[Speeltopic] WvW #342

Reactiescore
332
Ik ben wel benieuwd naar de mening van @ItsDash over het potje tot nu. Ik zie dat hij de afgelopen potjes bijna elk potje wel een vorm van slechtje is geweest en steeds op dag 1 maar weinig tot niet post en nu ook weer enkel wat boze opmerkingen plaatst. Vorig potje ben je ook de dans ontsprongen tot het einde van het spel en maakte je dag 1 ook basically alleen wat kutopmerkingen naar Bloodwolf. Zie ik hier een herhaling van vorig potje?
 
Reactiescore
389
Joker ik denk dat babbos bedoelt dat je de laatste potjes op andere gestemd hebben
Maar verwacht eerder een goedmaken ten opzichte van je laatste potje
Maar kan het ook fout interpreteren
 
Reactiescore
1.449
Ik heb de leugen nog niet gelezen. Ik stem op Bloodveld omdat ik hem goed vind spelen (subjectief).

bappos ik snap de hele post jegens jokers niet zo goed, is er context bij de citaten? wat is dat met de post van anthraxxol? etc etc

Leugen 1:
Jokersbrain zegt: ik stem meestal op KS voor BM. Ik laat met quotes van zijn laatste twee potjes zien dat het niet zo is.

Leugen 2:
Hij zegt BM te baseren op meerdere potjes, maar zegt vervolgens Bloodwolf pas net te kennen.

Extra argument erbij:
Twee potjes geleden was Bloodwolf nog niet zijn BM stem waard. In de tussentijd is Bloodwolf op dag 1 gelyncht dus er is geen aanleiding die zijn mening zou moeten veranderen.
 
Reactiescore
250
even teruggelezen en enige wat mij opvalt is afwezigheid van Tigor, had het idee dat ze normaal gelijk al meer vragen stelde. Maar ik wacht nog met een lynchstem

ks
 
Reactiescore
1.381
Ik denk dat het moeilijk wordt jou te vervangen. Weten we nu al 100% zeker wiens account dit is? Want als je een vervanger zijn rol geeft weet die persoon natuurlijk de rol van zichzelf en een vervangende speler.

Misschien beter dood laten vallen @.TimeforplanB

Dit is wel een gekke opmerking, valt me op dat niemand hier nog iets over heeft gezegd.

Waarom zou je iemand als BM stemmen omdat deze zich sterk verdedigd? Verdedigd tegen wat?

Ik ben wel benieuwd naar de mening van @ItsDash over het potje tot nu. Ik zie dat hij de afgelopen potjes bijna elk potje wel een vorm van slechtje is geweest en steeds op dag 1 maar weinig tot niet post en nu ook weer enkel wat boze opmerkingen plaatst. Vorig potje ben je ook de dans ontsprongen tot het einde van het spel en maakte je dag 1 ook basically alleen wat kutopmerkingen naar Bloodwolf. Zie ik hier een herhaling van vorig potje?

Slecht gevoel bij deze posts. Doet me denken aan een wolf uit het vorige potje. Het zijn veel posts met een gehalte van 'ik ben actief maar neem liever niet deel aan het spel', daarnaast vragen met betrekking tot het spel, iets niet begrijpen en dat verdacht maken, naar de meningen van anderen vragen. Ik vind het erg wolfs, het meest wolfs wat ik tot nu toe heb gezien. Aangezien ik er tot 22:00 waarschijnlijk niet meer ben kies ik er voor om nu m'n eigen mening te vormen ipv straks mee te stemmen en dus WatBlaasJeInMijnOor?

