WW XXVII: Quiem vs UA1, Trill., SF & Pure.

DeletedUser

Guest
De reden dat jullie geheimen van Xanth veroverden was omdat ik stop op Xanthi door familiale redenen die Quiem weet. Er zitten nu 2 nieuwe spelers op en ik hoop dat ze het goed doen.

Jij hebt het lang volgehouden^^
 

DeletedUser68949

Guest
Pepijn,wat minder. Ik ben niet degene die overal ging janken omdat zijn massa was mislukt. Jij bent geen leider. Het enige wat jij zegt is 'Massa op (bv) Extremez' meer doe je niet. Jij doet NIETS voor Quiem, NIETS. Rick & Mike zitten co's te zoeken , en wat doe jij? NIETS. Jij ligt op je lui gat NIETS te doen, leidertje spelen ja, dat doe jij. Jij bent een schande voor het account Castiel.
 

DeletedUser52513

Guest
Pepijn,wat minder. Ik ben niet degene die overal ging janken omdat zijn massa was mislukt. Jij bent geen leider. Het enige wat jij zegt is 'Massa op (bv) Extremez' meer doe je niet. Jij doet NIETS voor Quiem, NIETS. Rick & Mike zitten co's te zoeken , en wat doe jij? NIETS. Jij ligt op je lui gat NIETS te doen, leidertje spelen ja, dat doe jij. Jij bent een schande voor het account Castiel.

en dat concludeer je uit 2 weken op Xanthippus zitten? :rolleyes:
verder wil ik je er op wijzen dat ik VEEL meer gedaan heb voor Quiem dan je denkt.
VV paashaas vv WSM vv Technical VV Opstandig VV GOTA (zo kan ik wel een tijdje doorgaan)
ik ben geen leider, het enige wat ik bevoegd ben om te doen is Massa's plannen. en als ene massa faalt dan ga ik er inderdaad over zeuren zodat het geen 2e keer gebeurt.

ik ben niet de gene die vlucht zodra hij een massa ziet, dat was jij, en je kwam terug met: me oma is dood me pc deed het niet zeur zeur zeur, misschien wel waar maar wel "heeeeel toevallig"

ik heb dit gezijk genoeg meegemaakt om bullshit te vinden.. (hessel van smokey en Melvin van Psyko.punkz kwamen met bijna exact de zelfde smoesjes)

heel vervelend voor je dat je oma dood is, maar ik vind het niet kunnen dat je ons zo in de steek laat...
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Pepijn,wat minder. Ik ben niet degene die overal ging janken omdat zijn massa was mislukt. Jij bent geen leider. Het enige wat jij zegt is 'Massa op (bv) Extremez' meer doe je niet. Jij doet NIETS voor Quiem, NIETS. Rick & Mike zitten co's te zoeken , en wat doe jij? NIETS. Jij ligt op je lui gat NIETS te doen, leidertje spelen ja, dat doe jij. Jij bent een schande voor het account Castiel.

Wauw, dit bevestigd echt mijn zwaarste vermoedens, mag ik je even herinneren aan mijn post van 1 week geleden:

Het ging er gewoon om dat je opschept met het feit dat je 13 dorpen pakt, wat ten eerste totaal geen prestatie is aangezien Xanthippus waarschijnlijk iets van 100 edels heeft (inactiviteit ftw), ten tweede het zijn gewoon barbarendorpen, het is als snoep afpakken van een baby. Wel leuk dat je er nog even erbij noemt dat Quiem eerste staat, zeer relevant namelijk ;)

Ik was eigenlijk wel bang dat J. een pro team op Xanthippus zou zetten, zoals het account verdient, maar wat ben ik blij met jou zeg :)


Je bent echt een schande, als ik jou een Tw-speler noem is dat een belediging voor het spel. Je leunt op de acties van andere, Xanthippus was een TOP-account, de originele spelers hebben het echt perfect gedaan en daar mogen zij trots op zijn, waar jij trots op mag zijn is dat iemand jou uberhaupt de kans heeft gegeven om het account de vernieling in te helpen. Jij verdient het niet op te zeggen dat jij bij Quiem hoort en je verdient het al helemaal niet om iemand als Pepijn de les te lezen. Pepijn is een geweldige speler, ik zeg niet dat hij een goeie leider is, daar zal ik geen uitspraken over doen. Maar wat ik je wel kan zeggen is dat ik weet dat hij loyaal is en dat hij alles voor zijn stam zou doen. Een leider is niet degene die een stam naar de overwinning moet leiden, dat doen de spelers. Een leider is meer een voorbeeldsfunctie, ik weet zeker dat als jij één taak zou moeten doen die een normale leider zou moeten doen, dat jij allang weer opzoek zou zijn naar een account om die weer te ver*******. Ik weet 100% zeker dat jij geen flauw idee hebt hoe is het is om een stam te leiden, ik weet hoe het is en ik zal je vertellen dat ik het niet kan, het vergt veel meer dan je denkt en het is heel makkelijk om erover te klagen als iets fout gaat, maar denk eerst eens na hoeveel jij eigenlijk voor Quiem hebt gedaan, in je 8 "glorieuze" dagen.
 

