[Speeltopic] WvW #334 Avatar & The Last Airbender

Reactiescore
995
Goed, ik moet dadelijk gaan om te trainen en kom niet meer online tot na de DL.

Van het lijstje met namen vind ik kerouac de meest voor de hand liggende ivm de dubbele rol die hij claimt. Dus daar ga ik nu voor.
Ik ga voor kerouac nu.
Tenzij iemand iets anders heeft gezien? De afgelopen dagen rondom de nu al bekenden wolfjes?

Dat van Rinske is denk overmoedig foutje, nadat Kerouac begon te claimen in een erg lang post. Maar heb ook twijfels bij haar.

Net zoals Bappos over duvel deed. Of is dat iets wat dan bij Wijze Burgers hoort :confused:
dash voor de tijd zijnde
Goed na even teruglezen kom ik tot volgende conclusie:
Na het massastemmen op Denduvel en bijgevolg zijn claim, zijn de wolfjes allemaal op candiu gaan stemmen. Dit geeft voor mij het gevoel dat zij geen slechtje is, want op zo'n momenten kan er vanalles gebeuren en dan zet je liever geen slechtje in een moeilijk daglicht.
Wat mij daarnaast opvalt is de, in mijn ogen gespeelde, vijandigheid tussen calamus en simeco. Beiden niet gestemd maar toch een hele dag daarover praten tegen elkaar om er maar mee weg te komen door iedereen te laten zeggen: zo spelen we iedere keer.

Voor mij dus Simeco; omdat ik voor de rest geen idee heb. Ik kan alle posts citeren zodat het voor iedereen duidelijk wordt maar ik zit simpel op mijn gsm en dat zou een pain in the ass zijn dus ga aub even zelf teruglezen; veel paginas zijn het niet.
Tot nu toe
 
Reactiescore
995
Als rob gelijk heeft dan hij actie heeft ingestuurd. Wil ik DL verlaten tot de actie geweest is.

kan nog van invloed zijn op stemgedrag van mensen.
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.763
ik spreek altijd de waarheid candiu dit weet je
 
Reactiescore
2.372
I mean; ik denk niet dat het Dash is maar het kan. Maar hoe dan ook zal ik verdacht blijven denk ik, dus misschien toch beter eruit nu zodat jullie niet eeuwig op mij blijven hangen?
Simeco Dash
 
Reactiescore
698
+ 20 min it is

Priesteractie

Rob gooit water over Kerouac, er gebeurde verder niets


E: 20min
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.763
kerouac bewezen goedje
 
Reactiescore
995
Oh jezus hoe breng je meer onrust..
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.763
blijven over;

candiu
rinske
simeco
dash

mis ik iemand
 
Reactiescore
995
blijven over;

candiu
rinske
simeco
dash

mis ik iemand
Jezelf en kerouac. Je bent niet perse priester Rob.
Vertrouwen geven had alleen gebeurd bij t ontdekken van wolfje nu..
 
Reactiescore
2.372
kerouac bewezen goedje
Ja of jij bent Ketter en ik infectiewolf? lol

Nee je mist niemand. Dash of simeco? Niemand heeft de claim van Rinske verworpen en Candiu lijkt me niet slecht.
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.763
klopt iedereen stemt op kerouac dus ik dacht ik kegel hem er ff uit alvorens er mogelijks een infectie gebeurt en ik ga naar huis als held
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.763
Ja of jij bent Ketter en ik infectiewolf? lol

Nee je mist niemand. Dash of simeco? Niemand heeft de claim van Rinske verworpen en Candiu lijkt me niet slecht.
dat is bij elke priesteractie die geen wolfje vangt, nu kan je het zien als reddingsactie maar dan schat je mij erg laag in als wolfje
 
Reactiescore
2.372
I mean, Rob en ik weten alvast dat ik goedje ben. Nu de rest nog. Maar nogmaals, stem me eruit als je anders enkel paranoia zult zijn, dan heb je misschien nog iets aan me?
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.763
je bent niet perse goedje, je bent gewoon geen wolf :d

niet te hard van stapel lopen
 
Reactiescore
2.372
Reactiescore
2.372
Je blijft een dwaas tho
 
Reactiescore
995
Als jullie wolf zouden zijn, zouden jullie wel stiller zijn nu. Gezien t nu op dash staat..toch
 
Reactiescore
2.372
Ja voor mij is het dash of simeco.
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.763
Je blijft een dwaas tho
ik ging een persoonlijke zege halen op jou OF ik ging jou vredevol redden

in beide gevallen ben ik een held

Als jullie wolf zouden zijn, zouden jullie wel stiller zijn nu. Gezien t nu op dash staat..toch
jammer dat de eventuele wolf/wolven heel stil zijn vandaag, blijft enkel jij over candiu?? dit noteer ik
 
Bovenaan