WW XXVII: Quiem vs UA1, Trill., SF & Pure.

DeletedUser

Guest
Ja, maar Hendriks is geen meervoudsvorm, wasps wel.. :eek:
Waps ik het enkel voud, dus waspetje :D

Wasps is ook geen meervoudsvorm, het is een accountnaam, oftewel een eigennaam en dat kan wel een meervoud hebben, maar dan zou het waspsen zijn. Dus ik blijf erbij dat het waspSetje moet zijn als je t wilt verkleinen.
 

DeletedUser

Guest
Ohoh :')

Het is bruin en t kruipt langs je been omhoog?
Een drol met heimwee
Wat is het verschil tussen een poep en diarree?
Diarree kan je gorgelen
Toppunt van zelfvertrouwen?
Een scheet laten als je diarree hebt
Hoe verkloot ik n oorlogstopic?
Zie bovenstaande moppen :')
 

DeletedUser51575

Guest
Wasps is ook geen meervoudsvorm, het is een accountnaam, oftewel een eigennaam en dat kan wel een meervoud hebben, maar dan zou het waspsen zijn. Dus ik blijf erbij dat het waspSetje moet zijn als je t wilt verkleinen.

Ieder zijn eigen interpretatie dan I guess.
En ik ben diegene die de comment geeft, dus gebruik ik mijn interpretatie. ;)
 

DeletedUser

Guest
Ohoh :')

Het is bruin en t kruipt langs je been omhoog?
Een drol met heimwee
Wat is het verschil tussen een poep en diarree?
Diarree kan je gorgelen
Toppunt van zelfvertrouwen?
Een scheet laten als je diarree hebt
Hoe verkloot ik n oorlogstopic?
Zie bovenstaande moppen :')

Doe even normaal man .. De maker heeft er veel tijd in gestoken en jij verkloot het door blindelings hier te gaan spammen .. Doe dat in de praathoek ;)
 

DeletedUser

Guest
De barmhartige samaritaan heeft gesproken. Mooi, kunnen we nu weer verder waar we mee bezig waren. Wie kent er nog leuke groente- en fruit moppen?
 

DeletedUser

Guest
Ik heb respect voor Mike en zn topicje... Alleen er gebeurt gewoom geen hol op w27 en er begon iemand over diarree en t was op n zaterdagavond, afijn... Jullie kunnen daar t vervolg op lezen :')
 

DeletedUser69037

Guest
Mijn co speelt daar bij UA1 als Extremez, en ik kan jullie zeggen, hij is pro. Ik denk dat die oorlog daar nog even kan duren...

Mvg Greefjes
 

DeletedUser

Guest
Ik heb respect voor Mike en zn topicje... Alleen er gebeurt gewoom geen hol op w27 en er begon iemand over diarree en t was op n zaterdagavond, afijn... Jullie kunnen daar t vervolg op lezen :')

Ik had wel respect voor jou maar nu verkloot je het...

Bewijs dat je ook nog wat meer kan dan spammen ;)


Ontopic: Blijkbaar heeft Extremez tegen zowel Rebound als silenceg verteld dat ze de volgende Target zijn en 5k incs krijgen. Gebluf of waarheid denken jullie? :)
 
Bovenaan