[Speeltopic] WvW Speed #25 Jubileumeditie!!

DeletedUser

Guest
Captain'
Probeert freaker onschuldig te beschuldigen, en t lijkt erop dat hij Wizzy wou redden.
 

DeletedUser59552

Guest
Dit is een foutje, freaker stemde zeker wel op wizzy
Volgens de tabel niet?

sjamaan is toch slechtje?

Verder ging ik als eerste op wizzy captain. Jij bent diegene die eerst op sapphira ging ipv wizzy maar bent dan last minute verandert omdat je zag dat hij niet meer te redden viel
Klopt, dat was voor ik argumenten gelezen had over Wizzy. Ik deed saphira omdat ik saphira opvallend stil vind in dit topic (normaal babbelt hij toch wel wat)
 

DeletedUser59552

Guest
Lol, ik zie nu dus dat je je stem hebt aangepast Captain. De vraag blijft daarentegen wel staan :p
En sawwy Wizzy dat ik je haar noemde dan hehe.
saphira staat hoger in de lijst. Ik ging gewoon nummers langs van, wie heeft er wat gezegd :p
 

DeletedUser74005

Guest
Dag 4 - De Laatste Dag

Lynchstemming:

77cee679596d8784d469357346523eba.png


Captain was Jager! Zijn schot stond op Saphira! Hij was Beschermengel!

Lunch:


Yankee was Burger!

En toen was Freakerplay nog alleen! Hij was Slechte Raaf! De slechtjes hebben gewonnen, gefeliciteerd!

Rollenlijst:

0bb5e117421f754ffa1764adaa90ebc1.png
 

DeletedUser

Guest
Ongelofelijk 4 slechtjes op 14 mensen. verschrikkelijk potje weer

goedgespeeld tho
 

DeletedUser72524

Guest
Heb die rolomschrijving aangepast. Staat duidelijk in dat hij volwaardig slechtje is. Dit was vooraf bekend.

Nee hoor, dit heb jij alleen bij Sjamaan en pyromaan gedaan, niet bij slechte raaf ;). Dus bij deze verklaar ik Freakers winst als onverklaard. Heb al print screen gemaakt van slechte raaf zijn bericht.
 

DeletedUser74005

Guest
Nee hoor, dit heb jij alleen bij Sjamaan en pyromaan gedaan, niet bij slechte raaf ;). Dus bij deze verklaar ik Freakers winst als onverklaard. Heb al print screen gemaakt van slechte raaf zijn bericht.

De Slechte raaf telt mee voor de slechtjes! Hij weet alleen aan het begin zelf niet wie de wolven zijn en de wolven kennen hem ook niet.’

Maw; een volwaardig slechtje. Dit is ook op skype aan mij gevraagd en heb dat toen ook gezegd.
 

DeletedUser72524

Guest
De Slechte raaf telt mee voor de slechtjes! Hij weet alleen aan het begin zelf niet wie de wolven zijn en de wolven kennen hem ook niet.’

Maw; een volwaardig slechtje. Dit is ook op skype aan mij gevraagd en heb dat toen ook gezegd.

Niet echt duidelijk :O, bij deze verklaar ik de winst van Freaker als ongeldig!
 

DeletedUser74005

Guest
Sws was de verhouding bs :p

Nee hoor. Een Heks die zijn levensdrankje niet weggeeft, een BE die bijna niemand beschermt, een random barbieractie op een goedje... Als een van die dingen goed was gegaan, dan hadden de goedjes makkelijk gewonnen. Ze hadden best sterke rollen.

Enige wat ik volgende keer aan zou passen, is dat ik de Slechte Raaf toch een hulpje maak. Die extra stemmen zijn op het einde namelijk mogelijk OP, maar dat maakte nu niet uit, aangezien de goedjes elkaar eruit werkten. Zonder de extra stemmen had Freaker als nog gewonnen.
 

DeletedUser66944

Guest
[22:05:28] Jonas | Freaker Play: wat gebeurt er als wizzy sterft
[22:05:43] Jonas | Freaker Play: weet niet of ik volwaardige wolf ben
[22:05:46] Gijs vd Kooij: Ben je wel
[22:05:52] Gijs vd Kooij: Lees je rol :p

(finger) @sander14 ik had wel anders gespeeld als dit niet bevestigd was :p
 

DeletedUser72524

Guest
[22:05:28] Jonas | Freaker Play: wat gebeurt er als wizzy sterft
[22:05:43] Jonas | Freaker Play: weet niet of ik volwaardige wolf ben
[22:05:46] Gijs vd Kooij: Ben je wel
[22:05:52] Gijs vd Kooij: Lees je rol :p

(finger) @sander14 ik had wel anders gespeeld als dit niet bevestigd was :p

Heeft hij het ook groepsgewijs bevestid? Want dan is de situatie nu naar jou eerlijk, maar niet naar de andere spelers.

Wat op Skype gezegd word boeit niet als t niet goed in de regels staat in begin post

Ondanks al jouw spelfouten, ben ik het wel met jou eens.

Het stond er goed, dat citeer ik net. Lees eerst ff voordat je reageert ;)

Wat jij citeert was juist niet duidelijk :D. Als er stond, geld als volwaardig wo;f dan zou het wel terecht zijn.
 

DeletedUser74005

Guest
Dan hadden mensen er altijd naar kunnen vragen. Ik ging er nu van uit dat het duidelijk was ;)
 
Bovenaan