[Speeltopic] WvW #384

Reactiescore
4
En wat zijn nu je bevindingen?
Candiu en LB zijn de startwolven geweest ga ik nu vanuit. Dus dan houden we nog een infectie over. Dit zou Blaasje kunnen zijn. LB probeerde hem uit de wind te houden met zijn gespeelde zienende rol.

Wat is jouw kijk hierop en ben je het met mij eens dat LB en Candiu de startwolven waren?

Reactiescore
3.725
Candiu en LB zijn de startwolven geweest ga ik nu vanuit. Dus dan houden we nog een infectie over. Dit zou Blaasje kunnen zijn. LB probeerde hem uit de wind te houden met zijn gespeelde zienende rol.

Wat is jouw kijk hierop en ben je het met mij eens dat LB en Candiu de startwolven waren?

Weet ik niet. Wat ik wel weet is dat er bij zowel Candiu als LB gewone wolf stond als rol. Dus de infectiewolf is nog niet gevonden en stel dat Candiu en LB startwolven zijn zoals jij denkt, dan loopt de geïnfecteerde ook nog rond.

Reactiescore
1.405
Ripkes, mochten we verliezen. Dan komt dat doordat spieder mij neer schoot etc etc

Reactiescore
62
Weet ik niet. Wat ik wel weet is dat er bij zowel Candiu als LB gewone wolf stond als rol. Dus de infectiewolf is nog niet gevonden en stel dat Candiu en LB startwolven zijn zoals jij denkt, dan loopt de geïnfecteerde ook nog rond.
Jup en geef een goede reden waarom jij geen infectie wolf bent.

Reactiescore
3.725
Jup en geef een goede reden waarom jij geen infectie wolf bent.

Ik denk niet meer dat er een infectie wolf in het spel zit. Wegens het erop lijkt er ook geen ziener of iets dergelijks in het spel zit.

Denk gewoon 3 start slechtjes waarvan 1 wellicht een welp ofzo was.

Reactiescore
4
Lb stemt op moh terwijl hij zelf wolf is moh nu ook verdacht.
Creeper wat is naast de stem van LB op Moh nog meer aanleiding voor jou om Moh te wantrouwen?

Hij heeft vanaf dag 1 LB op het spoor gehad en was ook ‘fel’ tegen het verlengen van zaterdag.

Persoonlijk denk ik dat we het nog steeds bij Blaasje moeten zoeken en wellicht ook bij jou als er wel een infectiewolf in het spel zat.

Reactiescore
62
Creeper wat is naast de stem van LB op Moh nog meer aanleiding voor jou om Moh te wantrouwen?

Hij heeft vanaf dag 1 LB op het spoor gehad en was ook ‘fel’ tegen het verlengen van zaterdag.

Persoonlijk denk ik dat we het nog steeds bij Blaasje moeten zoeken en wellicht ook bij jou als er wel een infectiewolf in het spel zat.
Ik wil eigenlijk weten wat moh zijn reactie is als ik hem verdenk.

Reactiescore
3.725
Laatste uur gaat in, laten we even actief nog het laatste slechtje zoeken. Ik ga voor Ezra zijn stemwijziging van gisteren nadat Moh veranderde zit me niet lekker, leek poging om LB nog te redden.

Ook eerder in het potje toen ik twijfelde tussen Dash en Candiu en uiteindelijk voor Candiu ging vroeg die subtiel waarom ik voor Candiu ging en niet voor Dash.

Met de wetenschap van nu dat Candiu wolf was lijkt dit op een poging om de aandacht van Candiu te halen en voor Dash te gaan.

Ook heeft hij eigenlijk het hele potje op mij getunneld wat natuurlijk lekker makkelijk is als slechtje.

Bovenaan