Wvw 350!!!!

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.787
vet rood mr lap
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.277
Probeer je op deze manier je positie als wolf een beetje te verbloemen? Ik heb dit spelletje nog niet veel gespeeld dus ik heb al zeker geen rol als wolf gekregen

Nee je hebt een beetje de pech dat je eerste potje een netwerkpotje is. We hebben al redelijk zeker wie de wolven zijn en wie niet, en jij of mr.lap is de laatste wolf.
 
Reactiescore
1.803
Ik heb alles in overweging genomen en mijn wolfdar gaat heel erg af bij eaton vet rood. Bedank me later vrienden
 
Reactiescore
1.271
Bedankt voor het lijden jan. Goed gelijdt. Jammer van mensen als combino die zich wel inschrijven maar niet bijdragen. Heel storend.

Heb ik al gezegd dat ik dit potje goed was?
 
Reactiescore
276
Bedankt voor het lijden jan. Goed gelijdt. Jammer van mensen als combino die zich wel inschrijven maar niet bijdragen. Heel storend.

Heb ik al gezegd dat ik dit potje goed was?
Ben speciaal teruggekomen om dat te melden idd! Dash petje af voor ontzettend goed spel, het geeft ons de winst bezorgd. MVP

En de andere ook goed gedaan.

Jammer van de inactieve spelers want had best geinig kunnen zijn. 4 bengels die elk 2 spelers kunnen beschermen hadden de wolven ook aantal dagen zonder lunch kunnen zitten ;p en dan ook nog 2 wisselaars
 
Bovenaan