[Speeltopic] WvW 344

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.138
Hoezo is moh geen slechtje wat de kk moh

Ik zou zeggen goed gespeeld antra maar tis dat mijn medegoedjes zo slecht zijn steeds, je bent heel doorzichtig :d

De vete tussen capri en jokertje heeft ook niet echt geholpen op het einde. Ook wat jammer dat tigor een beetje inactief was maar daar kan ze weinig aan doen denk ik.
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.762
Ik dacht oprecht dat moh-spieder-antra slechtjes waren bij elkaar. Antra en speeder heel opvallend slecht uiteindelijk, Snap moh nog steeds niet dat hij goedje was
 
Reactiescore
1.238
Om eerlijk te zijn. Joker vuurde zoveel slechte en incomplete bagger het topic in dat ik moh wel snapte. Ik maakte er dankbaar gebruik van om constant alle fouten aan te wijzen.
 
Reactiescore
1.659
Ik dacht oprecht dat moh-spieder-antra slechtjes waren bij elkaar. Antra en speeder heel opvallend slecht uiteindelijk, Snap moh nog steeds niet dat hij goedje was
wie heb jij allemaal gezien dan dat je het niet voor elkaar gekregen heb om me te lynchen??

wnt wel slecht om als muizenval zo slecht te presteren dat niemand je serieus neemt
 
Reactiescore
250
wie heb jij beschermt als ik vragen mag. van dag tot dag. Sky is het vergeten
Dag 1 bappos vanwege de theorie van Jan dat de wolven BM zouden kunnen lunchen

Dag 2 Ks. Zat te twijfelen tussen Tigor en hem maar dacht dat jullie Tigor wss niet zouden lunchen. En dan lunchen jullie Laila :/

Dag 3 Rob

Dag 4 Speeder
 
Reactiescore
3.536
De vete tussen capri en jokertje heeft ook niet echt geholpen op het einde. Ook wat jammer dat tigor een beetje inactief was maar daar kan ze weinig aan doen denk ik.

Capri ging super hard op mij omdat Moh telkens letterlijk zonder enige uitleg zei: Joker is wolf.

Capri en dat zei ze tegen mij ging daarom op mij omdat ze dacht dat Moh mij gezien had.

Waardoor ik op Capri ging omdat het nergens op sloeg.


Moh daarom voor mij ook de mvp.
 
Reactiescore
3.536
wie heb jij allemaal gezien dan dat je het niet voor elkaar gekregen heb om me te lynchen??

wnt wel slecht om als muizenval zo slecht te presteren dat niemand je serieus neemt

Ik nam Rob wel serieus. Ook geen nood om na te trappen. Heeft zeker niet aan Rob gelegen we verloren zijn.
 

Deleted User - 487963986

Guest
Nogmaals mijn excuses voor mijn inactiviteit.

Ik had gewoon echt een slechte week. En dat wilde ik ook gewoon niet reflecteren in het potje, maar helaas.

Noah toch bedankt voor het leiden! Ondanks de weinige burgers, 2 cupids, het aantal wolven dat er waren, was het echt een mindfuck potje. Zeker omdat de instelling en rolinstelling zo anders waren, maakte het wel interessant om te volgen.
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.762
Ik nam Rob wel serieus. Ook geen nood om na te trappen. Heeft zeker niet aan Rob gelegen we verloren zijn.
Antra is gewoon een verzuurd mannetje, niet naar luisteren ;d
 
Reactiescore
1.383
Ja op het eind speelde ik inderdaad verdacht slechtje, omdat de noodzaak er niet zo zeer meer was om heel goed te zijn. Wilde vooral nog wat verwarring schoppen
 
Reactiescore
389
Mooi potje ci maar
Levensheks quizmaster ontbraken in rol lijst werden later pas toe gevoegd
Vallen slechte raven niet dood omdat ze niet kunnen winnen na dood van eerste wolf
Dacht dat ggs niet kon dacht dat iemand dan in 2 koppels zou zitten
Had met hulp de connectie tussen dash en anthraxxol door
En wou speeder lynchen door zijn stem op joker
Zeker goed gedaan ggs om onder die lynch uit te komen
Heb in gebroken bij Moh
In 340 is gezegd dat verhullende wolf zijn eigen dood niet kan verhullen zou graag meer rechtlijnigheid in rollen hebben anders ga ik de spelleiding elke potje spammen met rol vragen dat vind ik wel leuk om te doen





 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.138
Mooi potje ci maar
Levensheks quizmaster ontbraken in rol lijst werden later pas toe gevoegd
Vallen slechte raven niet dood omdat ze niet kunnen winnen na dood van eerste wolf
Dacht dat ggs niet kon dacht dat iemand dan in 2 koppels zou zitten
Had met hulp de connectie tussen dash en anthraxxol door
En wou speeder lynchen door zijn stem op joker
Zeker goed gedaan ggs om onder die lynch uit te komen
Heb in gebroken bij Moh
In 340 is gezegd dat verhullende wolf zijn eigen dood niet kan verhullen zou graag meer rechtlijnigheid in rollen hebben anders ga ik de spelleiding elke potje spammen met rol vragen dat vind ik wel leuk om te doen

Heb het potje zoasl beloofd vorige week zaterdagnacht om 0300 snachts gemaakt en alle rollen doorgestuurd en opgezocht en bedacht wat een leuke verdeling zou zijn.

Dat ik daarin 2 rollen niet meteen had toegevoegd maar was vergeten omdat het onderhand wel erg laat was, maar dat ik jullie niet langer wou laten wachten lijkt me logisch.

Verder elke avond binnen het kwartier ongeveer de uitslag gepost, gelukkig veel mensen die wouden tellen, ik heb genoten van het potje en ach als je niet enorm veel tijd hebt en het last minute lijdt gaat er altijd iets niet helemaal goed, maar organiseer het zelf eens e ndan zal je dat wl ondervinden.
 
Bovenaan