[Speeltopic] X vs X

DeletedUser

Guest
Morgenmiddag tegen Thijs en Laurens en ik spreken elkaar morgen ook wel ergens aan. Morgen moet dus lukke.
 

DeletedUser

Guest
Onzin, jullie speelden te laat. De verliezer van jullie twee lag er gewoon uit. Je mag Bappos op je blote knietjes danken dat hij jullie er niet allebei uitflikkerde.
 

DeletedUser16768

Guest
Je mag van mij best een finale spelen overigens.

Hij telt alleen niet mee.
 

DeletedUser

Guest
Nou als ik nu van basboy verlies dan eet ik mijn schoen op...

Tijd om dat te ontdekken!

EDIT: M'n skype doet kut, vandaar dat ik wat later ben, Bas!!

EDIT 2:
ALsof tijd ineens een degelijke factor is om iemand te kicken.

Uiteraard voor de samensmelting betekende dat -20 nu betekent dat gewoon uit het spel gekickt worden. Dat is het hele idee van iedere opdracht weer op 0 beginnen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser16768

Guest
Uitslag opdracht 14


A1: Bik en rode trap - NVT
A2: Basboy11 - Beast Incarnate
A3: Quid pro Quo - Agloven
A4: Dragonfriend723 - Freaker Play

Finale winnaars:
Bik en rode trap - Basboy11
Bik en rode trap - Dragonfriend723
Basboy11 - Dragonfriend723

Winnaar van 2 wedstrijden pakt de winst!

Finale verliezers:
Quid pro Quo - Agloven
Verliezer vliegt uit het spel


Gefeliciteerd Bik en rode trap, jij zit sowieso bij de laatste 5.
We nemen afscheid van Agloven.

Volgende opdracht komt zo spoedig mogelijk
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser16768

Guest
Opdracht 15

Jullie zijn nu bij de laatste 6.
Deze opdracht zal in totaal 2 sudokupuzzels bevatten. Je krijgt dus 2 puzzels op je bordje die je moet oplossen. Diegene die er de minste tijd over doet (en uiteraard zonder fouten) wint de opdracht. Ben je dus de snelste, maar ben je de enige met een fout vlieg je er alsnog uit! Eerst tellen de fouten, daarna de tijd.

Hoe gaat dit in zijn werk? Jij geeft bij mij aan wanneer je, tot aan komende zondag tijd, hebt om de sudoku te maken. Ik stuur je op skype het aangegeven tijdstip de sudoku in excel. Vervolgens los je hem op en op het moment dat je deze teruggestuurd hebt stopt de tijd. Zo simpel kan het zijn!

Winnaar krijgt een vrijstelling voor opdracht 16, verliezer ligt uit het spel. Mocht Bik en rode trap onderaan staan bij deze opdracht, gaat de nummer 5 eruit. Bik en rode trap mag dus ook kiezen om niet te spelen.

Geen communicatie zoeken betekend overigens uit het spel liggen en alsnog vliegt er dan een ander ook uit. Ik stuur de puzzel op de afgesproken tijd, mocht je dan niet aanwezig zijn moet je vooraf dit melden en een andere tijd sturen anders heb je pech.
 

DeletedUser66944

Guest
Top deed altijd sudokus op de trein dus verwacht wel dat dit geen probleem zal mogen zijn :)
 

DeletedUser65921

Guest
Ben je er eens overdag? Want ik ben er zowel vanavond als morgen 's avonds niet.
 

DeletedUser16768

Guest
Stuur voor de zekerheid even je mailadres naar mij op skype, dan kan ik het nog mailen ;)
 

DeletedUser16768

Guest
Gaat Freaker Play vs. Quid pro Quo dan ook direct nu de finale worden?
 

DeletedUser

Guest
Lijkt me wel. Het is niet dat er iemand anders met een vrijstelling door kan gaan.
 
Bovenaan