[Speeltopic] WvW #337

Reactiescore
3.537
holy moly wat heb jij enorm je tijd verneukt, de vos zegt dat ik goedje ben edit: samen met twee anderen. dus hij heeft ons 3’en gescand, vandaar dat ie het zo duidelijk neer zet.

Je verklaard je stemgedrag van gisteren niet. Leg uit.

Overigens heeft de vos je niet gezien zoals ik aantoonde.
 
Reactiescore
1.383
de vos heeft me wel gezien. hij is er van 3 100% zeker en noemt hun goedje samen met mij, dat betekent dat ie ons 3’en samen heeft bekeken. de rest heeft ie twijfels. ik weet niet eens meer op wie ik gister heb gestemd? ik denk dash, die is wolf.
 
Reactiescore
1.383
als ie mij niet via vos actie goedje zou noemen, zouden er 2 overblijven waarvan die 100% zeker is. dat kan, als je kijkt naar eventuele dooien etc, maar niet in 2 nachten.
 
Reactiescore
1.383
Je verklaard je stemgedrag van gisteren niet. Leg uit.

Overigens heeft de vos je niet gezien zoals ik aantoonde.
haha je laatste zin, je zegt dat je iets aantoont dat de vos mij goedje acht volgens jou niet omdat ie mij gezien heeft maar puur omdat ie dat denkt.... erg sterk aangetoond hoor
 
Reactiescore
1.238
Voila, soms mogen jullie eens naar mij luisteren :)

Het kan aan mij liggen, maar ik zie het dus niet op denduvel. Hij is slachtoffer geworden door minder aanwezig te zijn en doordat hij eigenlijk zo geen poster is die met grote theorieën af komt, is hij gedurende dit hele potje wel makkelijk slachtoffer. Voor mij mag hij gerust gepriesterd worden, dan zijn we zeker en kunnen we verder.


En dan kom ik op dit spoor, ik was gisteren aan het denken, zouden er 2 goede beulen kunnen zijn en dan geen slechte beul?
Maar door deze post wordt die gedachte in twijfel getrokken. Er was geen zekerheid dat jokersbrain als 100% goed is gezet door kerouac, maar toch gaat bappos hier volledig jokersbrain als goed bestempelen. Dit doet mij dan denken aan bappos + jokersbrain.
Wat denken jullie?
Dit is zulke kolder dat ik wel durf te zeggen dat ik zeker ben dat er een slechte beul in het spel zit en dat jij dat bent mike. Den dubbel wolf want die ben je wel heeeel opzichtig aan het verdedigen.
 
Reactiescore
338
haha je laatste zin, je zegt dat je iets aantoont dat de vos mij goedje acht volgens jou niet omdat ie mij gezien heeft maar puur omdat ie dat denkt.... erg sterk aangetoond hoor

Het is erg speeder en toch gaan ze stemmen op mij, terwijl wij met 2 wel weten hoe het hier allemaal zit. De goedjes laten zich weer foppen en als het zo doorgaat gaan de slechtjes winnen...
 
Reactiescore
693
Dit is zulke kolder dat ik wel durf te zeggen dat ik zeker ben dat er een slechte beul in het spel zit en dat jij dat bent mike. Den dubbel wolf want die ben je wel heeeel opzichtig aan het verdedigen.
Nee, ik blijf gewoon verder denken.
Ik ga jullie allemaal zo hard uitlachen als duvel straks goedje blijkt.
 
Reactiescore
1.383
als jullie zelfs als de bewezen vos 3 goedjes aan ziet wijzen en dat negeren ga ik me afvragen of ik nog wel wil wvw’en op dit forum holy shizzle macaroni ravioli en bbq saus
 
Reactiescore
1.238
als jullie zelfs als de bewezen vos 3 goedjes aan ziet wijzen en dat negeren ga ik me afvragen of ik nog wel wil wvw’en op dit forum holy shizzle macaroni ravioli en bbq saus
Zei de pot tegen de ketel, holy fuck zeg
 
Reactiescore
993
Dag 4

Lynch is @DenDuvel
WOLF

En daarmee is het potje gedaan en hebben de goedjes gewonnen.
 
Bovenaan