[Speeltopic] WvW #337

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.787
ben benieuwd naar rollenlijst

heb niet meer gelezen sinds ik gebeuld ben maar als mike en bappos goedjes bleken is dit heel schrijnend
 
Reactiescore
1.271
:dddd o sorry de bovenstaande was nogmaals bait ik kon het niet laten
geloof er eigenlijk geen reet van. Maar mocht het wel zo zijn:

Schrijf je niet meer in als je heel het potje gaat lopen trollen. Anders gelieve een potje meelopen met een meesterwolvenvanger zoals anthraxxis of ikzelf
 
Reactiescore
1.013
Het hele speedergebeuren: hij was lunch nacht 2, maar zijn rol DO had dit tegen moeten houden. Dus het heeft 2 min. zo gestaan in t topic. Dus excuus naar speeder in dit geval. Geen excuus naar de mensen die t nodig vonden om t bij anderen te melden. We hadden ook verder kunnen spelen, gezien er 3 mensen online waren op dat moment.
In de chat hadden ze het geen eens in de gaten en werd een dag later nog steeds gezegd “we hebben geen lunch ingestuurd” door chmegers en duvel..

Rollenlijst:
Commentaar van de wolven, dat er maar 4 slechtjes waren op 20(?) spelers. Er waren 18 aanmeldingen, waarvan 16 normaal levenden mensen. En daar bovenop nog volop inactieve deelnemers. Dus blij toe dat ik een kwart maar slecht heb gemaakt.

duvel: wolf
Mike: slechte beul (nacht 1 duvel en dash gekozen als wolfjes) zat dus dus na 1 poging gelijk in chat
Chmegers: ketterse wolf
Laila: wolf
Kerouac: vos ( kerouac/laila/bloodwolf-kerouac/joker/combino) dus zat met Laila gelijk goed, omdat bloodwolf plots werd gebeuld na DL.
Speeder: DO
Anthraxxol: BE ( heeft 1x zichzelf beschermd, thats it)
Ctrl alt del: jager (schot op Rob, Duvel, Duvel, Duvel)
Bappos: Beul
Dash: wijze burger
KS: wijze burger
CL: burger
Combino: burger
Jokersbrain: burger
Bloodwolf: burger
Rob: burger

Ground zero en Rover Ram bij voorbaat burger gemaakt. Geen reactie van beiden. Rover natuurlijk dubbeltje. Ground zero geen moeite genomen om te reageren. Wel naar anderen..

Leuke gesprekken gehad met een aantal wel tijdens t potje met levenden én doden. :) ;)
 
Reactiescore
2.386
Had ik toch gelijk dat Kerouac, Speeder niet gezien had.
Klopt, maar ik had wel de fout van Candiu gezien en haar erop gewezen. Dus ik wist weldegelijk dat Speeder DO was en dus goedje. Maar blijkbaar was ik dat in mijn eerste post vergeten. Kwam dat nog bijna even goed uit voor Candicute :wink:
 
Bovenaan