WvW 60# Eindbazenland

DeletedUser52781

Guest
Het zijn roerige tijden. Het land staat op instorten. Het is 1847. Mensen verkeren in absolute hongersnood. Er is een diepe economische crisis.

Onder de broeiende hete zon loopt een groep mensen. Het zijn mensen uit de 3e, 2e en 1e stand van Frankrijk. Het zijn de plunderaars en Rebellen uit het zuiden van frankrijk. Tegenover hun loopt ook een grote groep mensen. Het zijn de laatste mensen met een beetje verstand.

Commandeur Riverfl0w en Admiraal Alles is voor Bassie lopen voorop. Terwijl ze op een kruispunt aankomen, valt .Jimi huilend neer.
De stoet stopt met lopen, en kijken vragend om naar .Jimi. Zelfs Anthraxxis komt uit zijn draagbare koets gelopen, en gebaard naar zijn slaven, Dutchboy66 en Slaro,de Slavi0ns, dat ze 3 minuten pauze mogen hebben. Commandeur Riverfl0w en Admiraal Alles is voor Bassie zijn ook aangekomen bij de halfdooie .Jimi.
“Water, ik wil Water” Hijgt deze.

Gul, Aardig, Super, Mooi, Geweldig, Uitmuntend, Slim dat hij was, schonk hij 2 druppels water aan .Jimi. Deze stond moeizaam op en de stoet vervolgde zijn reis. Totdat Killingspreee riep: “IK WIL OOK WATER”
Om een opstand te voorkomen schoot Alles is voor Bassie 3 tenen bij Killingspreee eraf. Terwijl iedereen naar een bloedfontein keek, kwam het groepje aan de overkant richting onze Eindbazen.

De kleinste en direct de brutaalste van het stel, die trouwens een vervelende lange neus had, en een stem van een dropscheet, riep: “GEEF ONS KILLINGSPREEE”
Eerst wou iedereen toestemmen, maar toen kwam onze Eindbaas Anthraxxis weer, die bij iedereen de moed erin hield: “Nee” en toen barstte hij uit in een bulderende lach.

Bij de kleine rebel kwam stoom uit zijn oren, en bulderde doen met zijn dropscheten stem: “GRIJP DIE EDELMAN, DIE ER TROUWENS KNAP UITZIET”
Iedereen schoot aan de kant. Behalve Killingspreee, Riverfl0w en Alles is voor Bassie.

Killingspreee schoot bloed uit zijn teen in de kleine man, en vluchtte toen ook maar weg.
Riverfl0w en Alles is voor Bassie hielden het langer vol. Met hun zwaarden staken ze iedereen neer die te dicht bij Anthraxxis in de buurt kwam. Anthraxxis riep zijn Slavi0ns bij elkaar en beveelde hem weg te dragen, terwijl hij nog een blik wierp op Riverfl0w en Alles is voor Bassie. Toen deze 2 eindelijk de rebellen hadden neergemaaid, werden ze gebackstabd door Wolven in Mensenkleren.

2 dagen later kwamen Anthraxxis en zijn Slavi0ns plus de rest van de watjes mee naar de plek waar ze Riverfl0w en Alles is voor Bassie hadden gezien. Het enige wat ze vonden waren 2 ribben van Riverfl0w, volledig uitgekluifd en het linkeroog van Alles is voor Bassie. Had het een betekenis? Iedereen sloeg bang uit elkaar.

Anthraxxis slaagde erin zijn Slavi0ns bij elkaar te houden, en een groepje mensen dat in hem de moed niet verloren had en trok richting Z0rianland. Een oud en verlaten dorp met een pretpark.

Kahvi, een Brutale, uit de kluiten gewassen Leidster had de leiding genomen over sommige Tirions, wat onnozele gasten en assisent-Generaal Senne. Hun trokken noorden richten Eindbazenland.

1 ding was zeker, mollen waren actief :cool:


©opyrights of Riverfl0w :cool:

Instellingen:

Spelerslijst
Dorp: z0rianland

1. Simonyoda3
2. Edward v. Woodstock Wolf, Lynch dag #3
3. Predator025 Burger, Lynch dag #2
4. Tribla Burger, Lynch dag #1
5. Huku
6. Joe Carioca Burger, Lunch dag #3
7. Woodster Cupido, Lynch dag #1
8. N4R3K --> Svennieboys Wolf, Inactiviteit
9. Marwoleath
10. Vurig Vuurtje
11. Illuminati Burger, Inactiviteit
12. Smashbook pro
13. Stealer of Faith Burger, zal wel lunch dag # zijn -.-
14. Bappos
15. Dutchboy66 Burger, Lunch dag#2
16. Slaro Jager, Lynch dag #4
17. -Tim- Wolf, Inactiviteit
18. Anthraxxis Heks, Jagerschot dag #4
19. Quechua

Spelerslijst Eindbazenland:
Dorp: Eindbaasland
1. Juoma
2. Senne Priester actie dag 2, Wolf
3. Kahvi
4. Lieflap Ziener, Lunch dag #5
5. Killingsspreee
6. AyséReturn
7. Imperium Augustus - Cupido Lunch dag #2
8. Yerbatero - Burger, Lynch dag #2
9. .Jimi --> ll0llKing
10. Failure. - Jager, Inactiviteit
11. Mystic lake. - Burger, Lunch dag #2
12. Sterk1110 - Burger, Lynch dag #1
13. Sharbelz - Burger, Lunch dag #4
14. Lollie-Nator12. - Burger, Lunch dag #1
15. .Daniel
16. EpicPopsicle - Burger, Lynch dag #4
17. Simeco - Infectiewolf, Lynch dag #5
18. Remselo - Jager, Inactiviteit
19. Ramoth - Lynch dag#3, Wolf

