X-mas vs NEOH

DeletedUser59685

Guest
THR en LOVE zijn 2 andere stammen, net zoals THR en X-MAS 2 andere stammen waren
 

DeletedUser56633

Guest
Dat klopt,vandaar de vraagteken he..

als ze de zelfde stam waren hadden ze wel dezelfde naam he..
 

DeletedUser68384

Guest
Adat en ik hebben lidmaatschap genomen in de stam Fissa.


Love is deels xmas en een lid van THR wat dat wordt geen idee dat moet je aan Rocco(m) vragen.

En wie waren de beste aanvallers van xmas tegenover oeps en dan ook nog tegenover neoh?

mischien nieuw topic maken over Love. VS OEPS?

maar nu zag ik ook dat het front van love en neoh heel erg verminderd is omdat gvey rubew zimba en pjerry niet in die stam zitten.
 

DeletedUser65185

Guest
Adat en ik hebben lidmaatschap genomen in de stam Fissa.


Love is deels xmas en een lid van THR wat dat wordt geen idee dat moet je aan Rocco(m) vragen.

En wie waren de beste aanvallers van xmas tegenover oeps en dan ook nog tegenover neoh?

mischien nieuw topic maken over Love. VS OEPS?

maar nu zag ik ook dat het front van love en neoh heel erg verminderd is omdat gvey rubew zimba en pjerry niet in die stam zitten.

Ahja dus je denkt dat die spelers ook niet worden opgeruimd? Heel het zuiden is ons front ;)
 

DeletedUser

Guest
indd, Wat boeit ons hoe het heet. X-mas/love/freedom/STB/BA/Fissa/NWY, een pot nat.
 

DeletedUser

Guest
whaahaaahaaaaa

in een deuk om de nieuwe leus die freedom op tafel legt...

---------------------------------------------------------------
Iedereen heeft dezelfde rechten.
Samen staan we sterk,
Samen streven wij activiteit, samen spel en eer na.
---------------------------------------------------------------
dat laatste heb ik maar ff vetgedrukt gedaan... als je enig gevoel voor eer hebt, of had, dan hadden ze x-mass niet opgeblazen... maar voor de eer gegaan, ook strijd zaam ten onder gaan kan een eer zijn.... afhankelijk wie je aan het slopen is natuurlijk... maar ja pijn is fijn, scheelt in een maandje toch weer 1200 dorpen om eten te geven...
 

DeletedUser68384

Guest
whaahaaahaaaaa

in een deuk om de nieuwe leus die freedom op tafel legt...

---------------------------------------------------------------
Iedereen heeft dezelfde rechten.
Samen staan we sterk,
Samen streven wij activiteit, samen spel en eer na.
---------------------------------------------------------------
dat laatste heb ik maar ff vetgedrukt gedaan... als je enig gevoel voor eer hebt, of had, dan hadden ze x-mass niet opgeblazen... maar voor de eer gegaan, ook strijd zaam ten onder gaan kan een eer zijn.... afhankelijk wie je aan het slopen is natuurlijk... maar ja pijn is fijn, scheelt in een maandje toch weer 1200 dorpen om eten te geven...

ik heb rocco 6x een pm moeten sturen dat er spelfouten inzaten in dit stukje profiel van die stam zaten 10 spelfouten en dan nog de grammatica fouten laten zitten.
 

DeletedUser

Guest
ik heb rocco 6x een pm moeten sturen dat er spelfouten inzaten in dit stukje profiel van die stam zaten 10 spelfouten en dan nog de grammatica fouten laten zitten.

Jaa en nadat ik erachter kwam dat je meer praat dan dat je doet speel je niet meer op happy. Hahaha. @nadenken
 

DeletedUser56633

Guest
whaahaaahaaaaa

in een deuk om de nieuwe leus die freedom op tafel legt...

---------------------------------------------------------------
Iedereen heeft dezelfde rechten.
Samen staan we sterk,
Samen streven wij activiteit, samen spel en eer na.
---------------------------------------------------------------
dat laatste heb ik maar ff vetgedrukt gedaan... als je enig gevoel voor eer hebt, of had, dan hadden ze x-mass niet opgeblazen... maar voor de eer gegaan, ook strijd zaam ten onder gaan kan een eer zijn.... afhankelijk wie je aan het slopen is natuurlijk... maar ja pijn is fijn, scheelt in een maandje toch weer 1200 dorpen om eten te geven...

Hallo,oud oepser die in neoh zit:)
 

DeletedUser21032

Guest
Harmachis Of Horus for world domination!

He is in total extase :D
 

DeletedUser56633

Guest
En weer 1 op bb,succes met de 30mill aan bb,s.
Wordt weer een rage he,op bb gaan:(
 
Bovenaan