Dus toch een bluf over die zienende rol… big balls wel dan om direct op dag 1 zo’n tactiek te hanteren
Candiu en LB zijn de startwolven geweest ga ik nu vanuit. Dus dan houden we nog een infectie over. Dit zou Blaasje kunnen zijn. LB probeerde hem uit de wind te houden met zijn gespeelde zienende rol.En wat zijn nu je bevindingen?
Candiu en LB zijn de startwolven geweest ga ik nu vanuit. Dus dan houden we nog een infectie over. Dit zou Blaasje kunnen zijn. LB probeerde hem uit de wind te houden met zijn gespeelde zienende rol.
Wat is jouw kijk hierop en ben je het met mij eens dat LB en Candiu de startwolven waren?
Nee hehBurgemeester mag MOH worden
Lb stemt op moh terwijl hij zelf wolf is moh nu ook verdacht.Ik weet niet of dit nog te redden valt, maar dank voor de mensen die op tijd hun conclusies trekken.
Moh, hopelijk haal ik het dan.
Jup en geef een goede reden waarom jij geen infectie wolf bent.Weet ik niet. Wat ik wel weet is dat er bij zowel Candiu als LB gewone wolf stond als rol. Dus de infectiewolf is nog niet gevonden en stel dat Candiu en LB startwolven zijn zoals jij denkt, dan loopt de geïnfecteerde ook nog rond.
Jup en geef een goede reden waarom jij geen infectie wolf bent.
???Nee heh
Lb stemt op moh terwijl hij zelf wolf is moh nu ook verdacht.
Creeper wat is naast de stem van LB op Moh nog meer aanleiding voor jou om Moh te wantrouwen?Nee heh
Ik wil eigenlijk weten wat moh zijn reactie is als ik hem verdenk.Creeper wat is naast de stem van LB op Moh nog meer aanleiding voor jou om Moh te wantrouwen?
Hij heeft vanaf dag 1 LB op het spoor gehad en was ook ‘fel’ tegen het verlengen van zaterdag.
Persoonlijk denk ik dat we het nog steeds bij Blaasje moeten zoeken en wellicht ook bij jou als er wel een infectiewolf in het spel zat.
Je bent al zo vaak bm moh
Ik wil eigenlijk weten wat moh zijn reactie is als ik hem verdenk.
Ik sluit mij hier bij aan. Blaasje was vrij vlot ook om op Legende te gaan dag 1 en speelde vrij agressief tot hij ziek werd.Blaasje wolf. Denk dat lb en hij dat vanaf het begin hebben gespeeld.