedUser75339

Guest
Wel frappant Nyade hier mee komt knikken met iedereen maar letterlijk elke wereld voor de makkelijkste opties kiest :D (42 overgelopen naar de grootmacht Seau, w51 overgelopen naar de grootmacht Edict en nu zit die in Dejavu wederom de grootmacht. Dan nog over fair spel spreken maar mega stabbers als Kale Poes op w42 in zijn stam opnemen en op w51 via vv's, NAPS omzeilen, zijn stam uber hard laten vallen voor de regelrechte vijand en noem maar op xD



De grootmacht edict HAHA geloof je het zelf Jokertje ?
Ik zou eigenlijk niet mogen ingaan op die onzin van jou maar kom op nu maak je het wel erg bont.

Miljoenen in kwantiteit minder en de oorlog aan het verliezen maar ik kies voor de makkelijke optie LOL.
Je moet eens stoppen met salty zijn dat je die werelden van mij verloor en niet elke reactie moet zijn : " MAAR OP 42 EN OF 51 he"
Wees eens een brave Janus en hou het maar op wereld 62 ;)
 
Reactiescore
3.583
De grootmacht edict HAHA geloof je het zelf Jokertje ?
Ik zou eigenlijk niet mogen ingaan op die onzin van jou maar kom op nu maak je het wel erg bont.

Miljoenen in kwantiteit minder en de oorlog aan het verliezen maar ik kies voor de makkelijke optie LOL.
Je moet eens stoppen met salty zijn dat je die werelden van mij verloor en niet elke reactie moet zijn : " MAAR OP 42 EN OF 51 he"
Wees eens een brave Janus en hou het maar op wereld 62 ;)


Wel grappig je enkel op het geen van w51 ingaat ook al is wat je zegt fout. Maar indirect bevestig je wel dat alle andere dingen ik zei wel alvast zeker kloppen wegens je die maar achterwege laat.

En ik ben super salty en jaloers enzo ja :D Hopelijk voor jou ga je ooit eens wat neerzetten op een wereld, doei.
 
Reactiescore
3.583
Het is wel van toepassing op het onderwerp in mijn ogen, betreffende op welke manier er gespeeld moet worden en op welke manier niet (Nyade). Maar hoeft inderdaad geen nodeloze lange discussie te worden.
 
Reactiescore
145
Allereerst heb je de beginneling die de weg naar het AF & de top amper kan vinden. het mentorsysteem trekt nergens op. Ik was mentor van verschillende spelers & het is letterlijk gewoon aanklikken welk gebouw ze moeten doen & troepen zetten. Niemand van deze spelers leert waarom ze iets moeten doen. Vanaf hun 2e dorp verbreken ze het mentorschap, worden ze geedeld & stoppen ze met tw. Ze hebben dus niks geleerd & denken dus dat ze geen kans hebben. Nochtans zijn er genoeg spelers die hen willen helpen... de vraag is enkel via welk kanaal het contact er dan kan zijn.

Hier wil ik graag even wat aan toevoegen.

Ik ben zelf begonnen met het spelen van TW afgelopen 24 december, een leuk dorpje op W59, in een leuke en goede stam terecht gekomen (gelukkig nog steeds bezig). Hardstikke gezellig, maar het heeft mij veel laten zien hoe deze game & community in elkaar steekt.

- Alle actieve/goede spelers claimen enorm graag nieuwe mensen te verwelkomen, maar dit is grotendeels onzin. Ik heb genoeg mensen ontmoet die mij dingen hebben geleerd en dingen hebben laten zien (gelukkig leer ik enorm snel :cool:), maar het grootste deel van mensen praat gelijk shit over je zodra je niet in de buurt bent. Het stoot nieuwe spelers enorm af (naar mijn mening). Erg jammer dat de community wel durft te claimen geheel voor nieuwe spelers te zijn.

- Het mentorsysteem is prima, mits je een goede mentor en goede leerling hebt. Ik had een mentor waar ik veel aan vroeg, wat te doen,waarom, wanneer etc. Hierop kreeg ik antwoord, en daar leerde ik veel van. Als je niet de moeite neemt om dingen uit te leggen waarom ze iets moeten doen, gaan zij ook niet de moeite nemen om te leren. Wees gewoon wat meer proactief.

