[Speeltopic] WvW #388: De Schaduw van de Guillotine

Gebaseerd op ?

Ik heb je als BM gekozen zodat er geen fuck it ik doe het gewoon momenten ontstaan. En dan dit?

Legendes stem negeer ik. Maar deze ?
Was ook zeker geen fuck-it-moment. Vlak daarvoor citeerde ik een post van je die ik verdacht vond.

Wat vind je er zelf van?

@wbjimo kan je post ff niet vinden maar was douchen zoals gezegd en mijn verdenking leek me wel duidelijk
Het is wolfs om met iets te komen zodra er 1 iemand naar vraagt. Wolven willen namelijk discussie over zichzelf in de kiem smoren zodat een theorie geen wortel kan schieten. Dus ik hou jou zeker in de gaten.

Eens ja dit is heel apart.
Flex stelt ook alleen veel vragen, voor dag 1 prima maar ben nu benieuwd naar de conclusies.
Moest je even benadrukken dat vragen op dag 1 wél oké zijn? Deed je namelijk zelf ook veel. Lijkt een beetje projecterend. Ben jij toevallig wolf?

Flex voor mij vandaag.
Stelt veel vragen, maar zie nog weinig conclusies buiten de makkelijke lynch op Ezra.
Voor deze post werd Candiu een paar keer genoemd. Viel me op dat jij daar niet op reageerde. Wat vind je van haar?

Ja ik wil je een kans geven om jezelf te bewijzen dan leren we je ook beter kennen als nieuwe speler

Flex zijn reactie van "die heeft je gebueld of gepriesterd" zit me tegen. Wat vind je daarvan?
Dit was ter illustratie dat Creeper wel vaker afwijkende dingen doet en dat dat op dag 1 niet zo veelzeggend is. Pakte dat voorbeeld omdat die het eerste te binnen schoot maar had net zogoed tig anderen kunnen zijn. + dat had directe invloed op dash toen dus extra verbaasd omdat hij het zelf ervaren heeft.
Was volgens mij al benoemd, maar ik vind de stemmen van jokersbreen en candiu zeer vreemd vlak voor de DL.
Eens. Vooral Jokersbrain die eerder nog aangaf zich liever te mengen met een relevante stem in de bm stemming en nu de lynch eigenlijk compleet vermeden heeft.
Flex voor mij vandaag.
Stelt veel vragen, maar zie nog weinig conclusies buiten de makkelijke lynch op Ezra.
Dus je stemt op mij vanwege een makkelijke lynch terwijl je zelf stemt op iemand waarvan de volledige inhoud van dit potje tot nu dit is:

(Quotes bovenaan, loop te klooien op m'n telefoon) Iets met een pot en een ketel. Nu heb je Creeper verder helemaal niet meer genoemd, waarom?

Volgens mij is je voornaamste reden om op mij te stemmen een reactie op time z'n post. Eerder had je namelijk volgens mij niks tegen mijn argumentatie.
Flex of wbjimo

Je zegt letterlijk dat je een andere rol bij mij verwacht en dat je m'n redenen niet vindt kloppen. Het was bijna 12 uur 's nachts en je was nog actief aan het posten dat je mij verdacht vond, maar stemmen is dan te overhaast? Klinkt meer als stoken.

Ik zeg niet dat ik Flex makkelijk kan lezen, maar wel dat zijn manier van spelen tot nu toe verdacht is. Veel vragen stellen en stoken maar vervolgens niet doorpakken. Pas een stem uitbrengen op iemand die al verdacht werd door anderen nadat je onder druk gezet wordt om te stemmen, maar vervolgens niet inhoudelijk willen reageren op mijn vraag want dat is teveel moeite? Je hoeft iemand niet te kunnen lezen om te zien dat dit op z'n minst opvallend gedrag is.
Feit dat jij Flex dan verdedigt en gisteren ook Ezra stemde vind ik ook opvallend.
Niet doorpakken? Zoals ik eerder al zei, ik postte mijn verdenking over Ezra, gaf de ruimte voor een reactie, zag de reactie na het douchen en bracht mijn stem uit. Los daarvan, onder druk gezet om te stemmen? Tussen mijn initiele post en mijn stem, is er maar 1 interactie met mij geweest en dat was jij die vroeg wie er bovenaan mijn lijstje staat, dus zo spannend als dat je het laat lijken was het niet.
Was ook zeker geen fuck-it-moment. Vlak daarvoor citeerde ik een post van je die ik verdacht vond.

