[Speeltopic] X vs X

Reactiescore
976
thesilenttype heeft schrik van mij hij negeert mijn pm

ik stel voor dat ik de winst krijg als hij niet tijdig van zich laat horen

eerlijk is eerlijk
 
Reactiescore
167
Ja als iemand niet speelt neem ik aan dat je gewoon de punten krijgt?

Silenttype is op vakantie volgens mij... las ik in het schaken topic
ik moet ook tegen hem
 

DeletedUser18987

Guest
Ik heb al tegen DZ en Dirk-Janus gespeeld en gewonnen met Curve Fever.
Speel waarschijnlijk vrijdagavond tegen Jo Han.
 

DeletedUser66944

Guest
Gewonnen van royalist (capri) & westkip met schaken, silenttype heeft nog niet geantwoord.
 
Reactiescore
167
CI en silenttype reageren beide niet bij mij... als ze niet reageren neem ik aan dat ik gewoon +4 erbij krijg?
 

DeletedUser35251

Guest
Ik zoek een vervanger voor robrecht (silent) en ik verleng de deadline naar zondag 22:00u. Ik merk dat veel mensen op vakantie zijn geweest of onverwachts geopereerd moesten worden en waarvoor ik dus vervanging moest regelen. De mensen die de oude deadline wel hebben gehaald zal ik belonen met 10 extra punten. Reageerd je tegenstander niet dan krijg je gewoon de winst.
 
Reactiescore
167
Ik heb:
- Gewonnen tegen antraxis (1-0)
- CI reageert niet
- silenttype ook niet
 

DeletedUser72524

Guest
CI moet je bereiken via skype lijkt me. AF mag ie niet meer opkomen.
 

DeletedUser66129

Guest
Wat is dat voor onzin dat degene die deadline wel gehaald hebben +10 punten krijgen. Sorry Kristy maar vind dat je te veel overbodig met punten aan het strooien bent en tevens ook te veel punten.

Maar ach, ik doe gewoon mijn best ervoor met alles alleen komt het niet altijd uit..
 

DeletedUser66944

Guest
klopt je kan beter gewoon de deadline op deze avond houden, diegene die nu nog niet hebben gespeeld zijn dat toch niet van plan en ze nog eens extra benadelen met 10 punten aan anderen te geven zorgt voor scenario's die niet meer inhaalbaar zijn.
 
Reactiescore
976
Uitstel is prima, en aub geen extra punten voor andere spelers. Ik had vorige week zondag al tegen Freaker, Silent & Jannick gezegd dat ik enkel donderdagavond kon spelen. Doordat Jannick vervangen werd door Capri is dat niet kunnen doorgaan, en aangezien ik vanavond niet kan wanneer zij kan, kunnen wij voor de deadline niet meer spelen.
 
Reactiescore
167
Ci is noah toch? die heb ik al een aantal dagen geleden bericht maar hij reageert niet...

En DL vanavond is ook prima imo, lang genoeg de tijd gehad om te spelen. maar leiding beslist ofcourse ;)
 
Bovenaan