X-mas vs NEOH

DeletedUser

Guest
Nu de éénwording van het westelijk-halfrond een feit is, en de tfo spelers naar x-mas zijn gegaan wordt het nu dan ook tijd voor een nieuw topic. Nu zijn de verhoudingen eerlijker. Jullie waren een leuke stam NEOH, maar jullie rol in deze wereld is nu toch echt uitgespeeld. Jullie kunnen altijd nog op een andere wereld gaan spelen, want van jullie accounts hier zal niet veel overblijven.
Laat het moddergooien van start gaan!
 

DeletedUser

Guest
Weeral een waardeloze openings post.

Statjes? oorlogs verklaring?
Lees een hoop geouwehoer in 1 post ... maar niks terecht.
 

DeletedUser

Guest
of het door de leiding laten doen ?
Wij zijn geen af mensen.
En hoeven niet te pronken met winst of verlies.
Stats spreken voor zich wie er ook wint.
 

DeletedUser

Guest
Weeral een waardeloze openings post.

Statjes? oorlogs verklaring?
Lees een hoop geouwehoer in 1 post ... maar niks terecht.

Je zou denken dat ze in de stam wel iemand hadden die wist hoe propaganda werkte :(
 

DeletedUser

Guest
Propaganda is allang verdwenen op w17.

Als er ook maar iets van een discussie op het forum komt, krijg je reactie's als wij reageren hier niet meer etc.
 

DeletedUser

Guest
Wees maar niet bang Lammert, mij krijg je hier echt niet weg:D Ik moet toch wat doen tijdens saaie colleges :eek:
 

DeletedUser

Guest
he bah, 2 dorpen verloren toen ik aan het werk was :(

wat een onzin zeg,
telkens is er weer iets.... of de internet verbinding was weg, of er was niemand....

raar dat jullie nooit je VV afgeven als iemand weg is... maar dat er altijd dorpen worden ge-edelt als er niemand is?
en mij ga je niet wijs maken dat er niemand in de stam is die even de VV kan draaien...

geloof er dus niks van.
 

DeletedUser

Guest
Fuk de nieuwe forumupdate, Gelukkig is de "vB4 Default Style" overzichtelijker dan de versie die TW te bieden heeft!
Dikke aanrader om de "vB4 Default Style" te gebruiken dus!!!!
 

DeletedUser54179

Guest
Inmiddels is New Way er ook bijgekomen, of zie ik het verkeerd?
 

DeletedUser56633

Guest
tja gek he..
vond het ook al raar dat NEOH-R meedeed:confused:
 

DeletedUser

Guest
wat een onzin zeg,
telkens is er weer iets.... of de internet verbinding was weg, of er was niemand....

raar dat jullie nooit je VV afgeven als iemand weg is... maar dat er altijd dorpen worden ge-edelt als er niemand is?
en mij ga je niet wijs maken dat er niemand in de stam is die even de VV kan draaien...

geloof er dus niks van.

haha, nope. er was geen vv.
ik moest 's ochtends vroeg werken en kwam even snel online via de ipod. zag dat ik weer meer aanvallen kreeg en had daar totaal geen tijd voor, want moest naar het werk.
op dat moment was er niemand online, dus heb ik op andere vv aanvraag topics gekeken en kwam erachter dat er iemand wel online zou moeten zijn vanaf het moment dat die uit z'n bed stapt.
dus heb de vv daarheen gestuurd en ging werken van half 8 tot half 5.

diegene was pas online nadat die 2 dorpen geedeld waren ;-)

maarjah, intotaal nu 8 dorpen kwijt :( me def kwam telaat...
 

DeletedUser

Guest
wat een onzin zeg,
telkens is er weer iets.... of de internet verbinding was weg, of er was niemand....

raar dat jullie nooit je VV afgeven als iemand weg is... maar dat er altijd dorpen worden ge-edelt als er niemand is?
en mij ga je niet wijs maken dat er niemand in de stam is die even de VV kan draaien...

geloof er dus niks van.

Doe niet zo kinderachtig, dat jij nou niets beter te doen hebt dan TW op het moment. Hoe lang heb jij niet gespeeld? Er zijn gewoon tijden dat je als speler gewoon minder tijd hebt. Jij zou dan misschien stoppen, maar anderen gaan door en doen het gewoon rustig aan. Bovendien kun je ook gewoon niet 3/4 jaar lang continue 100% gemotiveerd zijn. Dat hoort nou eenmaal bij het spelletje dat je er soms niet kunt zijn.
 

DeletedUser65185

Guest
Doe niet zo kinderachtig, dat jij nou niets beter te doen hebt dan TW op het moment. Hoe lang heb jij niet gespeeld? Er zijn gewoon tijden dat je als speler gewoon minder tijd hebt. Jij zou dan misschien stoppen, maar anderen gaan door en doen het gewoon rustig aan. Bovendien kun je ook gewoon niet 3/4 jaar lang continue 100% gemotiveerd zijn. Dat hoort nou eenmaal bij het spelletje dat je er soms niet kunt zijn.

plezier zou nogal achteruit gaan als je 3/4jaar continu online moet zijn :p
 

DeletedUser54142

Guest
Nu de éénwording van het westelijk-halfrond een feit is, en de tfo spelers naar x-mas zijn gegaan wordt het nu dan ook tijd voor een nieuw topic. Nu zijn de verhoudingen eerlijker. Jullie waren een leuke stam NEOH, maar jullie rol in deze wereld is nu toch echt uitgespeeld. Jullie kunnen altijd nog op een andere wereld gaan spelen, want van jullie accounts hier zal niet veel overblijven.
Laat het moddergooien van start gaan!

Je hebt er wel erg veel vertrouwen in.
Komt dat door x-mas of dat we moeilijk bij jou door heen komen?

Maar als je een topic hier over opende doe het dan wel even met alles erop en eraan.
Met enkel je persoonlijke verhaaltje word het zeker geen top topic!

Ik wens jullie succes en we zullen zien of je aan je woord kan houden.
Of dat je/jullie ons erg onderschatten.
 

DeletedUser56633

Guest
wij onderschatten niemand;)

denk eerder dat jullie toen wij nog -TFO- waren ons erg onderschatte..

en goed dat je toegeeft dat je niet door huto heen komt:)
 

DeletedUser54616

Guest
Jullie komen helemaal niet door mij heen ;)

Dat vind ik het mooiste :$
 
Bovenaan