DeletedUser

Guest
Pepijn,wat minder. Ik ben niet degene die overal ging janken omdat zijn massa was mislukt. Jij bent geen leider. Het enige wat jij zegt is 'Massa op (bv) Extremez' meer doe je niet. Jij doet NIETS voor Quiem, NIETS. Rick & Mike zitten co's te zoeken , en wat doe jij? NIETS. Jij ligt op je lui gat NIETS te doen, leidertje spelen ja, dat doe jij. Jij bent een schande voor het account Castiel.

Bovenstaande personen zeggen meer dan genoeg. Ik wil er nog even aan toevoegen: een beetje speler zou dit soort klachten ook intern houden. Met jou aan het roer in Quiem snap ik ook M. van WSM ineens. Ik zou ook de stam de rug toe gekeerd hebben. Of de stam, beter gezegd jou specifiek...
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Re: WW XXVII: Quiem vs UA1, Trill., SF & Pure.

lol, ik heb meegespeeld in Quiem, en weet 1 ding zeker, Pepijn zat echt niet alleen maar op zijn luie gat :p
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
ik ben niet de gene die vlucht zodra hij een massa ziet, dat was jij, en je kwam terug met: me oma is dood me pc deed het niet zeur zeur zeur, misschien wel waar maar wel "heeeeel toevallig"

ik heb dit gezijk genoeg meegemaakt om bullshit te vinden.. (hessel van smokey en Melvin van Psyko.punkz kwamen met bijna exact de zelfde smoesjes)

heel vervelend voor je dat je oma dood is, maar ik vind het niet kunnen dat je ons zo in de steek laat...

Je zegt wat iedereen denkt :)
Spijtig voor het acc dat er een onbekwaam persoon op kwam.
 

DeletedUser

Guest
Pepijn,wat minder. Ik ben niet degene die overal ging janken omdat zijn massa was mislukt. Jij bent geen leider. Het enige wat jij zegt is 'Massa op (bv) Extremez' meer doe je niet. Jij doet NIETS voor Quiem, NIETS. Rick & Mike zitten co's te zoeken , en wat doe jij? NIETS. Jij ligt op je lui gat NIETS te doen, leidertje spelen ja, dat doe jij. Jij bent een schande voor het account Castiel.

Je zakt nog lager dan je al gezakt was... Een noobje zoals wij zeggen... Quiem onwaardig, ik hoop dat ze waardige spelers voor een prachtig account als Xantiphus vinden, want jij bent er alleszins geen! Ik denk dat zonder Pepijn Quiem een andere stam zou geweest zijn. Uit ervaring weet ik dat zo'n massa's plannen gigantische hoeveelheden tijd kost, een beetje respect voor je ondertussen ex-stamgenoot. Dit getuigt van zeer veel kinderachtigheid, veel plezier in je kinderdagverblijf!
 

DeletedUser

Guest
Achja, de overwinningen die we nu boeken op xanthi zijn alleen maar handig meegenomen omdat het account een gesel kon zijn voor de oorlog. De prestatie op zich stelt niets voor omdat er geen spelers opzitten van het kaliber vitalise (en zijn co). Je ziet van onze kant dan ook helemaal niks verschijnen over hoe het vlot tegen xanthi.
Het is wel erg als de vijand zelfs meer respect toont dan een oud-stamgenoot :eek:

Ik ben echter niet in de positie om een overlijden in vraag te stellen dus ik wens je sterkte toe daarmee!
 

DeletedUser

Guest
Pepijn,wat minder. Ik ben niet degene die overal ging janken omdat zijn massa was mislukt. Jij bent geen leider. Het enige wat jij zegt is 'Massa op (bv) Extremez' meer doe je niet. Jij doet NIETS voor Quiem, NIETS. Rick & Mike zitten co's te zoeken , en wat doe jij? NIETS. Jij ligt op je lui gat NIETS te doen, leidertje spelen ja, dat doe jij. Jij bent een schande voor het account Castiel.

