ww onthouden

DeletedUser

Guest
Normaal vroeg hij altijd bij nieuwe acc's of ik wilde of hij het ww onthield zodat ik niet altijd de ww opnieuw moet invoeren, maar dat doet hij nu niet meer, waarschijnlijk iets verkeerd geklikt ofzo. Iemand enig idee hoe ik dit verhelp? browser is opera btw
 
Reactiescore
1.367
Heb je toevallig recent geschiedenis gewist?
En daarmee ook de cache/tijdelijke opslag?

Persoonlijk gebruik ik "lastpass" kun je inloggen met telefoon verificatie (geloof ik) op iedere pc die je wilt
 

DeletedUser

Guest
Het is eerder iets qua instellingen denk ik. Als ik het op een buitenlandse server van tw doe vraagt hij het wel, alleen .nl niet.
 

DeletedUser

Guest
Via chrome zou je ook de mogelijkheid kunnen nemen om het wachtwoord op te slaan, waardoor je ook gewoon automatisch kan inloggen.
 

DeletedUser

Guest
Kan inderdaad, maar ik wil liever gewoon op opera blijven. Het is gewoon een optie die je aan of uit kan zetten maar ik weet niet hoe.
 

DeletedUser3197

Guest
Even toevoegen bij Opera Instellingen > Privacy & beveiliging.
'Opgeslagen wachtwoorden beheren.'

Als ie d'r al bij staat even verwijderen en opnieuw toevoegen!
 

DeletedUser

Guest
Als ik op instellingen klik zie ik alleen maar de opties:
- voorkeuren
- snelvoorkeuren
- offline werken
- privégegevens verwijderen
- importeren en exporteren

Via voorkeuren kom ik wel bij het kopje beveiliging maar daar zie ik nergens een optie 'opgeslagen wachtwoorden beheren'
 

DeletedUser3197

Guest
Is het mogelijk dat je een hele oude versie van Opera hebt? Misschien even updaten. 21.0 is de nieuwste geloof ik.
Welke versie je hebt kun je vinden bij Optie 'Over Opera'.
 

DeletedUser

Guest
is er ook een speciale knop om opera up te daten?

Als ik trouwens op 'controleren op nieuwe versies' klik zegt hij dat ik de nieuwste versie heb
 

DeletedUser3197

Guest
Geen idee of dat de oudere versie die knop heeft. Gewoon even Googelen, of gelijk downloaden op Opera.com/nl.
 
Reactiescore
133
Versie 12 is totaal anders dan latere versies, als je update zul je niet meer kunnen t-timen en werkt de installatie van userscripts anders. Het is niet voor niks dat Opera versie 12 nog altijd blijft aanbieden ;)
Installeer een andere browser naast je huidige, dan is teruggaan eenvoudig.
 
Reactiescore
1.367
Versie 12 is totaal anders dan latere versies, als je update zul je niet meer kunnen t-timen en werkt de installatie van userscripts anders. Het is niet voor niks dat Opera versie 12 nog altijd blijft aanbieden ;)
Installeer een andere browser naast je huidige, dan is teruggaan eenvoudig.

Je hoeft dan niet meer te t-timen, je kunt dan gewoon chrome timen doen
 
Bovenaan