[Inschrijftopic] WvW W37 Mighty Mightyena V2

DeletedUser78666

Guest
Hoi hierbij een potje speciaal voor de W37'ers die zijn gebleven!

mightyena_by_all0412-d4nduz8.jpg


Mighty Mightyena's

Als je goed keek, kon je ze zien. Duistere schimmen tussen de bomen. Rode ogen met hun jongen tussen hen in.
Het was een roedel Mightyena's. Zeer ongewoon in het Eterna Forest. Normaal kom je hier Xatu tegen, af en toe als je mazzel hebt een chansey. Maar Mightyena's dat was zeer ongewoon.

Ash, Brock en Misty wilden zo snel mogelijk het bos maar om het feest compleet te maken kwamen zo ook nog team rocket tegen. Maar in plaats van het gebruikelijke pokemon gevecht wilde Team rocket doorrennen. Zo snel mogelijk het bos uit.

Na meowth tegen gehouden te hebben kwamen ze te weten dat Team Rocket Mightyena's aan het vangen was in de
Cerulean Cave. De Mightyena's die hun jongen wilden beschermen tegen de grillen van team rocket zijn naar het Eterna Forest gevlucht en ze doen er alles aan om iedereen die ook maar een bedreiging vormt te vermoorden.

Ash en zijn vrienden en tevens Team rocket doen hun best om zo snel mogelijk uit het bos te komen zonder te grazen te worden genomen. Daarvoor zullen ze moeten samenwerken. Maar naast de Mightyena's en hun welpen dreigen er nog andere gevaren in het bos. Er schijnt een wilde Mismagius actief te zijn en een Gengar. Gelukkig is er ook een wilde Arceus, koning van het bos. Maar niemand weet nog of hij wel gaat helpen.

En zo zullen Ash en zijn vrienden, samen met Team Rocket heel goed moeten samwenwerken om de Mightyena's te slim af te zijn.

Instellingen:

...........Aantal dorpen :1
..........Aantal spelers : 15-25

...................Hints : uit

...............Klaagmuur : nee
..........Afscheidsbrief : nee

...................Jager : ja
....................Heks : ja, Heeft een levens drankje en een dooddrankje. De heks mag beide drankjes ten alle tijde gebruiken. Maar wel maar 1 keer ook tegelijk.
.............Dorpsoudste : ja
............Beschemengel : ja krachten veranderen niet wanneer de dorpsoudste sterft
..................Ziener :ja
........Dodenfluisteraar : nee
.............Fluitspeler : nee

..................Cupido : Ja, Afhankelijk van zijn rol naast cupido zal cupido een keuze krijgen uit wie hij zijn geliefde kan kiezen
.Geliefden kennen elkaar : ja
..Geliefden samen winnen :G\G -> Goedjes. S\S -> Slechtjes. G\S -> Samen.

..................Wolven : Ja
....................Welp : Ja groeit onbekende nacht op
...........Infectie wolf : Ja, na dat 2 kan hij infecteren

........Eindtijd stemmen : 22.00
.......Tijdstip verhalen : Daarna

....Speciale Rollen naar : .theonlyplanisA
...Weerwolven Moord naar : .theonlyplanisA
...................Lynch : In het toppic, verander je van stem doorstreep dan je vorige stem en zet de nieuwe in dikgedrukt rood neer.
..........Inschrijvingen : minimaal 20

............Burgemeester : Wordt op dag 1 gekozen stemmen in het toppic met dikgedrukt blauw
.......Netwerken/Claimen : Aan/ Aan

......Extra instellingen :

Geen skype logjes in het toppic. Mag natuurlijk wel via skype of PM.

Rollen :

Burger:
tumblr_lkc5lamzTG1qhcqeqo1_500.png

Dit zijn de pokemontrainers . Zij hebben geen speciale krachten.

Burgemeester:
493.png

Wordt op dag 1 democratisch gekozen.
Heeft de doorslaggevende stem bij gelijkspel
Kiest na zijn dood z'n opvolger
Dorpsoudste:
20110401112000!164Noctowl.png

Overleeft één aanval van de wolven
Bij zijn dood verliest de beschermengel zijn kracht

Heks:
mega_gardevoir_my_version_2_by_deco_kun-d6vdii8.png

Heeft een levensdrankje en een doodsdrankje deze mogen maar 1 keer gebruikt worden.
Met het doodsdrankje kan ze 's nachts een persoon vermoorden, tegen dit drankje is geen kruid gewassen. (kan dus niet gered worden hiervan)
Met het levensdrankje kan de gedode persoon door de wolven tot leven gewekt worden. Dus zichzelf redden kan niet!
Er wordt NIET bekend gemaakt wie er gered is door de wolven.