Houd jij je Aub stil ... ! Je zit 2 weken in Quiem & gaat een gerespecteerd Quiem speler een soort van ' voor lul zetten ' . Dit is gewoon belachelijk want Pepijn heeft geloof ik enorm veel voor Quiem gedaan .. :)

Voor de rest, veel succes verden in Rl


Je bent echt een schande, als ik jou een Tw-speler noem is dat een belediging voor het spel. Je leunt op de acties van andere, Xanthippus was een TOP-account, de originele spelers hebben het echt perfect gedaan en daar mogen zij trots op zijn, waar jij trots op mag zijn is dat iemand jou uberhaupt de kans heeft gegeven om het account de vernieling in te helpen. Jij verdient het niet op te zeggen dat jij bij Quiem hoort en je verdient het al helemaal niet om iemand als Pepijn de les te lezen. Pepijn is een geweldige speler, ik zeg niet dat hij een goeie leider is, daar zal ik geen uitspraken over doen. Maar wat ik je wel kan zeggen is dat ik weet dat hij loyaal is en dat hij alles voor zijn stam zou doen. Een leider is niet degene die een stam naar de overwinning moet leiden, dat doen de spelers. Een leider is meer een voorbeeldsfunctie, ik weet zeker dat als jij één taak zou moeten doen die een normale leider zou moeten doen, dat jij allang weer opzoek zou zijn naar een account om die weer te ver*******. Ik weet 100% zeker dat jij geen flauw idee hebt hoe is het is om een stam te leiden, ik weet hoe het is en ik zal je vertellen dat ik het niet kan, het vergt veel meer dan je denkt en het is heel makkelijk om erover te klagen als iets fout gaat, maar denk eerst eens na hoeveel jij eigenlijk voor Quiem hebt gedaan, in je 8 "glorieuze" dagen.[/QUOTE]

Je Quote jezelf trouwens .. ;) Zou het even aanpassen als ik jou was ..


Wil je mee ophouden ? Is eerlijk gezegd vrij irritant als je altijd maar + 100 komt zetten als er een mooie post is getypt ..
 

DeletedUser

Guest
^Het lijkt me nogal voor de hand liggend maar je had het blijkbaar niet door: galaxia quotte zichzelf bewust.
 

DeletedUser66354

Guest
Hmmn.. N., je manier van aanpakken is niet volledig correct... als je zegt dat P. niet veel gedaan heeft en dus op z'n lui gat heeft gezeten kan ik je ergens begrijpen.. sinds de fusie tussen Gminds en Quiem heb ik ook het gevoel gehad dat vanop het account Castiel niet veel leiding kwam. Maar toen had ik ook begrepen dat hij ergens real life druk bezig was en dat hij wel degelijk de kwaliteiten heeft om zo'n stam te leiden. Dat hij al zo lang leider is zegt ook al veel over hem..

Dus misschien heb je te snel je conclusie getrokken ivm account Castiel. Daarvoor zou ik me verontschuldigen moest ik jou zijn.. want je maakt er geen vriendjes mee..

Tevens wil ik je wel zeggen dat al de rest die niet weet hoe N. is gewoon even z'n b*k moet dochthouden en hem niet moet afbreken.. Hij was er niet lang, maar in de tijd die hij gespeeld heeft, heeft hij wel VV's gedaan, heeft hij meegeholpen aan de MA, heeft hij gespeeld als een goeie stamgenoot. Dus zie ik geen reden in om hem zo af te breken.

En last but not least.. Indien het echt zo is in je privé leven. Sorry.. Sterkte en het ga je goed! Anders.. lame manier om zo weg te gaan.. Problemen los je niet op door ervan weg te lopen. Maar goed.. ga hier verder geen woorden aan vuil maken...
:)
 

DeletedUser

Guest
Is het dan werkelijkwaar bij niemand helder dat Pepijn gewoon een CO-SPELER is, en Baba de LEIDER. Pepijn hoef je niet te blamen, op de ander ga ik niet in.
 

DeletedUser66354

Guest
Is het dan werkelijkwaar bij niemand helder dat Pepijn gewoon een CO-SPELER is, en Baba de LEIDER. Pepijn hoef je niet te blamen, op de ander ga ik niet in.

Heb jij baba gezien wnr je nog in Quiem zat dan? XD
 
Bovenaan