[Speeltopic] WvW #341 Chess: White vs Black

Reactiescore
257
@KS reacties peilen. Ik doe niet anders. Heb jij er iets op tegen om Floofy te stemmen?
 
Reactiescore
332
Ik heb ff de kat uit de boom gekeken maar het is erg actief hier wat leuk, ik heb nu pauze. Wel veel lezen. Maar ik denk dat tussen de mensen die vandaag hebben gepost ook de wolven zitten want die willen graag spelen en net zoals in de verraders voor onrust zorgen. Degene die voor mij nu voor meeste onrust zorgen zijn Bloodwolf, FloofyPanda, Candiu en Simeco. Even een vraag aan Simeco, jij hebt echt veel berichten doe je nog iets anders naast TribalWars haha aardig bedoeld hoor

Hahaha ik kan niet meer stoppen met lachen om die laatste zin :biggrin:
 
Reactiescore
122
De enige (echte) discussie die nu gaande is (/was), is die tussen Bloodwolf en Killingsspreee.
Ik denk dat de theorie van Bloodwolf over de 'versplinterde stemmen' tijdens de BM-stemming en een mogelijk voordeel voor de wolven, niet opgaat. Naar mijn ervaring stemt iedereen gewoon op degene waarvan zij denken dat dit een goede wolvenjager is. Op dag 1 kan men niet met zekerheid (tenzij Cupido) een BM-stem op een goedje zetten, dus wordt er over het algemeen vanuit gegaan dat de gekozen BM ook gezien wordt.

Bloodwolf geeft vervolgens aan dat hij wel als BM gekozen wil worden om te voorkomen dat de BM-stemming op het laatste moment verschoven wordt. Zoals hierboven besproken, gaat dit voor mijn gevoel niet op. De BM wordt anders op dag 2 wel bekeken, toch? Ik denk niet dat de slechtjes één dag met BM heel veel voordeel kunnen halen uit het feit dat de BM een slechtje is. Zoals al benoemd door WBJIMO (dacht ik) is de BM mijns inziens alleen van extra belang wanneer er een wethouder is of wanneer de BM een extra stem heeft.

Het zou trouwens ook wel erg opvallend zijn als er last minute allerlei BM stemmingswisselingen plaatsvinden, enkel en alleen om een andere BM te maken en de ziener zo op het verkeerde spoor te zetten oid lol.

Dat gezegd hebbende wissel ik van mijn BM-stem (zie daar; de grote goocheltruc)
-> Nonkel Jos -> Killingspreee
 
Reactiescore
1.659
Ik heb ff de kat uit de boom gekeken maar het is erg actief hier wat leuk, ik heb nu pauze. Wel veel lezen. Maar ik denk dat tussen de mensen die vandaag hebben gepost ook de wolven zitten want die willen graag spelen en net zoals in de verraders voor onrust zorgen. Degene die voor mij nu voor meeste onrust zorgen zijn Bloodwolf, FloofyPanda, Candiu en Simeco. Even een vraag aan Simeco, jij hebt echt veel berichten doe je nog iets anders naast TribalWars haha aardig bedoeld hoor
Sterke theorie hier kunnen we mee door
 
Reactiescore
397
@KS reacties peilen. Ik doe niet anders. Heb jij er iets op tegen om Floofy te stemmen?
Nee, mijn stem staat tenslotte op haar. Zou het wel opvallend vinden als je alleen stemt om reacties te peilen en niet omdat je iemand verdacht vind. Vandaar dat ik het opvallend vind dat je zegt dat er maximaal één wolf tussen de BM stemmen op jou zit en dan vervolgens op Floofy (die jou stemt als BM) stemt. Daarom mijn vraag: Vind je Floofy verdacht? Of stem je enkel om reacties te peilen.

Edit: Laatste zin toegevoegd.
Edit2:
Op dag 1 kan men niet met zekerheid (tenzij Cupido) een BM-stem op een goedje zetten, dus wordt er over het algemeen vanuit gegaan dat de gekozen BM ook gezien wordt.
Gebroeder kan dit ook.
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
59
Ik zet alvast mijn bm stem op blueknife
Zat gisteren te overwegen om op blood te stemmen voor bm maar nog niet echt goedjes vibes bij hem. Heb vorige potjes niet gelezen maar heb hem nog niet zo uitgebreid zien posten als goedje.

Ps: ik probeer na mijn werk wat actiever mee te doen
 
Reactiescore
122
@bappos, jij hebt je BM stem staan op Simeco, omdat de kans vrij groot is dat hij gezien gaat worden. Kun je uitleggen waarom die kans vrij groot is?

Ik heb Simeco vooralsnog enkel posts zien maken die wijzen op ouwehoeren, waardoor het er niet naar uitziet dat hij graag Bm wil worden, laat staan de stemmen krijgen.

Gebroeder kan dit ook.

Goed, proves my point ;).
 
Reactiescore
1.449
@bappos, jij hebt je BM stem staan op Simeco, omdat de kans vrij groot is dat hij gezien gaat worden. Kun je uitleggen waarom die kans vrij groot is?

Ik heb Simeco vooralsnog enkel posts zien maken die wijzen op ouwehoeren, waardoor het er niet naar uitziet dat hij graag Bm wil worden, laat staan de stemmen krijgen.
Vorige potje hebben hij en ik gewonnen als wolven.
 
Bovenaan