[Inschrijftopic] WvW #???

DeletedUser81202

Guest
Een oude vet is back... Ooit heb ik het spel hier opgestart, nu doen we dat opnieuw.

Spelleider; Ikzelf-ish
Ik kan er wel één bij gebruiken dus meld je maar aan als je durft.

Mijn CV; Superb-ish
Zal niet zo gek uitgebreid geschreven worden als in deze link, maar het zal kwaliteit zijn

Rollen; Klassiek-ish
We gaan niet heel gek doen met roodkapje en de elf-en-dertig groene bossmurfen.

Thema; Creatief-ish
Iets met wolven, maar ook iets anders dan je gewend bent. Misschien wel heel uniek. Misschien vind je het wel super kut. Maar in ieder geval neemt iemand wel weer het heft in handen om dit spel leven in te blazen, dus niet miepen. (Ik denk aan een surrealistisch thema...)

Datum; Soon-ish
Datum van starten zal nog bekend worden gemaakt! Niet binnen nu en een maand in ieder want ik ga nog naar Cuba, Mexico en de kamer van je zusje.

Contact; Discord-ish
We maken een mooie grote groepschat via Discord. Claimen mag. Netwerken mag. Screenshots (vervalsen) mag. Afpersen mag. Omkopen mag (elkaar maar mij ook als twisted-ass spelleider). Alles...mag....

Inschrijven; Alsvolgt-ish
Iedereen mag zich inschrijven. Indien u iemand anders in wilt schrijven dan dient u een volmachtigingsverklaring en identiteitsbewijs te kunnen tonen. Tegen de tijd van starten zal iedereen via het AF benaderd worden of ze nog mee willen doen; er moet dan binnen 48 uur worden gereageerd, anders word je weer uitgeschreven. Er is geen maximum aantal deelnemers, wel een minimum van 3. Graag wil ik van u weten....

[AF naam] - [Discord username] - [Of je een zusje hebt] - [Indien ja, ouder dan 18?]

1. Roboro (de spelleiderkoningman) - Robin_Roboro#0678 - Ja/Nee
2.
3.
4.
5.
6.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
1.694
MOHniels1 - heb wel discord maar weet me user name niet uit mijn hoofd - en ik heb geen zusje.
 
Reactiescore
111
Reactiescore
2.366
Schrijf mij ook maar in
 

Deleted User - 2265087

Guest
1. Roboro (de spelleiderkoningman) - Robin_Roboro#0678 - Ja/Nee
2. Mohnish
3. Capricorno - Capricorno#3178 - Geen zusje (en ik ben ook geen achttien!)
4.
5.
6.
 

DeletedUser67517

Guest
Ik doe mee, stuur maar een kaartje wanneer het gaat beginnen. Want dat duurt wss nog wel eventjesish
 
Reactiescore
1.089
Misschien als je wat rolstoelen in de discord plaatst dat hij nog terugkomt, maar Roboro is sinds deze posts niet meer online geweest.
 
Reactiescore
338
Nouja ik wil best een potje gaan leiden, maar weet niet hoeveel animo er nog is? Vind het best jammer om te zien dat hier geen leven meer is. Ik kan WVW ook op andere fora spelen, maar vind hier de visuals leuker en hier blijft dat stukje nostalgie van vroeger :).
 

DeletedUser1435

Guest
persoonlijk weinig zin in want er doen toch mensen zoals famdecibel mee die het dan verpesten voor de rest :eek: :eek: :eek:
 
Bovenaan