[Speeltopic] X vs X

Reactiescore
167
Ci heeft al gereageerd op skype iig :D
 

DeletedUser18987

Guest
2 punten voor winnen en 10 punten voor alles spelen?
Dan zeg ik gewoon dat ik mijn laatste partij verloren heb xD
 

DeletedUser35251

Guest
De deadline is te kort en vervolgens als ik de deadline verleng maar de mensen beloon die het wel gehaald hebben is het ook niet goed.

Dan gewoon oude deadline. Zie maar wie er gespeeld heeft dan. Staan weinig scores in het topic tot nu toe.
 
Reactiescore
976
Ik ben verloren tegen Freaker en nog niet gespeeld tegen TheSilent en Capri. TheSilent negeert me en tegen Capri kan ik niet spelen omdat ze op het laatste moment pas is ingevallen en we geen geschikt moment meer vinden, vorige week had ik alles meteen proberen plannen omdat ik wist dat ik deze week een drukke week had. Zou echt sneu zijn als ik daardoor mijn punten misloop.
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser74597

Guest
ik heb me laptop die kan curvefever niet aan ;( niet leuk gister zou ik met capri spelen....is dus niet gelukt zal zo kijken of t me nog wil lukken //wil wel...
 
Reactiescore
167
Ik heb verloren van CI :(
 

Deleted User - 2265087

Guest
Freaker Player heeft met schaken van mij gewonnen.

Uitstel is prima, en aub geen extra punten voor andere spelers. Ik had vorige week zondag al tegen Freaker, Silent & Jannick gezegd dat ik enkel donderdagavond kon spelen. Doordat Jannick vervangen werd door Capri is dat niet kunnen doorgaan, en aangezien ik vanavond niet kan wanneer zij kan, kunnen wij voor de deadline niet meer spelen.

Ik ben verloren tegen Freaker en nog niet gespeeld tegen TheSilent en Capri. TheSilent negeert me en tegen Capri kan ik niet spelen omdat ze op het laatste moment pas is ingevallen en we geen geschikt moment meer vinden, vorige week had ik alles meteen proberen plannen omdat ik wist dat ik deze week een drukke week had. Zou echt sneu zijn als ik daardoor mijn punten misloop.

In het geval dat de dl vanaaf is krijg jij ze, jij had het idd al besproken, ík kon niet, dus dan krijg jij ze ;)

ik heb me laptop die kan curvefever niet aan ;( niet leuk gister zou ik met capri spelen....is dus niet gelukt zal zo kijken of t me nog wil lukken //wil wel...

Wat Jessica zegt, we waren allebei on om te spelen, alleen liep Jessica haar laptop vast, kunnen we niet heel erg veel aan doen :(

@Energy. , het is niet heel erg logisch om mensen extra punten te geven als ze alles in hebben geleverd, als een persoon niet reageert (en ze er dus niet tegen kunnen spelen) lopen ze punten mis ;) Wat Green zei, jij beslist en we moeten ons er maar naar schikken! :) (en ik vind echt dat je geweldig leidt, dus neem het je zeker niet kwalijk dat dit ontstaat ;) )
 

DeletedUser74597

Guest
jah klopt wat capri zegt ..ik heb eenmaal een laptop die niet alles aankan ;(
Daar kan niemand wat aandoen ...zal nog eens poging wagen ...
 
Reactiescore
167
Als je laptop curve fever al niet aan kan...:p
 

DeletedUser66129

Guest
Ik heb geen tijd meer om te spelen. Mijn best gedaan om McAwsome te bereiken maar die liet gewoon helemaal niets van zich horen. Met Jessica en Capri kwamen tijden gewoon te slecht uit, helaas..
 

Deleted User - 2265087

Guest
Ik heb geen tijd meer om te spelen. Mijn best gedaan om McAwsome te bereiken maar die liet gewoon helemaal niets van zich horen. Met Jessica en Capri kwamen tijden gewoon te slecht uit, helaas..

Tom is er nu, ik ook ;)

5-4 verloren van Tom met curvefever.
 
Reactiescore
976
Beste TEAM GROEN,

Allereerst een dikke proficiat met het in de pan hakken van de andere teams. Elk van jullie heeft gespeeld als een ware kampioen.

Team Geel was in vergelijking met jullie eerder Team Scheel, de spelers van Team Rood konden de vernedering niet aan en wenste zich snel dood en Team Oranje tja, die vielen al snel door de mand met hun cheats.

Bij deze nog eens een dikke proficiat aan al onze KAMPIOENEN:

GreenGang.
Agloven
Westkip
Netsky
Svennieboys
Jenskeuh


Het spel is echter nog niet gedaan. We gaan nu verder met het bepalen van DE KAMPIOEN DER KAMPOENEN.


___________________________________________________________

Halve finale van het kampioenschap der kampioenen

Jullie spelen dit spel: Balls (klik)

De bedoeling is om de hoogste score te halen. De 3 personen die niets insturen of de laagste score halen gaan niet door naar de volgende ronde.

__________________________________________________________________

Finale van het kampioenschap der kampioenen

Jullie spelen dit spel: Pinguin Bomberman (klik)
De bedoeling is dat jullie 3 keer tegen elkaar spelen. (ik raad jullie aan om eerst enkele oefenpotjes te spelen) Er zal een klassement opgemaakt worden om te bepalen wie de kampioen der kampioen is.


 
Bovenaan