[Speeltopic] WvW Speed #24

DeletedUser66944

Guest
3x geen lunch en ik kon niet op capri doordrukken omdat ze dan zou door hebben dat ik wolf was aangezien dat de enigste manier was om lijk er uit te krijgen. Verschiet er van dat ik nog final 3 heb gehaald :D
 

Deleted User - 2265087

Guest
Ik zal niet gaan beweren dat ik goed heb gespeeld, heb als goedje alleen maar fout gezeten :x
Lijk is best makkelijk en toen ik mocht moorden en BM werd was het easy.
Gijs, mikn stem was niet te laat? Ik had sws geen nieuwe dl kunnen vinden, maar ach :p
(Highfive) Tigor en Blaasje!
 

Deleted User - 2265087

Guest
3x geen lunch en ik kon niet op capri doordrukken omdat ze dan zou door hebben dat ik wolf was aangezien dat de enigste manier was om lijk er uit te krijgen. Verschiet er van dat ik nog final 3 heb gehaald :D

Oh, jij had dat ook al bedacht. Ik had idd bedachr dat ik degene die op mij ging er snel uit moest zien te krijgen:p
Was ik op dag 1 eigenlijk ook al de lunch?
 

DeletedUser64575

Guest
Ik zal niet gaan beweren dat ik goed heb gespeeld, heb als goedje alleen maar fout gezeten :x
Lijk is best makkelijk en toen ik mocht moorden en BM werd was het easy.
Gijs, mikn stem was niet te laat? Ik had sws geen nieuwe dl kunnen vinden, maar ach :p
(Highfive) Tigor en Blaasje!

Nice job :D
 

DeletedUser74005

Guest
Ik zal niet gaan beweren dat ik goed heb gespeeld, heb als goedje alleen maar fout gezeten :x
Lijk is best makkelijk en toen ik mocht moorden en BM werd was het easy.
Gijs, mikn stem was niet te laat? Ik had sws geen nieuwe dl kunnen vinden, maar ach :p
(Highfive) Tigor en Blaasje!

Was om 22:45, das te laat :p
 

DeletedUser66944

Guest
Oh, jij had dat ook al bedacht. Ik had idd bedachr dat ik degene die op mij ging er snel uit moest zien te krijgen:p
Was ik op dag 1 eigenlijk ook al de lunch?
grafdelver kan pas dag 2 actie in zettne maar jij was ook dag 1 lunch ja. Maar levensdrankje zal je gered hebben :p
 

DeletedUser66944

Guest
ook wel een ongeluk gehad dat ik nog zei geen lunch in te sturen dag 2 maar de lunch nog van dag 1 in de titel stond en dat werd overgenomen :d
 

Deleted User - 2265087

Guest
grafdelver kan pas dag 2 actie in zettne maar jij was ook dag 1 lunch ja. Maar levensdrankje zal je gered hebben :p

Haha, dan herft mn eigen drankje me gered ja :p
Ik vind het trouwens niet zo lief dat jullie mij wilden lunchen!
 

DeletedUser66944

Guest
is jouw fout ook niet hoor gijs, dacht er niet meer aan dag 2 om die titel weg te halen
 
Bovenaan