[Speeltopic] WvW 381 The Thing

Reactiescore
521
Slecht stond door zienersactie te veel onder druk
Daardoor was slechte onderzoeker niet een actie kunnen doen
Denk als creeper niet had gestemt dat slecht sterk zou staan
Joker solo verder spelen had best succesvol kunnen zijn een slechtje die burger lijkt voor muizen kan best sterk zijn
De speedboot maakt het nog wat complexer
Was wel leuk bedacht door ci

Reactiescore
3.711
Joker solo verder spelen had best succesvol kunnen zijn een slechtje die burger lijkt voor muizen kan best sterk zijn

Had gekund, maar niet meer na men Dash stem. Had niet veel tijd om opties te overwegen. Uiteindelijk was de stemming gelijk, als Blond niet nog laatste seconde Creeper stemde kon de infectie verder gaan. Dat was beter geweest dan ik solo en hadden we morgen speedboat kunnen doen en kon ik nog een vast slechtje maken etc.

Maar kan niet inschatten wie wat nog gaat stemmen in die laatste minuten. Dus achteraf gezien, pakte het net niet goed uit.

Reactiescore
453
Haha ja Bappos the thing die met mij de speedboat neemt was ook wel een geniale actie.
Ik had CL al gevraagd of ik de speedboat voor mezelf kon claimen, maar helaas.

Alleen jammer dat Time dan net de verkeerde beult

Reactiescore
661
Bappos mvp, deed die goed ook na het eigenlijk wel duidelijk was dat hij slecht moest zijn na mijn dood en de stelligheid van Blaasoor

Had op dag 1 gezien dat Blaasoor goed was maar niet zijn rol. Had pas tegen half 10 door toen hij nog stelliger was over Bappos dat hij ook een zienende rol had en dat we Bappos moesten hebben. Was alleen onmogelijk om nog spelers te overtuigen voor mij gezien ikzelf al op het hakblok lag. Verbaasde wel dat veel spelers miste dat Blaasoor iets gezien had maar dat kan ook met mijn voorkennis dat hij in ieder geval goed was te maken hebben.

Potje had op dag 1 klaar geweest als Moh niet weer eens een slechte beslissing maakt maar hij leert het vast ooit nog wel is

Ohja en als je meedoet lees is de instellingen zeg @ongeveer de helft van het speelveld :biggrin:

Reactiescore
782
Had op dag 1 gezien dat Blaasoor goed was maar niet zijn rol. Had pas tegen half 10 door toen hij nog stelliger was over Bappos dat hij ook een zienende rol had en dat we Bappos moesten hebben. Was alleen onmogelijk om nog spelers te overtuigen voor mij gezien ikzelf al op het hakblok lag. Verbaasde wel dat veel spelers miste dat Blaasoor iets gezien had maar dat kan ook met mijn voorkennis dat hij in ieder geval goed was te maken hebben.
Voor mij was het de speelstijl van Blaasje die mij op het verkeerde been zette. Ik zat er echter gruwelijk naast. Had dit bericht achteraf niet goed geïnterpreteerd, was eigenlijk vrij duidelijk. Excuses Blaas.

Bappos zn stem ook. Stemt niet omdat hij denkt dat ik slecht ben, maar stemt omdat hij zichzelf wil beschermen.
Hij is niet op zoek naar wolven. Hij is de wolf. Dat jullie het nog niet zien blijft me verbazen.

Voor mijn gevoel mis ik het grotere plaatje, wat maakte Creeper zo verdacht?
Je deed leuk mee voor je eerste potje amigo. Logisch dat je niet alles volgt. Creeper was gezien door Combino's muizenval en dat liet laatstgenoemde doorschemeren. Je zag het aan dat Time snel volgde, Jan (die hem ook heeft gezien) en uiteindelijk op de valreep Blond ook nog.

Noire

Casanova W36
Reactiescore
1.957
Sorry dat ik niks heb kunnen posten, mijn vrouw had eerste werkweek weer na haar zwangerschapsverlof en ik had m'n gut feeling toch moeten vertrouwen en uitschrijving moeten laten staan. Zijt zo, lijkt wel dat het een leuk potje geweest was!

Bovenaan