X-mas vs NEOH

DeletedUser

Guest
Goed dat ze wel op hun standpunten blijven dan.

Liegen kunnen ze wel goed:)

Jullie waren een leuke stam NEOH, maar jullie rol in deze wereld is nu toch echt uitgespeeld. Jullie kunnen altijd nog op een andere wereld gaan spelen, want van jullie accounts hier zal niet veel overblijven.

Wees maar niet bang, mij krijg je hier echt niet weg Ik moet toch wat doen tijdens saaie colleges

Jullie komen helemaal niet door mij heen

Alle accounts zijn inmiddels verdwenen van de spelers die het hebben gezegt.:bijl:
 

DeletedUser56633

Guest
ach,zo is het nooit gezegt door mij..

Maar je weet hoe het ging in X-mas,ik heb zelfs pm,s liggen van X-massers dat de noordelijke spelers hun niks uitmaakt als ze kapot gaan,zo is het dus al die tijd al gegaan,en dat was goed te merken bij sommigen..
 

DeletedUser

Guest
Zit ook geen quote van jou bij toevallig;p Maar ik weet hoe het bij X-mas eraan toegaat ja. Ben benieuwd wat ze nu gaan doen dan aangezien we wel bij de kern aan zijn gekomen denk ik zo.
 

DeletedUser65185

Guest
na blutsje kom ik tegen roccom ik ben eens benieuwd :) eindelijk een echte uitdaging?
 

DeletedUser56633

Guest
iets beter kijken Banaantje;)

alleen is al tijdje niks gezegt haha
 

DeletedUser68384

Guest
Het wordt nog veel leuker als dit forum wat actiever wordt
 

DeletedUser

Guest
6577836-illustration-of-a-crowd-celebrating-a-victory--more-soccer-illustrations-in-my-portfolio.jpg


Zijde 1:
Stammen: NEOH
Zijde 2:
Stammen: X-Mas

Timeframe: Voor altijd

Totale overnames:

Kant 1: 62,336
Kant 2: 40,368
Verschil: 21,968

chart


Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 3,856
Kant 2: 382
Verschil: 3,474

chart


Puntentotaal van totale overnames:

Kant 1: 565,193,800
Kant 2: 375,781,146
Verschil: 189,412,654

chart


Puntentotaal van totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 36,366,430
Kant 2: 3,552,731
Verschil: 32,813,699

chart
 

DeletedUser

Guest
En voor de verandering is het weer eens game over voor x-mass. de verliezen werden te groot..

Nou snel de boel weer in de nieuwe stam opnemen.... ownee... dat gaat niet als spelers niet meer actief zijn... OEPS. maar het is ook best kruk als je 1200 dorpen verliest in 3 weken tijd....
 

DeletedUser65185

Guest
Achja ben eens benieuwd, wanneer een nieuwe oorlogsverklaring? Of gunnen we ze even een kans om op krachten te komen zodat het wat interessant wordt? :)
 

DeletedUser56633

Guest
En voor de verandering is het weer eens game over voor x-mass. de verliezen werden te groot..

Nou snel de boel weer in de nieuwe stam opnemen.... ownee... dat gaat niet als spelers niet meer actief zijn... OEPS. maar het is ook best kruk als je 1200 dorpen verliest in 3 weken tijd....

naja,ze nemen gewoon de oude leden weer op behalve een paar niet,dat gaat echt niet veranderen:p
We hebben nu al TC,Run,X-mas,en Love gehad,mis ik nog een?:S

Achja ben eens benieuwd, wanneer een nieuwe oorlogsverklaring? Of gunnen we ze even een kans om op krachten te komen zodat het wat interessant wordt? :)

Nee,gewoon weer een nieuwe stam beginnen omdat de stats te slecht waren xD
Weer snel de oude stats proberen te krijgen:D
 

DeletedUser65185

Guest
Achja heb nog steeds een leuk frontje en dan kan ik nu wel eens proberen 1ste te staan in ODA stats van de oorlog. Dat geeft me nog altijd een slecht gevoel.

1 Thanator NEOH 110.930.645
2 Tsu.tey NEOH 108.473.033
3 extase NEOH 107.496.093
4 The Sacrifire NEOH 100.948.921

Moest wardking er nu zijn ingebleven he... dan had het er ook al mooier uitgezien voor me haha :D
 

DeletedUser

Guest
denk wel dat er iets verandert.. ;-) maarja dat wordt wel gemerkt.. als iedereen een beetje luistert :D
 
Bovenaan