[Speeltopic] WvW Speed #25 Jubileumeditie!!

DeletedUser66944

Guest
ik had dit in de wolvenchat gevraagd, dus semi groepsgewijs? :D
 

DeletedUser72524

Guest
Het staat gewoon vermeld, dus loop niet zo te zeiken heumeuh!

Er staat: "telt mee voor de slechtjes". Terwijl bij de andere wolvenrollen duidelijk staat: "telt als volwaardig wolf mag lunchen". Lijkt me logisch als iemand dit leest dat hij/zij denkt dat de raaf niet een wolf is. Daarnaast een wolvenraaf lijkt mij heel raar :p.
 

DeletedUser74005

Guest
Dat is omdat die omschrijving van een ander potje is, daar had ik het zo verwoord. Die andere is idd duidelijker, maar als mensen het niet zouden snappen, hadden ze het ook kunnen vragen en dat heeft niemand uiteindlelijk gedaan.
 

DeletedUser72524

Guest
Dat is omdat die omschrijving van een ander potje is, daar had ik het zo verwoord. Die andere is idd duidelijker, maar als mensen het niet zouden snappen, hadden ze het ook kunnen vragen en dat heeft niemand uiteindlelijk gedaan.

Omdat het wellicht niet onduidelijk was omdat ze zelf aannames maakte;).
 

DeletedUser72524

Guest
Ja want die zin staat er gewoon random in. Spelers die de rollen zouden lezen, zouden dat ook opgevallen moeten zijn.

Hahah heb niet eens meegedaan, gewoon zin om Freakers winst te ontkrachten. Maar het is wel een beetje lullig verwoord. Als ik meegedaan dit potje dan had ik het ook verkeerd begrepen. Alleen Freaker zou hier over iets vragen, omdat hij altijd irritant veel vraagt :p.
 

DeletedUser4045

Guest
Ik snapte er ook geen reet van, maar pakte met Jannick samen wel veel wolfjes.

Beetje jammer van onsportieve lunch, ik ben daar enorm op tegen! Jonas heeft enkel gewonnen doordat de concurrentie keihard geluncht werd. Hij kan niet winnen als hij het tegen elite-spelers moet opnemen.
 

DeletedUser

Guest
Honestly, dit was een van de weinige potjes die ik een keer wel goed speelde, dus mag niks over de goedjes zeggen :x
 
Reactiescore
656
Honestly, dit was een van de weinige potjes die ik een keer wel goed speelde, dus mag niks over de goedjes zeggen :x

Waarom had je je actie ingezet op iemand die wij er al hadden uitgehaald?
Vind ik dan persoonlijk slecht ingezette actie.
 

DeletedUser

Guest
Waarom had je je actie ingezet op iemand die wij er al hadden uitgehaald?
Vind ik dan persoonlijk slecht ingezette actie.

Omdat als ik die actie bewaar ik sws een lunchtarget ben als goedje, en ik kon WBJIMO nu confirmen dat hij slecht of goed was.
 

DeletedUser74005

Guest
Was een goeie actie van Yankee juist. Daardoor kon hij zich als goedje confirmen, kon doodsdrankje naar hem en kon ie die ook gebruiken.
 

Deleted User - 2265087

Guest
Gijs, eff tip:
- De Slechte raaf telt mee voor de slechtjes! Hij weet alleen aan het begin zelf niet wie de wolven zijn en de wolven kennen hem ook niet.’

Dit lees ik als dat de raaf meetelt in de meerderheid. Dat betekent niet automatisch dat hij moet lunchen.
Sws raaf gewoon hukpje doen, kan zich veel te makkelijk bewijzen en is dan, als ie ook nog eens wolfwaardig is, ook heel sterk.
 

DeletedUser74005

Guest
Gijs, eff tip:
- De Slechte raaf telt mee voor de slechtjes! Hij weet alleen aan het begin zelf niet wie de wolven zijn en de wolven kennen hem ook niet.’

Dit lees ik als dat de raaf meetelt in de meerderheid. Dat betekent niet automatisch dat hij moet lunchen.
Sws raaf gewoon hukpje doen, kan zich veel te makkelijk bewijzen en is dan, als ie ook nog eens wolfwaardig is, ook heel sterk.

Had al aangegeven dat ik dit voortaan ga doen :)
 
Bovenaan