2 vossen en een ziener?Jammer dat ik de laatste dagen niet zo actief kon zijn, was een leuk potje. De slechtjes waren wel sterk dit potje tegenover de goedjes als ik de rollenlijst zie. Neemt niet weg, goed gespeeld!
Dash was toen nog welp overigensik wist al direct bappos en dash wofke dat was voor iemand met zon goede wofdar als ik snel duidelijk
Oh. ze peuzelden constant de BM en simeco.Nacht 3 had ik jan ook als welpactie trouwens
Mwah wij hadden ook 2 vossen en 2 zieners :b verklaart die 3 lycantropenJammer dat ik de laatste dagen niet zo actief kon zijn, was een leuk potje. De slechtjes waren wel sterk dit potje tegenover de goedjes als ik de rollenlijst zie. Neemt niet weg, goed gespeeld!
Ja heb je wel gelijk in, voor ons helaas vlogen die er snel uitMwah wij hadden ook 2 vossen en 2 zieners :b verklaart die 3 lycantropen
Ja heb je wel gelijk in, voor ons helaas vlogen die er snel uit
Wel mooi trouwens hoe Anthraxx en CI Victorious voor de bus hebben gesmeten
ik had de wolvenchat nog maar 1x geopend en ws even vergeten dat victorious slechtje was ;ddJa heb je wel gelijk in, voor ons helaas vlogen die er snel uit
Wel mooi trouwens hoe Anthraxx en CI Victorious voor de bus hebben gesmeten
Tja, van je medespelers moet je het hebben ^^ik had de wolvenchat nog maar 1x geopend en ws even vergeten dat victorious slechtje was ;dd
Ja dit was wel een mooie hahaik had de wolvenchat nog maar 1x geopend en ws even vergeten dat victorious slechtje was ;dd