Jager:
blastoise_by_zeppelinkitty-d66o5qf.png

Kan zijn schot richten op een andere speler. Wanneer de jager dood gaat sterft degene waar zijn schot op gericht is.

Weerhamster:
250px-702Dedenne.png

De weerhamster kan niet vermoord worden door de weerwolven. Hier staat tegenover dat de weerhamster zal sterven door het visioen van de ziener, sjamaan ziet hem als burger, komt de weerhamster in de ratten of muizenval dan sterft hij of zij ook
Ziener:

250px-065Alakazam.png

De ziener kan elke dag aan de spelleider doorgeven van welke speler hij een visioen wil hebben, in dit visioen ziet hij dan de rol van die speler. De ziener ziet geen extra rollen.
Het visioen van de ziener is dodelijk voor de weerhamster
Muizenval:
Sugimoris025.png

Hij zet zijn val voor de volgende dag. En hij mag communiceren over zijn tijd, want: Er is 25% kans dat je de eerste ná je tijd ziet. Er is 25% kans dat je de laatste vóór jouw tijd ziet. Er is 25% kans dat je de 2e ná jouw tijd ziet, en er is 25% kans dat je 2e vóór jouw tijd ziet.

Wolf:
262Mightyena.png

De weerwolf is de equivalent van de gewone dorpsbewoner voor de slechten. Hij heeft geen extra krachten.

Welp:
250px-261Poochyena.png

De welp is een wolf in wording. Bij aanvang van het spel is hij nog klein en weet niet wie de andere wolven zijn.
Omdat de welp nog onvolgroeid is kan hij niemand vermoorden tenzij hij diens zwakke plek weet. Dit wil zeggen dat als de welp de rol van een speler kent, hij deze kan vermoorden. De welp kan ook slechtjes vermoorden (indien hij bvb gekoppeld is). groeit dag 3 op.

Infectie Wolf:
20100627155337!Zoroark.png

mag alleen op dag 3 5 en 7 infecteren, sterft de infectiewolf voor dag 7 zonder te hebben geïnfecteerd dan mag hij, indien hij denk te weten wie burger is, een burger alsnog infecteren. De infectiewolf verliest zijn oh haar krachten na dag 7.
Sjamaan:

Mismagius_by_x0alain.png

Slechte Ziener. Mag elke nacht 1 rol van een bepaalde persoon opvragen. Hij kent de wolven vanaf het begin niet.

Rattenval:
rattata.png

De rattenval is een slechte muizenval. Hij zet zijn val voor de volgende dag.
Hij kent de wolven niet. En hij mag communiceren over zijn tijd, want: Er is 25% kans dat je de eerste ná je tijd ziet. Er is 25% kans dat je de laatste vóór jouw tijd ziet. Er is 25% kans dat je de 2e ná jouw tijd ziet, en er is 25% kans dat je 2e vóór jouw tijd ziet.

Huurmoordenaar:
3179532201_1_4_bvimJ1Qy.gif

De huurmoordenaar is een beul die niet bekend wordt, met een extra voorwaarde. De huurmoordenaar kan pas iemand vermoorden als een andere speler hem dat vraagt. Elke speler kan slecht eenmalig de huurmoordenaar een opdracht geven door de spelleiding een PM te sturen met daarin: Ik wil huurmoordenaar A speler B laten vermoorden. Is speler A dus huurmoordenaar, zal B sterven. De huurmoordenaar kan dus zelf niet kiezen wie hij wil vermoorden. Een huurmoordenaar kan maar eens in de 3 dagen iemand vermoorden.

Wapensmid:
250px-532Timburr.png

Maakt geweren. Kan elke 3e dag iemand een jagersgeweer geven. Deze persoon wordt dus jager bovenop zijn huidige rol. Het zou dus ook kunnen dat een wolf een geweer krijgt. Hij blijft dan slechtje.