Het is wolfs om met iets te komen zodra er 1 iemand naar vraagt. Wolven willen namelijk discussie over zichzelf in de kiem smoren zodat een theorie geen wortel kan schieten. Dus ik hou jou zeker in de gaten.

Moest je even benadrukken dat vragen op dag 1 wél oké zijn? Deed je namelijk zelf ook veel. Lijkt een beetje projecterend. Ben jij toevallig wolf?

Voor deze post werd Candiu een paar keer genoemd. Viel me op dat jij daar niet op reageerde. Wat vind je van haar?
Snap dit ook niet zo goed. Ik was de eerste die iets van Ezra zijn post zei, hoezo zodra er iemand naar vraagt? Ik gaf hem de ruimte om te reageren tijdens het douchen en na het zien van zijn post plaatste ik mijn stem. Dus dat argument van "pas nadat iemand erom vraagt" gaat niet op. Tenzij je mijn verklaring uberhaupt niet gelooft maar dan moet je dat zeggen.

Ik ben vandaag vooral benieuwd naar de inbreng van Jokersbrain waar ik gisteren op zat en Creeper, die gisteren geen tijd had maar hopelijk vandaag wel wat meer toelichting kan geven op zijn gedrag tot nu toe

de reden om op creeper te stemmen

Heeft WBJIMO niet zijn mening gegeven heb dat al gevraagt en WBJIMO heeft mening over candiu gegeven
Niet gelezen
Wat vind je van je WBJIMO

De theorie over creeper green
Van gisteren
Wordt geen vervolgt aan gegeven
Terwijl green ook na dl een gekke uitspraak doet
Bedoel het morgen avond gedeelte
En niet morgen
Wüst hij dat creeper overdag inactief is
Ik vond de redelijk last minute stem van Candiu wel verdacht moet ik zeggen...

Maar ik ga er een nachtje over slapen. Gezien Ezra op creeper zat hoop ik dat hij morgen avond er is zodat we even kunnen kijken hoe en wat.

Nu probeer je me alweer woorden in de mond te leggen. Je kunt ook gewoon een vraag stellen ipv aannames doen.
Candiu was me opgevallen en snap waar Legende vandaan komt. Ik vond haar post begin van het potje opvallend, dat ze Bappos een complimentje geeft op hoe scherp hij is.
Maar tot zover voordeel van de twijfel, gezien ik andere spelers meer verdacht vind.

Maar je zegt nu dus dat ik goed of slecht kan zijn? Dit soort open deur posts maakte je vorig potje ook toen je wolf was. Zou me niet verrassen als jij en Flex samen wolf zijn.
Zie hierboven mijn mening over Candiu

Dit was ter illustratie dat Creeper wel vaker afwijkende dingen doet en dat dat op dag 1 niet zo veelzeggend is. Pakte dat voorbeeld omdat die het eerste te binnen schoot maar had net zogoed tig anderen kunnen zijn. + dat had directe invloed op dash toen dus extra verbaasd omdat hij het zelf ervaren heeft.

Eens. Vooral Jokersbrain die eerder nog aangaf zich liever te mengen met een relevante stem in de bm stemming en nu de lynch eigenlijk compleet vermeden heeft.

Dus je stemt op mij vanwege een makkelijke lynch terwijl je zelf stemt op iemand waarvan de volledige inhoud van dit potje tot nu dit is:

(Quotes bovenaan, loop te klooien op m'n telefoon) Iets met een pot en een ketel. Nu heb je Creeper verder helemaal niet meer genoemd, waarom?

Volgens mij is je voornaamste reden om op mij te stemmen een reactie op time z'n post. Eerder had je namelijk volgens mij niks tegen mijn argumentatie.

Niet doorpakken? Zoals ik eerder al zei, ik postte mijn verdenking over Ezra, gaf de ruimte voor een reactie, zag de reactie na het douchen en bracht mijn stem uit. Los daarvan, onder druk gezet om te stemmen? Tussen mijn initiele post en mijn stem, is er maar 1 interactie met mij geweest en dat was jij die vroeg wie er bovenaan mijn lijstje staat, dus zo spannend als dat je het laat lijken was het niet.

