[Speeltopic] WvW #342

Reactiescore
389
Simeco als je niet gelynchd wilt worden dan kan je de beul of de wolven vragen
Of is dat laatste niet mogelijk net als laatste potjes
 
Reactiescore
389
Dash is niet actief net zoals in vorige potje

Is hij dat alleen als hij slecht is of is hij ook niet heel actief als hij goed is
 
Reactiescore
1.238
Mensen ik begrijp dat mijn afwezigheid voor een halve dag niet ongemerkt blijft. Wees gerust, ik ben hier om jullie allen met mijn activiteit te verblijden.

Allereerst ben ik gedurende de dag aan het werk zodat ik belasting kan betalen zodat een nietsnut als @Calamus Incendium 7 jaar over zijn studie kan doen. Ten tweede heb ik kleine kinderen die mij verhinderen om dit spel te spelen tussen 5 en 8. Verwacht mij dus ook niet teveel tussen die tijden.

Als laatste ben ik aan het bijlezen, gelieve geduld hebben terwijl ik een mening vorm.
 
Reactiescore
3.541
Ik ga voorlopig om meeloop stemmer Simeco die achteraf alle verantwoordelijkheid naar Bappos kan doorschuiven moest ik lynch worden. Tevens ook deels om mezelf te redden als ik zo eerlijk moet zijn.
 
Reactiescore
332
Een lynch op Rob kan ik me inderdaad ook goed in vinden. Valt me op dat hij hier en daar wat bommen gooit, eerst op Combino, daarna op Speeder maar schrikt ervan als Spieder zich verdedigt of misschien een onderonsje? Daarna op Simeco basically zonder reden en verdwijnt weer met de noorderzon ver voor de stemming.

De stemmen op Joker komen bij mij meer over als Jokertje pesten en de lynch op Simeco gaat wel weer makkelijk?
 
Reactiescore
1.238
Een lynch op Rob kan ik me inderdaad ook goed in vinden. Valt me op dat hij hier en daar wat bommen gooit, eerst op Combino, daarna op Speeder maar schrikt ervan als Spieder zich verdedigt of misschien een onderonsje? Daarna op Simeco basically zonder reden en verdwijnt weer met de noorderzon ver voor de stemming.

De stemmen op Joker komen bij mij meer over als Jokertje pesten en de lynch op Simeco gaat wel weer makkelijk?

Hoewel ik hier net zelf ook aan zet te denken, waarom ook, dat heb ik denk ik gemist..
 
Reactiescore
293
Omdat het de eerste dag vind ik, heb ik nog niet iets concreets gevonden. Ik zelf kan het niet vinden op de lynchstemmen op Jokersbrain & Simeco.

Verder speelt DenDuvel ook op de achtergrond, dat doet hij wel vaker als die wolfje is.
 
Reactiescore
3.541
Denk een verschil in interpretatie. Als iemand speler A wilt lynchen en WBJIMO zegt, ik wil speler A wel lynchen maar ook speler B is voor mij een optie.
 
Reactiescore
1.238
Dan ben ik benieuwd naar de reactie van wbjimo
 
Bovenaan