[Speeltopic] WvW Speed #14 - Zondag 26 maart om 20:00 uur

DeletedUser74966

Guest
Normaal wou ik je lunchen ipv jenskeu, mr was jammer genoeg slecht doorgegeven :(

Je zat wel goed met je gevoel :D
Niet alleen gevoel. Sinds ik als wolf heb gespeeld heb ik gewoon meer inzicht in wie mogelijk wolf is en wie niet. Jij moest gewoon wolf zijn en capri zat jou telkens te verdedigen. Ik had mijn schot vanaf dag 1 op jou staan, maar gaf laatste dag aan dat ik op capri wilde omdat ik hoopte jou als lynch te krijgen :p
 

Deleted User - 2265087

Guest
Niet alleen gevoel. Sinds ik als wolf heb gespeeld heb ik gewoon meer inzicht in wie mogelijk wolf is en wie niet. Jij moest gewoon wolf zijn en capri zat jou telkens te verdedigen. Ik had mijn schot vanaf dag 1 op jou staan, maar gaf laatste dag aan dat ik op capri wilde omdat ik hoopte jou als lynch te krijgen :p

Ik verdacht hem ook. JIj beschuldigde mij ervan dat ik mezelf indekte, maar toen ik op hem stemde was ik nog gewoon goedje:p
 

DeletedUser69459

Guest
Niet alleen gevoel. Sinds ik als wolf heb gespeeld heb ik gewoon meer inzicht in wie mogelijk wolf is en wie niet. Jij moest gewoon wolf zijn en capri zat jou telkens te verdedigen. Ik had mijn schot vanaf dag 1 op jou staan, maar gaf laatste dag aan dat ik op capri wilde omdat ik hoopte jou als lynch te krijgen :p
Nja, ik had gewoon pech dat jenskeu me voor was wat betreft het stemmen op farmdecibel :p

Capri verdedigde me op de laatste dag wel wat hard, was ik me ook aan het bedenken :D
 

DeletedUser74966

Guest
Ik wil wel vaker zo'n potje iig :)

Deze geven ook mogelijk kans voor andere spelers om eens mee te doen aangezien ze nu maar 2 uurtjes bezig hoeven. Volgende keer misschien eens een week van tevoren ofzo plannen?
 

DeletedUser4045

Guest
Dan was het heel anders gelopen en was Game echt Man of the Match geworden ;)
 

DeletedUser74005

Guest
Ik wil wel vaker zo'n potje iig :)

Deze geven ook mogelijk kans voor andere spelers om eens mee te doen aangezien ze nu maar 2 uurtjes bezig hoeven. Volgende keer misschien eens een week van tevoren ofzo plannen?

Volgende keer is het idd wel handig om het wat eerder aan te kondigen haha.

Wie wil de volgende leiden? :)
 

DeletedUser8414

Guest
Het was leuk inderdaad. :) Paar nieuwe rollen die ik niet kende maar wel goed uitgepakt.

Als ik ooit een speed leid wil ik wel iets als 15min voor stemmen, 10min rust voor deadline te doen. Anders word ik gek. :x
 
Bovenaan