[Speeltopic] X vs X

DeletedUser76018

Guest
Beste. Einde. Ooit.
Ipv een spel is dit een dama reality-reeks geworden :D
 
Reactiescore
24
Dat jij je eigen kansen te grabbel gooit kan mij de reet roesten. Jij hebt je keuze gemaakt, ik de mijne.

Doordat jij geen tijd hebt naai je ons maar. Wij willen gewoon een chille laatste opdracht en jij vind het nu wel welletjes. Aan je leiding dit spel valt niets af te dingen, heb je echt lekker gedaan man, maar laten we het ff chill afmaken... Voor jou is dit ook kut lijkt me.
 

DeletedUser13565

Guest
Doordat jij geen tijd hebt naai je ons maar. Wij willen gewoon een chille laatste opdracht en jij vind het nu wel welletjes. Aan je leiding dit spel valt niets af te dingen, heb je echt lekker gedaan man, maar laten we het ff chill afmaken... Voor jou is dit ook kut lijkt me.

Dit. Geen goed woord voor over verder, er is nu ook genoeg gezegd erover, Thijs zie ik ook niet snel van mening veranderen dus eindigt dit spel voor iedereen kut.
 

DeletedUser75763

Guest
Wanneer komt de volgende X vs X? Ik vond dit allemaal wel geinig.
 

DeletedUser24056

Guest
Deze oplossing is natuurlijk voor helemaal niemand wenselijk :d
wat een klucht
 

DeletedUser74005

Guest
Ik organiseer na mijn examens wel een potje, ergens rond eind mei :p

Goed geleid BERT, ik vind het knap dat je het zolang volgehouden hebt!
 

DeletedUser

Guest
Doe dat als intro-opdracht. Kun je meteen zien wie er geen motivatie heeft :p
 

DeletedUser

Guest
Jullie hebben jezelf genaaid door te incapabel te zijn om tegen twee personen een potje dammen te spelen.

Ach ja, iedereen is incapabel geweest in de finale, dat is inclusief jijzelf. Ja, wij speelde niet, wat vrij logisch is gezien de periode van jaar (kerst, nieuwjaar) en afwezigheid van verschillende mensen. Tegelijkertijd is er ook zo'n 1000 maal aangekaart dat men een ander spel wou doen, niet tegelijkertijd aanwezig was, Milan de opdracht won volgens de andere 2 finalisten omdat hij als enige actief was erin, vragen en opmerkingen gesteld/gemaakt, maar dat is ook allemaal genegeerd door jou. Dus je kan ons prima incapabel noemen, i don't mind, maar jij bent ook vrij incapabel geweest bij deze opdracht.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Ik snap niet dat je een nieuwe opdracht gaat eisen, Thijs is toch de spelleider xd
 

DeletedUser

Guest
Klopt, het was meer dat geen van ons 3 ook maar enige ervaring hadden met dammen.
De match Milan vs. mij, wat het enige spel is dat is gespeeld, maar uiteindelijk verviel omdat het een Bo1 werd, dat was echt een drama. Het was letterlijk willekeurig blokjes vooruit zetten en geen idee hebben hoe of wat je moest spelen om te winnen. En dat potje duurde een uur.

Daarom werd er een ander spel aangevraagd, omdat geen van ons 3 kon dammen. Wat aan de ene kant eerlijk is, want iedereen is even slecht, maar tegelijkertijd natuurlijk vrij droog. Het was meer een wedstrijd van wie het minst slecht was, ipv wie het beste was.
 

DeletedUser

Guest
Je begrijpt het punt. De 1ste 2 rondes gingen vlot & daar won simpelweg de beste.
Als de 3de ronde dan niet lukt en de spelers meerdere vragen & opmerkingen erover maken en dat genegeerd wordt, dan tja. Misschien, heel misschien, had dat vanuit de leiding dan ook beter aangepakt kunnen worden, ipv helemaal niet.
 
Bovenaan