[Speeltopic] X vs X

Reactiescore
1.367
Net ff 1 potje dronken 620, toen een domme fout gemaakt door iemand met paar punten al mijn mass te geven... :/
 
Reactiescore
1.015
Snap het neit. Hoe slok je iemand op? Meer dan dubbel zo groot en dan er recht achter en dan splitsen of mass ejecteren?
 

DeletedUser73016

Guest
12038876_1628992017368258_7673706248850038646_o.jpg


Gaat lekker zo.
 
Reactiescore
1.367

DeletedUser55797

Guest
Moh... 2K is netjes ;) Ik ben net over de 1K geraakt... Hier laat ik het ook bij voorlopig!
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.277
Opdracht 1b:

Om de vaart er een beetje in te houden; tegelijkertijd met het invullen van vier pittige vragen kunt u ook bonuspunten verdienen door deze epische game. Het is een degelijke bijvoeging in punten; zorg dus dat u hier uw slagje slaat! De eerste afvallers zullen uit het spel vliegen na deze individuele opdracht! Dit zijn er aardig wat, dus doe je best zodat je een vliegende start hebt!

Ook bij deze opdracht is de deadline woensdag 30 september om 0:00

www.agar.io (Het gaat hier om de highest mass) -> Hiervan moet je een screentje tezamen met opdracht 1a in m'n inbox deponeren.

Heb hier al een paar keer eerste mee gestaan dus mooie opdracht!
 

DeletedUser73016

Guest
Moh... 2K is netjes ;) Ik ben net over de 1K geraakt... Hier laat ik het ook bij voorlopig!

Ja, is ook eerste keer dat ik het deed. Was de poging die ik ondernam na de tut eens te zien. Zal het hier ook bij laten, want nieuwe pogingen rijken niet echt ver. Beetje geluk gehad met die poging denk ik :p maar als je nog maar 5 keer geprobeerd heb, is dat niet slecht zeker?
 

DeletedUser65747

Guest
Pauperspel, kom niet hoger dan 137:D

Je moet trouwens toch gewoon FFA spelen?
 

DeletedUser65747

Guest
Hehe, eindelijk 750, split ik per ongeluk 2 keer waardoor ik 4 verschillende mass heb. Gelijk opgegeten natuurlijk.:D toch nog 848 gehaald door die splits
 

DeletedUser24056

Guest
Ik ben een eckte agar-baas. Meerdere keren op 1 gestaan.
 

DeletedUser65747

Guest
Als ik hem nog kan verberteren, wat vrij onwaarschijnlijk is maak ik wel een printscreen van hele scherm!
 

Amber Heard

Forum Personality of The Year 2017
Reactiescore
627
Wel lache spelletje:D
 

DeletedUser55797

Guest
Dit is pas opdracht 1, denk niet dat iemand al heeft ingeleverd. Dus wellicht kan je nog meedoen?
 
Bovenaan