- Reactiescore
- 2.220
Jij bent degene die zich zo erg als goedje voor wil doen
Met iedereen bedoel je ook jezelf ^^?Iedereen is verdacht. Geen enkele bm stem op mij.
Gaat niet over mij. TBB zegt dat hij goedje is.Gaat wel over jou
Zo erg? Valt reuze mee. Dat vinger gewijs van jou vind ik verdachter als het bericht van @Dash over @tbb lijkt te gaan.Jij bent degene die zich zo erg als goedje voor wil doen
Veel mogelijke rollen, ken ook niet alle rollen. Zal ze eens goed lezen
Ik wil me wel eens beschikbaar stellen als burgemeester. Dan is er nog iets speciaal aan mijn rol
Wil je niet mijn tekst jatten aub.
Ik wil me ook wel een keer aanmelden voor bm. Goedjes for the win!
Ze zegt juist dat ze geen speciale rol heeft.Laten we allemaal speciaaltje claimen woehoe
Laten we allemaal speciaaltje claimen woehoe
Ze zegt juist dat ze geen speciale rol heeft.
Voor mij weer LB
Waarom wil jij geen bm zijn Jannes ? Wat heb je te verbergen ?Ik wil geen BM zijn, wat iedereen het liefste wil zou slechtjes vangen moeten zijn.
Maar mss zijn je intenties anders dan de meerderheid? TBB
Een zelf respecterende potentiële bm zou nooit op zich zelf stemmen.Met iedereen bedoel je ook jezelf ^^?
Waarom wil jij geen bm zijn Jannes ? Wat heb je te verbergen ?
Ik snap je gedachtegang (denk ik). Ik ben niet een befaamd wolfenvanger. Is ook onmogelijk gezien m'n relatief weinige potjes. Ik denk wel dat ik heb bewezen een gepassioneerde speler te zijn.Iedereen die lb stemt is voor me verdacht, met alle respect naar David maar geen wolf gevangen
Eens inderdaad. Time speelt wel vaker agressief, maar hij is nu meer aan het klagen dan aan het zoeken.Ja inderdaad time. Ik ben gewend dat je beter leest normaal.
Yes, het is nu een reguliere nacht plus de bm stemming waarbij alleen gestemd mag worden tussen de twee die gister gelijk eindigde.Wordt van ons verwacht dat we ook een lynch stemmen vandaag? @Legende van het Noorden
Ik begrijp dus ook lynch.
Tot nu verdenk ik alleen Time door het slechte lezen, hoe komt dat?