[Speeltopic] WvW Speeltopic #354

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.787
Reactiescore
1.729
Ai daar heb je me.

Nee jong ik had er weinig van gevolgd. Had nooit verwacht dat ik zo lang zou leven.
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.277
Ai daar heb je me.

Nee jong ik had er weinig van gevolgd. Had nooit verwacht dat ik zo lang zou leven.

Ik vind dat je geweldig hebt gespeeld maatje, laat je niets wijs maken.
 
Reactiescore
3.582
Was een gewonen burger
Wou wat chaos veroorzaken in wolvenchat ontremd gs koppel
En wou gewolpen worden

Oja we vermoede dat je ons voor de gek probeerde te houden. We hebben je deze DL wel geprobeerd te wolpen :p Waren wel hele tijd aan het denken, wie is dat koppel nu. G/S hebben we nooit echt in geloofd. Dus opzich heb je wel wat verwarring gezaaid ermee :p
 
Reactiescore
558
Oja we vermoede dat je ons voor de gek probeerde te houden. We hebben je deze DL wel geprobeerd te wolpen :p Waren wel hele tijd aan het denken, wie is dat koppel nu. G/S hebben we nooit echt in geloofd. Dus opzich heb je wel wat verwarring gezaaid ermee :p
overigens viel het hard op dat jij geïnfecteerd was joker
 
Reactiescore
1.488
Overigens zat ik na nacht 1 al in de wolvenchat, dus ik kon iedere avond iemand zien die gewelpt werd door Candiu, CI en later Jokersbrain
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.277
@jan1996 overigens respect voor die 2e cupido opmerking van je, dat heeft ons idd behoorlijk van slag gebracht i nde wolvenchat
 
Reactiescore
2.188
Er waren maar 2 beginwolven ook omdat sjamaan veel invloed kan hebben en bappos heeft zijn rol uitstekend gespeeld. Wil bijna zeggen dat ie de slechtjes gecarried heeft.
 
Reactiescore
2.188
Wel klote voor simeco, zei dat ie pas in avond actief kon zijn en al stemmen op hem. Had ook verschil gemaakt tbh
 
Bovenaan