WvW

  • Topicstarter Deleted User - 487871837
  • Startdatum

Deleted User - 487871837

Guest
Hey y’all (de drie mensen die dit subforum nog lezen),

Zoals jullie wel gezien hebben, lijkt het of dit subforum zijn beste tijd wel gekend heeft. Persoonlijk vind ik dit erg jammer, want ik vond WvW altijd erg leuk. Daarom heb ik besloten om m’n best te gaan doen er weer wat leven in te brengen.

@Dragonwoman en ik gaan deze week werken aan instellingen en een inschrijftopic voor een nieuwe ronde, die zondag 6 mei van start zal gaan, met de eerste deadline op 7 mei. Ik heb dan wel tentamens en schooldeadlines, maar zij kan de deadlines van het spel doen, dus dat vult elkaar mooi aan.

Vanaf 20 mei heb ik zelf zomervakantie voor veertien weken, en in die periode leek het mij een idee om wat rondes te leiden samen met mensen die hier al wat ervaring hebben, maar nog nooit echt zelf geleid hebben. Op die manier wordt de groep zelfstandige spelleiders groter, en van het leiden zelf leer je ook veel wat het spel betreft, dus wordt het spel ook van een hogere kwaliteit. Als je dit leest en het ziet zitten om met me te leiden, stuur me dan even een PM!

Ik hoop dat jullie er net als ik weer zin in hebben, aangezien ik het zonde zou vinden als dit forum aan een einde komt.
 

DeletedUser78825

Guest
Ik wil ook wel eens leiden!

Wil gerust het volgende potje doen!

E: Wel iemand nog voor rolverdeling grotendeels :eek:
 
Reactiescore
376
Hey cuties, wil jullie niet onderbreken he maar als men nog iemand zoekt om te leiden *steekt hand ostentatief omhoog*
 
Bovenaan