- En dan het AF..... man man man wat kan dit toch soms een zooitje zijn. Het stoot enorm af voor de nieuwe spelers om te posten hier, vooral door sommige spelers en hun P&P spelletjes.


TL;DR wees gewoon eens aardig voor nieuwe spelers :(

*Kleine toevoeging: Dit zijn mijn observaties in de eerste paar maanden dat ik TW aan het spelen ben. Dit wilt natuurlijk niet zeggen dat iedereen zo is, maar grotendeels wat ik gezien hebt sluit aan bij wat ik zeg.
 
Laatst bewerkt:

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.147
Die ‘nieuwe’ spelers zijn vaak arroganter dan een oude rot zoals ik. Hoe wil je dat ik dan aardig doe? :D
 

DeletedUser71971

Guest
En als we t niveau omhoog willen. Wat als we een chat aanmaken met alle spelers van 62 die bereid zijn te helpen. We alle 'welwillende' noobs in de omgeving een PM sturen. Ze daarheen proberen te krijgen en ze dan proberen te helpen?
Ik heb nu geen PC dus zal morgen op de rest reageren :)

Zou ik als noob wel zien zitten :p
Heb alleen geen tijd meer tot begin oktober.. :(
Hier wil ik graag even wat aan toevoegen.

Ik ben zelf begonnen met het spelen van TW afgelopen 24 december, een leuk dorpje op W59, in een leuke en goede stam terecht gekomen (gelukkig nog steeds bezig). Hardstikke gezellig, maar het heeft mij veel laten zien hoe deze game & community in elkaar steekt.

- Alle actieve/goede spelers claimen enorm graag nieuwe mensen te verwelkomen, maar dit is grotendeels onzin. Ik heb genoeg mensen ontmoet die mij dingen hebben geleerd en dingen hebben laten zien (gelukkig leer ik enorm snel :cool:), maar het grootste deel van mensen praat gelijk shit over je zodra je niet in de buurt bent. Het stoot nieuwe spelers enorm af (naar mijn mening). Erg jammer dat de community wel durft te claimen geheel voor nieuwe spelers te zijn.

- Het mentorsysteem is prima, mits je een goede mentor en goede leerling hebt. Ik had een mentor waar ik veel aan vroeg, wat te doen,waarom, wanneer etc. Hierop kreeg ik antwoord, en daar leerde ik veel van. Als je niet de moeite neemt om dingen uit te leggen waarom ze iets moeten doen, gaan zij ook niet de moeite nemen om te leren. Wees gewoon wat meer proactief.

- En dan het AF..... man man man wat kan dit toch soms een zooitje zijn. Het stoot enorm af voor de nieuwe spelers om te posten hier, vooral door sommige spelers en hun P&P spelletjes.


TL;DR wees gewoon eens aardig voor nieuwe spelers :(

*Kleine toevoeging: Dit zijn mijn observaties in de eerste paar maanden dat ik TW aan het spelen ben. Dit wilt natuurlijk niet zeggen dat iedereen zo is, maar grotendeels wat ik gezien hebt sluit aan bij wat ik zeg.

Ik geef je deels gelijk. Maar ook @thelightfighter moet ik gelijk geven over het mentorsysteem. Het systeem kan goed gebruikt worden, mits inspanning van beide kanten. Wat niet wil zeggen dat er nog veel verbetering aan te pas kan komen.

En qua gedrag is het idd af te zien van met welke "pro's" je contact legt. De ene is al behulpzamer dan de andere.

@thelightfighter ik denk dat het concept van die chat wel leuk is, maar dat het moeilijk wordt, dat zeker. Als het van de grond komt, mag je me in oktober toevoegen :p Maar dan als noob en niet als pro :rolleyes:
 

DeletedUser61134

Guest
Die ‘nieuwe’ spelers zijn vaak arroganter dan een oude rot zoals ik. Hoe wil je dat ik dan aardig doe? :D

Wij als bescheiden oude rotten in de zee van arrogante newgens :eek:
De nieuwe titanic, jij bent Leonardo en ik Kate Winslet. (aparte achternaam btw)
 

DeletedUser71971

Guest
Wij als bescheiden oude rotten in de zee van arrogante newgens :eek:
De nieuwe titanic, jij bent Leonardo en ik Kate Winslet. (aparte achternaam btw)

Nochtans viel jij wel mee qua arrogantie toen ik je hulp vroeg :rolleyes:
 

