WW XXVII: Quiem vs UA1, Trill., SF & Pure.

DeletedUser

Guest
Re: WW XXVII: Drunk vs UA1, Trill., SF & Pure.

Trill & Ua1 en de rest zijn sowieso stukken actiever . Er stoppen velen in Quiem en het is geloof ik niet erg actief . Desalnietemin hoop ik op een spannede en leuke strijd .

Ik zie trouwens maar weinig Requiem posters op het AF ...
 

DeletedUser

Guest
Re: WW XXVII: Drunk vs UA1, Trill., SF & Pure.

TAOTW is een apart verhaal :p niet heel veel tactiek was daar voor nodig, maar er is wel op t juiste moment ingeschat wat er moest gebeuren. Over opstandig: ik schijn me te herinneren dat hij redelijk recent op t AF riep dat hij eens het voorbeeld zou geven. Lijkt me een exact voorbeeld van hoe het dus niet moet en ik vindt ook dat hij dus geen excuses kan maken. GOTA vindt ik nog de beste doorzetter, hij is solo heel lang blijven doorzetten terwijl er massa op massa op hem binnenkwam. Pas na 3 of 4 waves hebben we goed dorpjes kunnen edelen en dat zet nu een beetje door.

The interner van onze kant heeft ook veel te verduren. We proberen het ook 24/7 te bewaken, maar mede door een strakke eerste massa van quiem en te laa reageren van ons heeft hij ernstige verliezen geleden waar hij nu nog schade vam ondervind. Zo ongeveer hetzelfde met extremez, alleen daarbij waren de massa niet uitmuntend maar eerder zeer goed getimed.
 

DeletedUser

Guest
Re: WW XXVII: Drunk vs UA1, Trill., SF & Pure.

hopelijk op een mooie strijd ^^
 

Conceived by Communism

Casanova W36
Reactiescore
1.769
Re: WW XXVII: Drunk vs UA1, Trill., SF & Pure.

Succes aan beide kanten. :)
 

DeletedUser

Guest
Re: WW XXVII: Drunk vs UA1, Trill., SF & Pure.

Succes iedereen!
 

DeletedUser68032

Guest
Re: WW XXVII: Drunk vs UA1, Trill., SF & Pure.

En de 1e echte overwinning van de oorlog is aan de zijde van UA1, Trill. SF. & Pure
Er is zojuist een geheim van Quiem veroverd dat UA1 nog niet had :)
 

DeletedUser

Guest
Re: WW XXVII: Drunk vs UA1, Trill., SF & Pure.

GOTA vindt ik nog de beste doorzetter, hij is solo heel lang blijven doorzetten terwijl er massa op massa op hem binnenkwam. Pas na 3 of 4 waves hebben we goed dorpjes kunnen edelen en dat zet nu een beetje door.

The interner van onze kant heeft ook veel te verduren.

idd respect voor GOTA, hij heeft het lang volgehouden. Niet veel spelers kunnen dat

En The Interner heeft volgens mij al de zwaarste massa van de geschiedenis van w27 op hem gekregen. Hij heeft sinds 1 maart 150mil ODD er bij. Dat in een kleine 2maanden, knap gedaan van quiem.
 

DeletedUser33734

Guest
Re: WW XXVII: Drunk vs UA1, Trill., SF & Pure.

Ik werd plots hiernaar doorverwezen. :p
Wat leuk om te zien dat de meeste uit de tijd dat Area er nog was er nu ook nog zijn. (Dan doel ik op alle stammen. :))
Succes aan beide kanten toegewenst!
 

DeletedUser

Guest
Re: WW XXVII: Drunk vs UA1, Trill., SF & Pure.

Succes aan beide kanten (oud w27 speler:p)
 

DeletedUser

Guest
Re: WW XXVII: Drunk vs UA1, Trill., SF & Pure.

idd respect voor GOTA, hij heeft het lang volgehouden. Niet veel spelers kunnen dat

En The Interner heeft volgens mij al de zwaarste massa van de geschiedenis van w27 op hem gekregen. Hij heeft sinds 1 maart 150mil ODD er bij. Dat in een kleine 2maanden, knap gedaan van quiem.


Hij had dan ook wel genoeg stacks staan, ons internertje :(
 

DeletedUser

Guest
mooie post! en suc6 aan quiem en natuurlijk ook aan de alliantie :) dat het een mooie oorlog mag zijn.
 

DeletedUser66354

Guest
Netjes!

Maar nu vraag ik me toch af wat er aan de hand is met je:O
 

DeletedUser

Guest
Als we de cijfers van de afgelopen week van alle stammen bekijken dan kunnen we toch wel spreken van een redelijk goede week.
Ik bekijk het vanuit OD opzicht wat dus geen totaalbeeld geeft maar wel een waardemeter is.

Samen hebben we voor een ODA toename gezorgd om en bij de 64 miljoen.
6351

3245

9217

8618

Qua ODD hebben we een ODD toename moeten incasseren van maar liefst ongeveer 217 miljoen.
6351

3245

9217

8618

Het Quiem kamp daarentegen heeft duidelijk veel minder moeten verdedigen en ging volledig in het offensief.
Dat getuigt ook hun grafiekje:
ODA: +110 miljoen
5548

ODD: +96 miljoen
5548

Ik snap het als velen nu denken van, ja leuk maar die statistieken zeggen nog altijd niet veel.
Daar ben ik het mee eens maar naar mijn mening wordt het pas interessant als je kijkt naar hoe de punten zijn toegenomen.
UA1:
6351

SF: (die nu wel spijtig genoeg gallier zijn verloren)
3245

Trill:
9217

Pure:
8618

En tenslotte, Quiem:
5548

Het negatieve is wel dat we enkele spelers lijken te verliezen, met name: the interner en king kerry (al blijft die zich stug verzetten) (en ?).
Bij Quiem is dat gelukkig ook het geval voor de spelers: xanthippus, opstandig, GOTA & TAOT.

Het besluit lijkt me duidelijk:
Zelfs met minder offensieve middelen ingezet te hebben slagen we er in om Quiem in puntenaantal te laten afnemen. Bedenk hierbij dat onze ODD met maar liefst 120 miljoen meer steeg, we hebben hun aanval dus vrij goed afgeslagen, chapeau daarvoor! Bij ons kamp kan dan weer elke stam een positieve grafiek voorleggen. M.a.w. als we zo blijven doorgaan dan kan die kloof wel heel snel gedicht worden!

Aan de oplettende personen: ik heb idd voor UA1 de ODD van 8 dagen in rekening gebracht van 7. Maar dat ondermijnt het besluit niet
wink.gif
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser66036

Guest
Re: WW XXVII: Quiem vs UA1, Trill., SF & Pure.

Steeldief!

Jij maakt ook nooit eens zelf een post hea? ;)
 

DeletedUser68949

Guest
De reden dat jullie geheimen van Xanth veroverden was omdat ik stop op Xanthi door familiale redenen die Quiem weet. Er zitten nu 2 nieuwe spelers op en ik hoop dat ze het goed doen.
 

DeletedUser

Guest
De reden dat jullie geheimen van Xanth veroverden was omdat ik stop op Xanthi door familiale redenen die Quiem weet. Er zitten nu 2 nieuwe spelers op en ik hoop dat ze het goed doen.

Dat was kort, maarja je hebt het toch wel 3 dagen uitgehouden :)! Veel succes verder.
 
Bovenaan