- Reactiescore
- 422
al wat de goedjes moesten doen was wijze burger chmegers volgen?Nee, jij valt door de mand als verhullend wolfke,
Nonkel als welpke
We zoeken nieuwe moderatoren om het forum te modereren. Druk hier voor meer informatie
al wat de goedjes moesten doen was wijze burger chmegers volgen?Nee, jij valt door de mand als verhullend wolfke,
Nonkel als welpke
Hoezo :/Het ging alleen maar beter toen jij @JokersBrain uit het potje knalde
Ik vond je ook een van de betere spelers idd, goed gespeeld!overigens wel serieuze blunder van mijnentwege dat ik niet onmiddellijk na xena haar beschuldigingen op de lycantroop doorhad dat zij sjamaan was, en dat het zo lang duurde eer ik het gezien had,
desondanks was ik toch nog het eerste goedje dat het doorhad riprip
goed gewaterd op joker!Ik vond je ook een van de betere spelers idd, goed gespeeld!
Dit was inderdaad je grootste blunderoverigens wel serieuze blunder van mijnentwege dat ik niet onmiddellijk na xena haar beschuldigingen op de lycantroop doorhad dat zij sjamaan was, en dat het zo lang duurde eer ik het gezien had,
desondanks was ik toch nog het eerste goedje dat het doorhad riprip
Hij was net 25 minuten wolf :bgoed gewaterd op joker!
Hoeveel priesters en ketters er in zaten.Wijze burgers wat waren jullie vragen eigenlijk
Ik was de ketterse haha, had ik jullie in het ootje genomen.Hoeveel priesters en ketters er in zaten.
Maar dat was 1 om 1. Dus niet wat ik hoopte op dat moment.
Thanks@mohniels1 motm overigens
Dat zeker. Maar voor korte duur ;-)Ik was de ketterse haha, had ik jullie in het ootje genomen.
Dit werkte overigens goed, maar Dash gooide zijn eigen glazen in door door te blijven gaan. Daardoor was het duidelijkheid dat hij ziener was en dus lunch.Dat zeker. Maar voor korte duur ;-)
@Rinske waarom heb je je niet laten verleiden totdrankjewater gooien daarna? Bappos vroeg erom. En om dat er niemand reageerde opperde hij zich tot DE priester
Hoeveel priesters en ketters er in zaten.
Maar dat was 1 om 1. Dus niet wat ik hoopte op dat moment.
Wijze burgers wat waren jullie vragen eigenlijk