DeletedUser71971

Guest
@TurboJongu ij zegt dat het lastig zal zijn. Ik denk dat het succesvol kan zijn
Welke moeilijkheden zie jij?
Ik denk dat dit wel veel mogelijkheden biedt en groot succes kan halen; mits de "leiders" hun persoonlijke meningen/vetes opzij kunnen zetten, (sorry, no offence, maar dit lijkt moeilijk hier op het AF) en dit niet laten mengen met waarvoor de gemaakte "groep" is opgericht :)
 
Reactiescore
1.049
Ik denk dat dit wel veel mogelijkheden biedt en groot succes kan halen; mits de "leiders" hun persoonlijke meningen/vetes opzij kunnen zetten, (sorry, no offence, maar dit lijkt moeilijk hier op het AF) en dit niet laten mengen met waarvoor de gemaakte "groep" is opgericht :)
Sowieso mocht je vragen hebben mag je me skypen
Live:henkmaat4
Ik ben niet extreem goed maar kan wel wat dingen uitleggen denk ik

Daarnaast als ik het zo lees kunnen we W62 leuk maken op de volgende manieren:
- Eerlijk/fair spel?? Lijkt me duidelijke maar ook eens aan houden
- Proberen de kwaliteit van de stammen ietwat gelijk te trekken door mogelijk wat nieuwere spelers te helpen?
- Niet direct anderen gaan aangeven bij Support maar je vermannen en diegene zelf aanspreken
- Proberen geen stammen te maken die halve werelden bestrijken of is dit n foute?
- Spionnen e.d. bij die stam zelf aangeven om valsspel gewoon aan alle kanten te voorkomen

Hiermee zou je naar mijns inzien een leuke wereld moeten maken. Als iedereen zn mentaliteit nou eens hiernaar zette....
Dus ik stel voor dat we met alle leiders die chat induiken en beloven ons zo goed als kan naar deze dingen te streven dan blijft t voor iedereen tof!

Trouwens, Als er animo voor die chat is van beide kanten poke me even. Wil het namelijk best graag proberen op te zetten
 

DeletedUser79481

Guest
Trouwens, Als er animo voor die chat is van beide kanten poke me even. Wil het namelijk best graag proberen op te zetten
Klinkt als een chat waar je me sowieso in mag stoppen.
Ben niet de grootste noob, maar ook geen pro. Kan wel kritische vragen stellen :p
 

DeletedUser69389

Guest
Sowieso mocht je vragen hebben mag je me skypen
Live:henkmaat4
Ik ben niet extreem goed maar kan wel wat dingen uitleggen denk ik

Daarnaast als ik het zo lees kunnen we W62 leuk maken op de volgende manieren:
- Eerlijk/fair spel?? Lijkt me duidelijke maar ook eens aan houden
- Proberen de kwaliteit van de stammen ietwat gelijk te trekken door mogelijk wat nieuwere spelers te helpen?
- Niet direct anderen gaan aangeven bij Support maar je vermannen en diegene zelf aanspreken
- Proberen geen stammen te maken die halve werelden bestrijken of is dit n foute?
- Spionnen e.d. bij die stam zelf aangeven om valsspel gewoon aan alle kanten te voorkomen

Hiermee zou je naar mijns inzien een leuke wereld moeten maken. Als iedereen zn mentaliteit nou eens hiernaar zette....
Dus ik stel voor dat we met alle leiders die chat induiken en beloven ons zo goed als kan naar deze dingen te streven dan blijft t voor iedereen tof!

Trouwens, Als er animo voor die chat is van beide kanten poke me even. Wil het namelijk best graag proberen op te zetten
Voor punt 4 is het nu al te laat met Dejavu en Gods.
 

Deleted User - 697374

Guest
Martijn dat mag je wat mij betreft best onderbouwen want Dante jouw stam is ook niet perfect.
 

DeletedUser69389

Guest
Martijn dat mag je wat mij betreft best onderbouwen want Dante jouw stam is ook niet perfect.
Ik zeg ook niet dat we perfect zijn Ruben. Maar het is niet zo dat wij met ons cluster

Proberen geen stammen te maken die halve werelden bestrijken of is dit n foute?

Dat deed/wilde Error. deels doen, doet Dejavu en Gods nu ook. Wij alleszins niet.
 
Bovenaan