[Speeltopic] WvW #346

  • Topicstarter Deleted User - 487963986
  • Startdatum
Reactiescore
1.777
So, de vraag is nu of Dash of Time wolfje is.

@simeco schijn jouw licht eens over deze situatie
ik had gister geloof ik mijn stem op dash staan maar dat was ook een meeloopstem :biggrin:
wellicht kan je me een beetje toelichting geven over de argumenten voor verdenking enzo?
 
Reactiescore
257
ik had gister geloof ik mijn stem op dash staan maar dat was ook een meeloopstem :biggrin:
wellicht kan je me een beetje toelichting geven over de argumenten voor verdenking enzo?
Ik dacht dat je alles terug zou lezen? :p
 
Reactiescore
257
Daar ben ik niet bepaald de beste kandidaat voor. Ik eet liever zelf :s
 
Reactiescore
1.238
En waarom zouden jullie dit niet doen? Is wel heel makkelijk om te zeggen en daarmee jezelf vrij te pleiten niet? Zelfde voor Moh. Ik geloof niet dat je als goedje om zo'n simpele reden iemand volledig vrij gaat pleiten van wolf zijn. Ten eerste omdat je (bijna) nooit alleen wolf bent en dus niet alleen de lunch bepaalt en ten tweede omdat je, stel diegene is wel alleen wolf, nooit 100% zekerheid hebt van de gemaakte keuzes als goedje. Ik vind mensen lynchen of vrijspreken op basis van lunches echt bs.
Makkelijk misschien wel, maar het is voor mij reden genoeg moh vrij te pleiten. Dat men denkt dat ik dit wel zou doen en ik zelf denk van niet maakt daarin niet uit.
 
Reactiescore
698

Goed ik heb heeeel het topic nog is doorgelezen en met name de posts van jokersbrain goed bekeken.

Jokersbrain verdacht vooral 2 mensen. Bloodwolf en rinske en heeft een aantal keren geprobeerd die 2 te lynchen

Chmegers zit al een hele tijd op jokersbrain als verdachte.

Moh stemt beslissend net.

Maakt voor mij 100% goed:
Bloodwolf
Moh
Chmegers
Rinske
Ikzelf

Vervolgens is mike gewoon onbevangen in het potje en waarschijnlijk ook gewoon goed.

Blijven inactieve simeco en passieve time over. En rinske geeft hierboven heel goed aan waarom simeco dat niet is daar was jokersbrain te happig op.

Time

Goede analyse dash :)

Time

Ik kan me vinden in Time

Als je er vanuit gaat dat iedereen op Dash of mij springt is dat een prima stem.


dash mag eerst

Ik geef niet op? Bloodwof
eender wie er nu uitgaat, lijken me alle 3 wolf
 
Reactiescore
546
Fuck it, ik ga op mijn gevoel.

Miketijger.

Ik blijf erbij dat mike wolf is en het zou me niks verbazen als simeco dat ook is. De lunches tellen daar ook in mee.

Ik ga nu flink aan de borrel en weet niet of ik nog online kom. Ik ga ook niet meer terug lezen of mijn stem al stond.

Miketijger
eerst de niet beargumenteerde stemmen op mike

Als er een beul is, dan is dit wel het moment. Picksomeone. Doodspoor anders.

dan de post waarmee je pijnlijk duidelijk maakt dat je meer zicht hebt op het potje dan dat blijkt uit je andere posts.

Simeco ik zei dit al



dan de drie stemmen van volgens mij drie slechtjes in amper 5 minuten


Ik ga er gewoon vanuit iemand Simeco gezien heeft. Liefst ging ik op bloodwolf.


Graag gedaan voor het vangen van joker.

BloodWOLF rood

Bloodwolf duidelijk.

en hier, binnen het uur nog eens, 4 man op dezelfde speler
zelf meermaals postend 'als slechtjes ga je echt niet allemaal op dezelfde stemmen, dat is onmogelijk'
wel, omgekeerde psychologie werkt niet bij dokter chmegers
ik lees je als een boek
 
Reactiescore
1.238
Jij kijkt maar wat je doet chmegers, maar ik ga er echt niet meer energie instoppen dan ik vanochtend heb gedaan.

Time is wolf lijkt me, maar blijf vooral in je tunnel richting mij zitten.
 
Reactiescore
250
eender wie er nu uitgaat, lijken me alle 3 wolf
Bloodwolf niet, hoewel ik dat eerst ook dacht. Maar ik ging ervan uit dat joker lieveling was en geen slechtje maar nu hij wolf is gebleken is bloodwolf het zeker niet. Zoals dash in zijn eerdere post aangaf probeerde joker hem er meerdere keren uit te stemmen. Dag 1 zette hij een stem op hem met een goede reden en waar genoeg spelers hadden kunnen volgen
 
Reactiescore
698
Bloodwolf niet, hoewel ik dat eerst ook dacht. Maar ik ging ervan uit dat joker lieveling was en geen slechtje maar nu hij wolf is gebleken is bloodwolf het zeker niet. Zoals dash in zijn eerdere post aangaf probeerde joker hem er meerdere keren uit te stemmen. Dag 1 zette hij een stem op hem met een goede reden en waar genoeg spelers hadden kunnen volgen
Ah goed punt
 
Bovenaan