Blond
 
Reactiescore
250
Extra argument erbij:
Twee potjes geleden was Bloodwolf nog niet zijn BM stem waard. In de tussentijd is Bloodwolf op dag 1 gelyncht dus er is geen aanleiding die zijn mening zou moeten veranderen.
Ben ik het zeker niet mee eens. Bloodwolf komt in elke potje waar ik met hem heb meegespeeld met goede analyses en theorieën. Steekt duidelijk best wat tijd en moeite in het spel en draagt genoeg bij aan iedere ronde

Zou ook op hem hebben gestemd maar zie dat ks meer kans heeft BM te worden en dat is ook een sterke speler
 
Reactiescore
1.449
Ben ik het zeker niet mee eens. Bloodwolf komt in elke potje waar ik met hem heb meegespeeld met goede analyses en theorieën. Steekt duidelijk best wat tijd en moeite in het spel en draagt genoeg bij aan iedere ronde

Zou ook op hem hebben gestemd maar zie dat ks meer kans heeft BM te worden en dat is ook een sterke speler
Bijzonder dat je dit eruit pikt en niet reageert op de leugens van Jokersbrain. Wat is je mening daarover?

Mijn reactie op jouw post is dat je mijn punt ontgaat. Ik zeg niet dat zijn stem niet op Bloodwolf mag, ik zeg dat hij stemt op bloodwolf omdat die goed spel vertoont maar dat Jokersbrain zelf de vorige keer op een ander stemde en in de tussentijd Bloodwolf op dag 1 overleden is. Het gaat dus niet om de naam, maar het gaat om de beweegreden van de stem.
Daarnaast moet de focus op de leugens liggen, dus leg ze ook op punt 1 en 2 en reageer daar op svp.
 
Reactiescore
993
@bappos de focus moet op wolven vangen liggen.

Het gaat nu al de gehele 7 pagina’s over “de leugens van Joker”. Wat maakt iemand wolf als die liegt? Als die al liegt?

Ik vind dit niks voor jou dat als je goedje bent en de focus zo op 1 iemand legt om deze redenen.

@Speeder. jij doet in mijn ogen precies t zelfde waar je wbjimo van beschuldigd.
Jij noteert alleen de mensen die online zijn op je “lijstje”. En hij probeert iedereen er bij te betrekken, die nog niets tot weinig van zich hebben laten horen.

Want we weten allemaal dat wolven zich niet zo snel laten horen op dag 1.

En van vragen stellen kom je meer te weten als dat je “ik heb je gevangen, genoteerd” zegt.
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.132
is er vanavond al lynchstemming ook trouwens? ik ga zo naar harry potterkes namelijk
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.132
Wie zegt dat jeffrey het dubbelaccount is. wellciht is het beter om het andere account te verwijderen en jeffrey te laten spelen?

Ik weet nu al dat ik jeffrey leuker vind dat het originele account.
 
Reactiescore
1.449
@bappos de focus moet op wolven vangen liggen.

Het gaat nu al de gehele 7 pagina’s over “de leugens van Joker”. Wat maakt iemand wolf als die liegt? Als die al liegt?

Ik vind dit niks voor jou dat als je goedje bent en de focus zo op 1 iemand legt om deze redenen.

@Speeder. jij doet in mijn ogen precies t zelfde waar je wbjimo van beschuldigd.
Jij noteert alleen de mensen die online zijn op je “lijstje”. En hij probeert iedereen er bij te betrekken, die nog niets tot weinig van zich hebben laten horen.

Want we weten allemaal dat wolven zich niet zo snel laten horen op dag 1.

En van vragen stellen kom je meer te weten als dat je “ik heb je gevangen, genoteerd” zegt.
Dus liegen is geen reden dat iemand wolf is?
Waarom zou een goedje liegen in jouw ogen dan.

Volgens mij ben ik als een van de weinige bezig met wolven vangen.
 
Reactiescore
293
Leugen 1:
Jokersbrain zegt: ik stem meestal op KS voor BM. Ik laat met quotes van zijn laatste twee potjes zien dat het niet zo is.

Leugen 2:
Hij zegt BM te baseren op meerdere potjes, maar zegt vervolgens Bloodwolf pas net te kennen.
Zo ik ben weer terug, maar ik zie niet direct waarom Jokersbrain liegt, maar dat zal wel aan mij liggen. Volgens mij speelt Jokersbrain al een tijdje dit spelletje, dus hij heeft meerdere potjes gespeeld dan afgelopen twee potjes. Heb je ook al zijn andere potjes gecheckt waar Jokersbrain meedeed?

