[Speeltopic] WvW 344

Reactiescore
1.659
huh maar hoe is jan de inbreker ik dacht dat hij slechtje was. dat heeft ie niet goed gespeeld
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.152
Goed zoals mogelijk al duidelijk was, MOH was de lunch. MOH is de ijzeren hein.

Dit houdt 5 spelers over.
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.152
dit houdt in dat ......

HET G/G/S TRIO SPIEDER, DASH EN HOND HET POTJE HEEFT GEWONNEN.
 
Reactiescore
1.383
Jaaaaaaa. Fantastisch gespeeld al zeg ik het zelf. Al heel snel de andere wolf geelimineerd, waardoor we de enige wolf aan het slechtjes kamp hadden. Daarna meegestemd met de twee slechte raven die het slechtjes kamp hadden, zodat we de stemming altijd wonnen en konden beinvloeden dmv ons slechtje in het slechtenkamp. Daarna die twee er uit gestemd, met snelle stemmen, waardoor er twee van ons (Dash en ik) als bewezen goedje konden overblijven.

Het was nog spannend met de raaf in Jokersbrain, maar gelukkig wilde hij op Capri stemmen. En wij volgden hem uiteraard trouw. Vandaag hadden we 1 iemand nodig die met ons mee ging, gelukkig deed MOH dat. Jaaaaaaa.
 
Reactiescore
1.659
Jaaaaaaa. Fantastisch gespeeld al zeg ik het zelf. Al heel snel de andere wolf geelimineerd, waardoor we de enige wolf aan het slechtjes kamp hadden. Daarna meegestemd met de twee slechte raven die het slechtjes kamp hadden, zodat we de stemming altijd wonnen en konden beinvloeden dmv ons slechtje in het slechtenkamp. Daarna die twee er uit gestemd, met snelle stemmen, waardoor er twee van ons (Dash en ik) als bewezen goedje konden overblijven.

Het was nog spannend met de raaf in Jokersbrain, maar gelukkig wilde hij op Capri stemmen. En wij volgden hem uiteraard trouw. Vandaag hadden we 1 iemand nodig die met ons mee ging, gelukkig deed MOH dat. Jaaaaaaa.

goede samenvatting.

het is jammer dat mensen niet naar hun rol spelen want ik kon me prima vinden in MOhs redenaties ten opzichte van zijn verdachten.
 
Bovenaan