Cupido:
250px-427Buneary.png

De cupido kan zichzelf aan een andere bewoner van Wakkerdam koppelen. Hij zal een keuze krijgen uit mogelijke partners afhankelijk van zijn andere rol.
Als de cupido voor de eerste nacht niemand heeft opgegeven als zijn partner, zal de spelleider hem random koppelen aan een andere speler.

Geliefden:
559036-bigthumbnail.jpg

Geliefden zijn spelers die gekoppeld worden in de eerste dag door cupido.
Geliefden kunnen zowel goed of slecht zijn, twee goede spelers kunnen aan elkaar gekoppeld worden en twee slechten en zelfs één goede met één slechte.
Als één van deze twee geliefden sterft zal de andere speler uit verdriet zelfmoord plegen en dus ook sterven.
Het gevolg hiervan is dat geliefden enkel winnen als ze samen overleven, dit betekent voor een goed-slecht koppel dat ze als enige twee spelers zullen moeten overblijven
.







 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser78666

Guest
Inschrijven alleen voor hen die W37 hebben gespeeld:
1.
2.
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.
etc.
 

DeletedUser74966

Guest
Ik heb ook gespeeld ^^

Kan me echter niet veel van herinneren dus vast niet serieus.

1. Westkip
2.
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.
11.
12.
13.
14. Geem
15.
16.
17.
18.
19.
20.

Maarre, moet die van Time en Tigor niet eerst nog?
 
Reactiescore
976
Doe dit maar op het stammenforum van w37 als jullie met alleen w37'ers willen spelen achterlijke piemols
 

DeletedUser78666

Guest
Heu nee we sluiten niemand uit. Ik schrijf me in

1. Westkip

Ik heb ook gespeeld ^^

Kan me echter niet veel van herinneren dus vast niet serieus.

1. Westkip
2.
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.
11.
12.
13.
14. Geem
15.
16.
17.
18.
19.
20.

Maarre, moet die van Time en Tigor niet eerst nog?

Fuck you.

2. Hopeful

Ik herken jullie niet van w37, kunnen jullie niet zeggen waar jullie hebben gespeeld?
 

DeletedUser74966

Guest
Ik herken jullie niet van w37, kunnen jullie niet zeggen waar jullie hebben gespeeld?
Als je naar het account kijkt waar ik nu mee post dan weet je waar ik gespeeld heb. Zoals ik al zei: Zal niet serieus geweest zijn. Sowieso heb ik tot w45 nooit de miljoen gered, dus je zult me niet eens herinneren ;)
 
Reactiescore
93
Wanneer zou dit potje zijn? Ik wil namelijk niet 2 potjes tegelijk spelen, en volgende week in het weekend ben ik weg:p (Ja, ik heb op w37 gespeeld. Is alweer een tijd geleden, maar toch:eek: )
 
Reactiescore
976
oprotten

Weerwolven van Wakkerdam organiseren

Zin om zelf eens een potje te organiseren, volledig volgens jouw favoriete instellingen? Het kan! Spelleiders worden aan de hand van een stemming verkozen. Ongeveer één keer per maand vindt een stemming plaats waarin de leiders voor de volgende drie edities gekozen wordt.

Je kan jezelf simpelweg inschrijven door in het inschrijftopic voor spelleiders de instellingen van jouw ronde te plaatsen. In de eerste post van het inschrijftopic voor spelleiders zal je steeds een handig lijstje terugvinden waar je jouw instellingen in kan invullen, zo ben je zeker dat je niets vergeet! Je mag je echter niet inschrijven als spelleider als je nog nooit meegespeeld hebt met Weerwolven van Wakkerdam op het Tribal Wars Forum of als je spelleider was in één van de drie voorgaande rondes.

Aan de hand van een stemming wordt bepaald wie één van de drie daaropvolgende potjes mag leiden. Het is vanzelfsprekend niet toegestaan een potje op te starten wanneer je niet geselecteerd bent via de stemming.
 

DeletedUser17472

Guest
upload_2017-11-16_23-5-31.png

Ik was mod, maar mijn testaccount heeft wel het einde van de wereld behaald. Duidelijk dus bewijs dat ik er als speler aanwezig was.

Bij deze ben ik dus ingeschreven :D
 
Bovenaan