[Speeltopic] WvW #346

  • Topicstarter Deleted User - 487963986
  • Startdatum
Reactiescore
397
Noah was obvious goedje, ik kan dan kiezen om hem als goodwill te hebben. Ik was eerste 3 dagen druk en had amper tijd.

Excuses daarvoor aan iedereen. Had afgesproken met simeco dat ie me opofferde alleen simeco was er zelf nog minder xD
Dit is overigens makkelijk praten als je zelf slechtje bent. Had Noah ook als goedje maar als er dan nog geen wolf gepakt is en 50 procent van het potje is inactief dan begin je toch wel te twijfelen aan de goedheid van spelers en dus ook aan calamus.
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.157
Dit is overigens makkelijk praten als je zelf slechtje bent. Had Noah ook als goedje maar als er dan nog geen wolf gepakt is en 50 procent van het potje is inactief dan begin je toch wel te twijfelen aan de goedheid van spelers en dus ook aan calamus.
Klopt maar jij hoefde maar 1x in mijn blauwe ogen te kijken
 
Reactiescore
397
Bloodwolf was minstens zo inactief als Simeco. Dus Arlena was wel consequent.
Nee want materlotti was ook zo inactief als simeco toch? En die valt dood en krijgt schot niet af wat Time redt.

Overigens wel risico van geen ziener dat je inactieve wolven wel lastig vangt. Vooral omdat mensen ook nog eens zeggen dat het verdacht is als je een knactieveling wil lynchen.
 
Reactiescore
3.541
Nee want materlotti was ook zo inactief als simeco toch? En die valt dood en krijgt schot niet af wat Time redt.

Overigens wel risico van geen ziener dat je inactieve wolven wel lastig vangt. Vooral omdat mensen ook nog eens zeggen dat het verdacht is als je een knactieveling wil lynchen.
Simeco wel altijd gestemd, Materlotti niet geloof ik.

Overigens wou ik mezelf verhullen en dat mocht niet ook al stond het niet in de rol beschrijving. Dus ze maakte ook beslissingen in het voordeel van de goedjes.
 
Reactiescore
257
Ahhhh gadver. Ik had nu Time + Dash + Simeco als wolfjes met Moh als eventuele andere. Ik had Mike niet verwacht, maar ik gok dat dat door de infectie komt.

Simeco was relatief duidelijk wolf door het geen moeite willen nemen in zelf hard stelling nemen. Alles van mij af laten hangen. Typisch.
 
Bovenaan