Om nog even terug te komen het is maar wat Jokersbrain als definitie geeft van 'pas net kennen'. Volgens mij speelt Bloodwolf al weer aardig wat potjes mee dus het kan toch zo zijn dat Jokersbrain hem op basis daarvan een BM zet?

Ik gok dat een wolfje zich echt niet zo snel laat pakken..
 
Reactiescore
332
Slecht gevoel bij deze posts. Doet me denken aan een wolf uit het vorige potje. Het zijn veel posts met een gehalte van 'ik ben actief maar neem liever niet deel aan het spel', daarnaast vragen met betrekking tot het spel, iets niet begrijpen en dat verdacht maken, naar de meningen van anderen vragen. Ik vind het erg wolfs, het meest wolfs wat ik tot nu toe heb gezien. Aangezien ik er tot 22:00 waarschijnlijk niet meer ben kies ik er voor om nu m'n eigen mening te vormen ipv straks mee te stemmen en dus WatBlaasJeInMijnOor?

Blond

Haha wat? 'Neemt liever niet deel aan het spel'? Ik tag zowel Duvel als Dash letterlijk in mijn post om een discussie te starten die losstaat van de huidige discussies en die nog niet benoemd zijn in het potje en jij zegt dat ik liever niet deelneem? Daarnaast vraag ik elk potje naar de meningen van anderen en ben ik ook niet verder gegaan op Duvel nadat hij zijn post verduidelijkte die duidelijk voor meer mensen onduidelijk was.

Die opmerking naar Time was ook relevant aan de discussie in het inschrijftopic wat te doen met Jeffrey.
 
Reactiescore
1.449
Zo ik ben weer terug, maar ik zie niet direct waarom Jokersbrain liegt, maar dat zal wel aan mij liggen. Volgens mij speelt Jokersbrain al een tijdje dit spelletje, dus hij heeft meerdere potjes gespeeld dan afgelopen twee potjes. Heb je ook al zijn andere potjes gecheckt waar Jokersbrain meedeed?

Om nog even terug te komen het is maar wat Jokersbrain als definitie geeft van 'pas net kennen'. Volgens mij speelt Bloodwolf al weer aardig wat potjes mee dus het kan toch zo zijn dat Jokersbrain hem op basis daarvan een BM zet?

Ik gok dat een wolfje zich echt niet zo snel laat pakken..
Lees mijn posts door op pagina 2 en 3. Daar staat zwart op wit dat hij liegt.
Graag dan nogmaals je mening.
 
Reactiescore
397
Dus liegen is geen reden dat iemand wolf is?
Waarom zou een goedje liegen in jouw ogen dan.

Volgens mij ben ik als een van de weinige bezig met wolven vangen.
Denk jij dat een slechtje niet wat bewuster op zijn woorden zou letten? Vooral nadat jij hem nog aanspreekt ook?
Ben ik het zeker niet mee eens. Bloodwolf komt in elke potje waar ik met hem heb meegespeeld met goede analyses en theorieën. Steekt duidelijk best wat tijd en moeite in het spel en draagt genoeg bij aan iedere ronde

Zou ook op hem hebben gestemd maar zie dat ks meer kans heeft BM te worden en dat is ook een sterke speler
Al moet ik wel toegeven dat ik het net als Babbos opvallend vind dat je enkel bovenstaande punt eruit pikt. Jokersbrain licht verdedigen, daarnaast nog wat goodwill kweken bij Bloodwolf.
Haha prima!

Ik heb voor Bloodwolf gekozen omdat ik hem op dit moment het meest geschikt acht om burgemeester te zijn. De afgelopen potjes heeft hij bewezen een prima speler te zijn, dus vandaar mijn stem.

EDIT: Zie zwartgedrukt
Waarom geef je overigens niet gelijk dit antwoord, maar als je een stem krijgt wel gelijk?
 
Reactiescore
1.658
het is weer net als vorig potje. Mensen zijn veelste bang kleur te bekennen omdat het dan weer zo wordt verdraait dat zij de wolf zijn. Vang een wolf = offer je medewolf op. Vang perongeluk een goedje = ja je bent zelf wolf
 
Bovenaan