Snap dit ook niet zo goed. Ik was de eerste die iets van Ezra zijn post zei, hoezo zodra er iemand naar vraagt? Ik gaf hem de ruimte om te reageren tijdens het douchen en na het zien van zijn post plaatste ik mijn stem. Dus dat argument van "pas nadat iemand erom vraagt" gaat niet op. Tenzij je mijn verklaring uberhaupt niet gelooft maar dan moet je dat zeggen.
Niet doorpakken ging meer over de discussies met Candiu en Jan, waar je vragen stelde maar vervolgens geen conclusies trok.
Maar inderdaad achteraf valt het mee. Ik ben het ook eens dat Joker zn gedrag meer verdacht is. Vooral de random lynchstem op Anthrax zonder uitleg was nogal makkelijk, wat ik een wolf Joker wel zie doen.

De theorie over creeper green
Van gisteren
Wordt geen vervolgt aan gegeven
Terwijl green ook na dl een gekke uitspraak doet
Bedoel het morgen avond gedeelte
En niet morgen
Wüst hij dat creeper overdag inactief is

Dit is een interessante interpretatie... ik refereerde natuurlijk naar gisteren avond dat hij er niet was dus ik hoop dat hij er deze avond wel is gezien er dan de meeste mensen actief zijn en er veel te bespreken valt.

Ik ken jou nog niet, maar ik vraag me af of je altijd zo goed bent in subtiel dingen verdraaien of dat je dit vanuit je rol nu doet om bepaalde lijntjes weg te zetten

Dit is een interessante interpretatie... ik refereerde natuurlijk naar gisteren avond dat hij er niet was dus ik hoop dat hij er deze avond wel is gezien er dan de meeste mensen actief zijn en er veel te bespreken valt.

Ik ken jou nog niet, maar ik vraag me af of je altijd zo goed bent in subtiel dingen verdraaien of dat je dit vanuit je rol nu doet om bepaalde lijntjes weg te zetten

Ben je niet verbaasd dat niemand deze vraag gesteld heeft die gistere met deze reden op creeper stemde

Ik vond de redelijk last minute stem van Candiu wel verdacht moet ik zeggen...

Maar ik ga er een nachtje over slapen. Gezien Ezra op creeper zat hoop ik dat hij morgen avond er is zodat we even kunnen kijken hoe en wat.
Om 20.57 even vlug nog een stem plaatsen die toevallig ook beslissend is voor de DL is inderdaad verdacht. Waarom maak je wel die opmerking nadat ik Candiu rood zet maar pak je niet door? Medewolfje even benoemen dat je die verdacht vind zonder door te zetten zodat je er altijd nog op kan terugvallen?

Ik ben vandaag vooral benieuwd naar de inbreng van Jokersbrain waar ik gisteren op zat en Creeper, die gisteren geen tijd had maar hopelijk vandaag wel wat meer toelichting kan geven op zijn gedrag tot nu toe

Als creeper inactief blijft zou je het dan jammer vinden
En waar wil je met hun eigenlijk over hebben

Ik wil je overigens niet uit de droom helpen, maar denken dat creeper een logische verklaring voor iets heeft is wel een beetje naief. Maar je kent hem waarschijnlijk nog niet.

Joker speelt qua stem wel des jokers. Die stemt altijd op mij, maar verder mis ik zijn tldr posten wel een beetje.

heeft iemand een lijstje van de stemmen van gister?

Denk
3 Ezra door Jan flex candiu
3 creeper door Ezra dash WBJIMO
2 candiu door legende lb
Joker door green
Flex door time
Green door babbos time door anthraxxol
Spieder stemde op mij
Kan wat gemist hebben

Dank voor het lijstje jan. Wat maak jij er tot nu toe van? Ik vind joker en creeper de belangrijkste gegadigde tot nu vooral door gisteravond

Dank voor het lijstje jan. Wat maak jij er tot nu toe van? Ik vind joker en creeper de belangrijkste gegadigde tot nu vooral door gisteravond

Creeper zijn dood zou info geven of de lynch tussen goedjes gingen of niet
Als creeper goed is dan is kans groot dat slecht buiten stemming houdde met late onrelevant stem van joker en time
Als creeper slecht is dan neig ik naar flex die stemming wou sturen na niet creeper
Maar weet niet of creeper inactief blijft

Terug
Bovenaan