Lynch wordt verzorgd door: Alles is voor bassie
Lunch door: Riverfl0w

Speciale rollen svp naar allebei sturen:)

Nog niet posten a.u.b :)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser52781

Guest
Regels en weetjes:
- Rollen zijn verdeeld via randomgenerator
- netwerken mag
- Geen bewijzen (printscreen's)
- Burgers geen pm
- Klaagmuur kun je in een pm'tje naar mij sturen als je daar zin in hebt,

voor de lui die niet weten wat het is ; een kansloos ding waar je text op kunt zetten :cool:
-Wij hebben altijd gelijk :cool:

Belangrijk: Infectie is op dag 3 i.p.v moord :)

Bm stemming is morgen, Lynch&Lunch ook
Stemmen in het topic!

Geen contact met het andere dorp hebben!
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser52781

Guest
Post maar, wss doen we toch niks met deze post's :p
 

DeletedUser

Guest
Ha, een ontwijking gespot.

Ontwijking van wat? Alles wat je zei was
Wolf 1 is in the pocket.

Dat valt niet eens te ontwijken, laat staan dat er op te reageren valt. Maar ik merk dat je alweer fel begint, dat is dan jammer, want ik ga zo weg. Morgen ook niet veel tijd, vanaf morgen gaat dit potje voor mij pas écht beginnen :cool:
 

DeletedUser

Guest
Ontwijking van wat? Alles wat je zei was

Dat valt niet eens te ontwijken, laat staan dat er op te reageren valt. Maar ik merk dat je alweer fel begint, dat is dan jammer, want ik ga zo weg. Morgen ook niet veel tijd, vanaf morgen gaat dit potje voor mij pas écht beginnen :cool:

Ik heb er het WvW-Jargon even op nageslagen. Posts in de trend van 'Wanneer krijg ik mijn rol' of 'Ik heb geen rol, ben ik nu burger?' terwijl heel duidelijk is aangegeven dat geen rol = burger zijn vaak van een wolf in schaapskleren. Ik noem slechts de feiten. Je probeert je onwetend voor te doen in de hoop dat mensen erin trappen. Nou, ik niet.
 

DeletedUser

Guest
Failure. 4 Mayor!
Welcome, welcome! Beloved citizens!
I, your new mayor, will help you find those wolves!
And when we have found them, I'll slaughter them personally!
So choose well! Choose right! And the wolves will die!​
 

DeletedUser

Guest
Leuk dorpje zo, geen Slaro gelukkig, scheelt weer een hoop onzinposts met plaatjes doorlezen er ergernissen.

Ik stel me beschikbaar als BM! Ben het al vaker geweest en het ging altijd goed, dus waarom niet?
 

DeletedUser

Guest
Wakkerdam heeft iemand nodig die deze onzekere, duistere tijden licht geeft met behulp van haar bugers.
Samen een vuist maken tegen de demonen van de nacht!
In deze persoon zie ik de gedaante van mijn mooie postuur, klein maar krachtig en kordaat.
Ik ben de schakel naar zekere tijden, naar een toekomst zonder die donkere gedaanten in het bos.
Stem op mij, ik laat jullie niet in de steek. I
k ben een vrouw van het volk, de vrouwelijke Fans Bauer en tegelijkertijd de vrouwelijke Peter R. de Vries.
Met jullie hulp gaan wij Wakkerdam beschermen, opdat onze kinderen een onbezorgde jeugd kunnen beleven.

Vote for me, Kahvi

:cool:
 

DeletedUser

Guest
Wakkerdam heeft iemand nodig die deze onzekere, duistere tijden licht geeft met behulp van haar bugers.
Samen een vuist maken tegen de demonen van de nacht!
In deze persoon zie ik de gedaante van mijn mooie postuur, klein maar krachtig en kordaat.
Ik ben de schakel naar zekere tijden, naar een toekomst zonder die donkere gedaanten in het bos.
Stem op mij, ik laat jullie niet in de steek. I
k ben een vrouw van het volk, de vrouwelijke Fans Bauer en tegelijkertijd de vrouwelijke Peter R. de Vries.
Met jullie hulp gaan wij Wakkerdam beschermen, opdat onze kinderen een onbezorgde jeugd kunnen beleven.

Vote for me, Kahvi

:cool:
Wie is Fans Bauer?
 

DeletedUser22681

Guest
Lynch is ook morgen.
En alle andere shizzle ook.

Dikke kus.
 

DeletedUser

Guest
Ik heb er het WvW-Jargon even op nageslagen. Posts in de trend van 'Wanneer krijg ik mijn rol' of 'Ik heb geen rol, ben ik nu burger?' terwijl heel duidelijk is aangegeven dat geen rol = burger zijn vaak van een wolf in schaapskleren. Ik noem slechts de feiten. Je probeert je onwetend voor te doen in de hoop dat mensen erin trappen. Nou, ik niet.

Dat topic is voor meer goed dan je lief is, nice :cool:.

Wie is Fans Bauer?

Geen idee, maar zal wel niet veel goeds zijn. Stem maar gewoon op mij als BM.
 

DeletedUser52781

Guest
Cupido

Een engeltje vloog boven de groep rond, in cirkeltjes. slechts 1 iemand had het door. die keek omhoog en kreeg een pijl tussen zijn/haar ogen. gelukkig was het een pijl van de liefde, dus er waren geliefden geboren :cool:

geliefden zijn gemaakt :)
 
Bovenaan