[Speeltopic] X vs X

DeletedUser35251

Guest
X vs X Introductie

Welkom bij een nieuwe X vs X! Het spel zal starten met 3 groepen van 5 spelers en 1 groep van 6 spelers waarbij je zowel met individuele als groepsopdrachten zoveel mogelijk punten moet zien te scoren. Zodra een groep nog maar uit 2 spelers bestaat zullen deze spelers worden onderverdeeld bij een ander team.

Ook deze editie zal weer bestaan uit toernooitjes, flashgames, kennisvragen en groepsopdrachten. Bij elke opdracht vallen er punten te verdienen en vervolgens zal het team met de minste punten afscheid moeten nemen van zijn/ haar slechtst scorende teamlid.

Om het spel lekker door te laten lopen krijgen jullie voor makkelijke opdrachten 24u en voor opdrachten waarbij je tegen andere moet strijden in de zin van een toernooi 48u.

Regels

- Inleveren voor de deadline. 2 keer niet ingeleverd betekend uitsluiting uit het spel wegens inactiviteit.
- Niet cheaten.
- Behandel je mede-spelers met respect, let op je taalgebruik en spam het topic niet vol.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser35251

Guest
Teams

Groen
  • GreenGang.
  • Agloven
  • Westkip
  • Netskiiiii
  • Svennieboys
  • Jenskeuh
Oranje
  • The joker13
  • CI
  • DemocratischeZijmelaars
  • Royalist.
Rood
  • Anthraxxis
  • Tigor
  • Jessicavd
  • Freaker
  • Stalov
  • Dirk-Janus
Geel

  • TheSilentType
  • Jo Han
  • McAwesome
Spelers lijst:

1. DemocratischeZijmelaars
2. .XvXalist.
3. Tigor
4. Westkip
5. Freaker
6. Svennieboys
7. Jo Han
8. Netskiiiii
9. Anthraxxis
10. Yankee60. Afvaller opdracht 1
11. Thewolflord. Afvaller opdracht 4
12. TheSilentType
13. CI
14. McAwesome
15. Capricorno. Afvaller opdracht 3
16. Jessicavd
17.GreenGang.
18. Dragonfriend723
19. The joker13
20. Boss Incarnate. Afvaller opdracht 2
21. Agloven
22. Jenskeuh
23. Dirk-Janus

b1mmehblbbev2.png


 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser35251

Guest
Opdracht 1:

De teams zijn ingedeeld en dus kunnen we gaan starten! Voeg je teamgenoten toe op skype zodat je goed kan communiceren.

Met het spel van vandaag gaan we bepalen wie de teamleiders van de teams gaan worden en zal de eerste speler afvallen. Iedereen gaat het volgende spel spelen (http://spele.nl/cubefield-spel/) en stuurt zijn/ haar score middels een printscreen naar mij toe. Vervolgens ga ik van alle spelers van de teams de scores bij elkaar optellen om ze te kunnen bepalen welk team het slechtst heeft gescoord en dus van een van zijn spelers afscheid moet gaan nemen. Van het team met 6 spelers tellen enkel de beste 5 scores mee.

Je speelt hier dus voor je team maar ook om individueel punten te verzamelen. De beste speler van elk team krijgt namelijk 6 punten, de tweede 5 punten, enzovoorts.

Heel veel succes allemaal!
De deadline ligt op donderdag 10 november om 23:00u.
 

DeletedUser35251

Guest
Even voor de duidelijkheid: Als je nu al een score hebt ingeleverd en morgen je score verbeterd mag je deze ook doorsturen. Je hoogst doorgestuurde score voor de deadline telt.
 

DeletedUser35251

Guest
De strijd is al goed losgebarsten :D krijg steeds verbeterde scores toegestuurd.
 

DeletedUser75237

Guest
Hmm, ik wil graag al een score insturen, maar ik heb geen idee wat een "normale" score is, dus seffens is dat zo kei laag ofzo :biggrin:
 

DeletedUser35251

Guest
Dames en heren ik wil jullie er wel op wijzen dit spel eerlijk te spelen. Beetje zielig om met een forumspel te gaan cheaten. Cheaters worden ook afgestraft.

Het wereldrecord van 2011 ligt op 1.15 mil en dan is er nog iemand die een paar jaar later 2.4 mil heeft gehaald. Iemand heeft tot nu toe 22 mil, diegene moet zich dus aanmelden voor een nieuw wereld record in het guinness book of records.

Hou het aub eerlijk voor iedereen .. degene die zich nu aangesproken voelen kunnen tot vanavond 23:00 een legit score inleveren.
 

DeletedUser35251

Guest
Mededeling

Jenskeuh
komt bij team groen. Na de eerste opdracht worden er geen spelers meer toegelaten en komen op de reservelijst.

Bij de teams met 6 spelers tellen enkel de 5 beste scores.
 

DeletedUser

Guest
Dames en heren ik wil jullie er wel op wijzen dit spel eerlijk te spelen. Beetje zielig om met een forumspel te gaan cheaten. Cheaters worden ook afgestraft.

Het wereldrecord van 2011 ligt op 1.15 mil en dan is er nog iemand die een paar jaar later 2.4 mil heeft gehaald. Iemand heeft tot nu toe 22 mil, diegene moet zich dus aanmelden voor een nieuw wereld record in het guinness book of records.

Hou het aub eerlijk voor iedereen .. degene die zich nu aangesproken voelen kunnen tot vanavond 23:00 een legit score inleveren.

Top,

Inderdaad.

Waarom zou je gaan willen cheaten? Doe dan niet mee, er is geen prijs niks, dat is het leukste. Je gaat voor de eer, nou en als je die eer wilt verdedigen met cheaten. Jongen. Dan kom je ver.
 
Reactiescore
167
Wij hebben dat record allemaal na 3 pogingen al verbeterd dus klopt niks van,,, is gewoon eerlijk gegaan denk ik ;)
 
Bovenaan