[Speeltopic] WvW Speed #14 - Zondag 26 maart om 20:00 uur

DeletedUser66944

Guest
Wat vinden jullie van jokersbrain als slechtje? Jens zat nogal in de richting van joker te gaan en was lunch dag 2.
 

DeletedUser74966

Guest
Dat is op dit moment wel echt heel erg logisch. Maroen confirmed slechtje.
Iknow, maar juist daarom ook Saphira. Easy meelopen op het slechtje om te coveren voor wolf zijn. Verder houd hij zich ook compleet stil. En aangezien maroen nu toch al lynch wordt blijf ik haar gewoon verdenken XD

Royal wordt als het goed is gecheckt, en dat is een andere mogelijke verdachte
 

DeletedUser69459

Guest
Iknow, maar juist daarom ook Saphira. Easy meelopen op het slechtje om te coveren voor wolf zijn. Verder houd hij zich ook compleet stil. En aangezien maroen nu toch al lynch wordt blijf ik haar gewoon verdenken XD

Royal wordt als het goed is gecheckt, en dat is een andere mogelijke verdachte
Zou ik dan niet direct gestemd hebben op Maroen denk je?
 

Deleted User - 2265087

Guest
Iknow, maar juist daarom ook Saphira. Easy meelopen op het slechtje om te coveren voor wolf zijn. Verder houd hij zich ook compleet stil. En aangezien maroen nu toch al lynch wordt blijf ik haar gewoon verdenken XD

Royal wordt als het goed is gecheckt, en dat is een andere mogelijke verdachte

*hij
Natuurlijk loopt een wolf mee op een gezien slechtje, maar een goedje loopt ook mee op een gezien slechtje xD
 

DeletedUser74966

Guest
*hij
Natuurlijk loopt een wolf mee op een gezien slechtje, maar een goedje loopt ook mee op een gezien slechtje xD
Dat is waar. Maargoed, met de vorige dagen erbij blijft het bij mij gewoon dat hij niet goed is.

En ja, ik blijf om de een of andere reden Saphira telkens als een 'zij' plaatsen XD
 

DeletedUser69459

Guest
Dat is waar. Maargoed, met de vorige dagen erbij blijft het bij mij gewoon dat hij niet goed is.

En ja, ik blijf om de een of andere reden Saphira telkens als een 'zij' plaatsen XD
Nouja, je negeert dan ook mijn argumentatie om op farmdecibel te gaan.
 

DeletedUser74005

Guest
Dag 4 - Eindverhaal

81f610ce0a1db343efe7a3bdbbf1653e.png


Maroen was de Lynch en hij was Wolfmens!

Met de infectie, die vandaag plaatsvindt, betekent dit het einde van de ronde. Gefeliciteerd Slechtjes! Saphira & Capri, sterk gespeeld.. (en Lytho wint domweg omdat hij de infectie is, altijd die brabo's die weer dat geluk hebben, de rest wordt overigens opgepeuzeld)

Rollenlijst:

cee8c12cfcb4e5333685fdde0e4da0a2.png


Dikke shout-out naar Gamebreaker, die zit al vanaf dag 1 foutloos op slechtjes met zijn jagersschot. Daarnaast wilde iedereen Jenskeuh gisteren toch wel heeull graag dood hebben. Op een gegeven moment was hij Lynch/Lunch en werd er een doodsdrankje over hem heen gegooid...

De Goedjes zaten op bepaalde momenten heeeel dichtbij de overwinning. Zeker toen ze op dag 2 al op Saphira zaten. Bij dat gelijkspel hadden de goedjes misschien wel de overwinning kunnen pakken.

Bedankt voor het meespelen allemaal, ik vond het een interessant potje om toe te kijken :)

Mvg,
Spelleiding :cool2:
 

DeletedUser74966

Guest
Jemig waarom is iedereen zo eigenwijs XD

In ieder geval vet leuk om het zo eens te doen :)
 

Deleted User - 2265087

Guest
Het moment dat ik goed zat en wolf werd en ineens van Saphira afmoest:p
Zo blij dat Lytho de lycantroop had gezien.
 

DeletedUser8414

Guest
Jens MVP. Dankzij mij maakte je nog een kans doordat ik me bewust naar de lunch speelde. :D
 

DeletedUser4045

Guest
Oeh...

Mijn tactiek was zo goed :(..

Ik had namelijk met een lijstje uitgevogeld dat Capri en Saphire het moesten zijn..

1. Freaker Play -> Goed
4. Gamebreaker ->
5. .Saphira ->
9. Capricorno ->
10. Lytho -> Vrouw Holle
11. Royalist ->

2. Jenskeuh -> TaaiTaai
3. Maroen1 -> Wolf/Wolfsmens?
6. Brak Obama. -> Cupido/Burger
7. Jokersbrain -> Heks
8. fam -> Grafrover

Bij wolfsmens & Royalist goed -> Saphire & Capri
Bij wolf & royalist slecht -> Royalist
Bij wolf & royalist goed -> Saphire
 
Bovenaan