[Speeltopic] WvW Speed #23

DeletedUser78393

Guest
Sorry, ben er eindelijk. Het werd een beetje een chaos hier dus reageren werd hem even niet. Excuses.
Als saphira dan op mij stemt dan is hij wolf, want ik ben het niet. :)
Dat slaat nergens op, als zij zelf wolf was had ze jou met rust gelaten, omdat ze anders bewezen op een goedje zou gaan en het geen dag langer uit zou houden.
 

DeletedUser8414

Guest
Ik heb nergens wolf gezet he.
Je stemt wel op mij terwijl 1 niet eens weet dat ik het was en 2 ik niet eens wolf ben.

Dus ja, mensen, ik ben rollenjager. Wie heeft er baat bij mijn dood? Alleen wolven, want ik zoek ook naar wolven. Er is nog niemand in lycantroop veranderd (tenzij iemand dit tegenspreekt?) dus ik heb nog geen enkel punt terwijl ik er 3 moet hebben. Dus beter focussen we op de wolven vinden in plaats van mij eruit te lynchen.

Ik herhaal het nogmaals, ik ben voor de wolven veel meer een bedreiging van voor de goedjes. -> saphira wil mij eruit dus is wolf.

Saphira
 

DeletedUser78393

Guest
Sorry, ben er eindelijk. Het werd een beetje een chaos hier dus reageren werd hem even niet. Excuses.

Dat slaat nergens op, als zij zelf wolf was had ze jou met rust gelaten, omdat ze anders bewezen op een goedje zou gaan en het geen dag langer uit zou houden.
Laat maar, als ze niet wist dat die rol van jou was, kan ze je er nog steeds uit willen.

Saphira
 
Reactiescore
167
Wizzyy --> Saphira

op hoop van zegen iddo
 
Reactiescore
46
Nog even snel een vraag tho, hoe is de rollenjager gevaarlijk voor wolven? o_O
Ik ken de rollen nog niet geweldig goed maar ik dacht dat het een neutrale rol was?
 
Reactiescore
167
Nog even snel een vraag tho, hoe is de rollenjager gevaarlijk voor wolven? o_O
Ik ken de rollen nog niet geweldig goed maar ik dacht dat het een neutrale rol was?

Als hij/zij 3x de goede rol raad wint hij/zij het potje geloof ik ;)
 

DeletedUser69459

Guest
Je stemt wel op mij terwijl 1 niet eens weet dat ik het was en 2 ik niet eens wolf ben.

Dus ja, mensen, ik ben rollenjager. Wie heeft er baat bij mijn dood? Alleen wolven, want ik zoek ook naar wolven. Er is nog niemand in lycantroop veranderd (tenzij iemand dit tegenspreekt?) dus ik heb nog geen enkel punt terwijl ik er 3 moet hebben. Dus beter focussen we op de wolven vinden in plaats van mij eruit te lynchen.

Ik herhaal het nogmaals, ik ben voor de wolven veel meer een bedreiging van voor de goedjes. -> saphira wil mij eruit dus is wolf.

Saphira

Dit snap ik dan weer niet van jou. Waarom zou je gaan jagen op mensen specifiek als rollenjager? Als jij gelooft dat ik wolf ben, had je me veel beter mij als wolf doorgestuurd.
 

DeletedUser78393

Guest
Nog even snel een vraag tho, hoe is de rollenjager gevaarlijk voor wolven? o_O
Ik ken de rollen nog niet geweldig goed maar ik dacht dat het een neutrale rol was?
Hij wint in zijn eentje zodra hij 3 rollen van mensen goed raadt, dus hij is gevaarlijk voor iedereen. :p

EDIT: Laat maar, ik was traag :p
 

DeletedUser8414

Guest
Nog even snel een vraag tho, hoe is de rollenjager gevaarlijk voor wolven? o_O
Ik ken de rollen nog niet geweldig goed maar ik dacht dat het een neutrale rol was?
Omdat ik een aparte overwinningsvoorwaarde heb. Dus wolven willen mij dood zodat ze alleen op goedjes moeten focussen.
 
Reactiescore
46
Ja zo ver kwam ik nog, maar hoezo is dat gevaarlijker voor wolven dan voor de goedjes? o:
 
Reactiescore
46
Oooh laat maar

Ik heb de cooldown op mijn messages te snel... xD
 

DeletedUser76681

Guest
maw als saphira het niet is gaan we gewoon jens lynchen :p
 

DeletedUser76181

Guest
Ja maar Jens jij bent dan ook al bijna bij de overwinning (dus volgende ronde moet Jens er sowieso uit dan)
 

DeletedUser8414

Guest
Dit snap ik dan weer niet van jou. Waarom zou je gaan jagen op mensen specifiek als rollenjager? Als jij gelooft dat ik wolf ben, had je me veel beter mij als wolf doorgestuurd.
Daar sterf je niet van, dus dat was niet zo verstandig geweest. :)
 
Bovenaan