-xXXx- Vs. Troy & Maori.

Reactiescore
57
Re: Para? Vs. Troy & Maori.

Kan ik weinig over zeggen. Singhin rob heb ik nooit gekend en Batman was best vaag in zijn rvaag naar os dus kreeg ik niet veel van mee.

Hij werd ookwel enorm goed gedeft door Maori hea ? :eek:
 

DeletedUser52174

Guest
Re: Para? Vs. Troy & Maori.

Ik snap dan ook niet dat jij nog in Para. mag zitten, wat toch een pro stam is volgens Insane. Maar als dit soort noobs erin zitten betwijfel ik of het niveau wel zo hoogt ligt? 2 dorpen aan Maori. verliezen, noob!. :rolleyes:

Ik heb trouwens een logische verklaring voor deze actie.

Je ging 15 minuten geleden 'slapen' aka handkarren, en na het handkarren kijk je even op het AF om dit te posten. Nu verwijder je je geschiedenis omdat je vriendin er anders achter komt en dan ga je echt slapen.
 

DeletedUser

Guest
Kan ik weinig over zeggen. Singhin rob heb ik nooit gekend en Batman was best vaag in zijn rvaag naar os dus kreeg ik niet veel van mee.

Beide spelers waren vrij snel weg toen wij de aanval inzette meer weet ik ook niet meer ;)
Weet nog wel dat we complimenten van Maori. kregen (wat ik erg sportief vond).

15 minuten geleden ging je nog slapen.

Of heb ik het genoegen met een alter ego?

BUSTED

ALTER EGO FTW!!! Jeff houd me op.. Hij wilt een specifiek wachtwoord hebben ofzo..
Maar snap niet waar hij het over heeft ^^
 

DeletedUser56594

Guest
Re: Para? Vs. Troy & Maori.

Ik heb trouwens een logische verklaring voor deze actie.

Je ging 15 minuten geleden 'slapen' aka handkarren, en na het handkarren kijk je even op het AF om dit te posten. Nu verwijder je je geschiedenis omdat je vriendin er anders achter komt en dan ga je echt slapen.

Nu ben ik wel echt, BUSTED
 

DeletedUser

Guest
Re: Para? Vs. Troy & Maori.

Ik heb trouwens een logische verklaring voor deze actie.

Je ging 15 minuten geleden 'slapen' aka handkarren, en na het handkarren kijk je even op het AF om dit te posten. Nu verwijder je je geschiedenis omdat je vriendin er anders achter komt en dan ga je echt slapen.

Hoe kom je aan dat woord (A)?
 

DeletedUser

Guest
Re: Para? Vs. Troy & Maori.

Hij werd ookwel enorm goed gedeft door Maori hea ? :eek:
Hij zij zelf dat het zijn eerste wereld was, dus ook de ervaring mistte. En zoals Michiel al zegt, hij vroeg enorm onduidelijk os. Geen bb-codes, geen aantal dorpen die nodig waren, postte nooit welk front het hardst onder vuur lag etc. Moeilijk te deffen dan ook denk ik
 
Reactiescore
57
Slotje en weg ermee ?
-xXXx- is gevallen zoals jullie weten :p
 
Bovenaan