[Speeltopic] WvW #334 Avatar & The Last Airbender

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.761
spieder wolfke??? wowkes
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.761
@materlotti neem ons mee in je denkwijze en welke andere verdachten heb je
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.133
oke jongens mijn theorie luidt als volgt maar ik weet niet 100% of dit logisch is aangezien ik onervaren wvw'er ben;

cl is goede beul om volgende redenen:
-hij heeft maar 1 beul actie, en in een tijd waar nog zo weinig geweten is en niemand al bewezen goedje is lijkt het me straf om die beul actie al te gebruiken als je zelf niet verdacht wordt als slechtje
-als hij iemand beult als slechtje, zou de goede beul (er van uit gaande dat er 1 goede en 1 slechte is) direct weten dat cl een slechtje is, en er zou onmiddelijk een 50/50 starten wat niet in het voordeel van cl zou werken aangezien hij er dan zo uitgaan na max 2 dagen. nu wist hij natuurlijk niet dat er nog een goede beul was en daarom beulde hij, zoals combino, op dag 1

dit in acht nemende ga ik er vanuit dat cl ofwel een goedje is, of bijzonder slecht heeft gespeeld wat natuurlijk ook een zeer aannemelijke optie is

Heel je post gemist @Rob. , ik ging er eigenlijk vanuit dat iedereen dit zelf wel kon bedenken. Waarom zou ik godsnaam niet de beulsactie nog even bewaren slechte beul zijnde :D

Maar als goede beul zag ik gewoon een mooie kans om combino weg te werken
 
Reactiescore
1.237
daarvoor kunnen we beter spieder zijn posts nog eens gaan uitspitten
2 dingen vallen me zo snel op. De 2 verdachte die hij bij compleet al reeds bepaalde lynches tussendoor propt: candiu en jojor benoemt hij in zijn posts als verdachte out of the blue en deze posts vind ik ook verdacht
kerouac, ja in feite is het mogelijk. en zoals verwacht komt calamus nu met het ‘ik ben bewezen goedje’ verhaal. want dat kan die feitelijk ook nog zijn, maar nogmaal, kans op twee goed beulen op dit spelersaantal ruimschoots overschaduwd door kans op 1 goede en 1 slechte.
naar mijn weten niet, scherpe vraag simeco

Welke kant we daarmee op moeten zoeken weet ik niet, maar vooral de lynchstemmen en voorzichtig reageren op kerouac vallen me wel op..
 
Reactiescore
693
Dag 2

In verder vervolg van hun reis, na hun rondgang in Omashu waar ze Bumi hebben leren kennen, kamperen Bappos & co in een klein dorpje in het aarderijk. De aardsturers daar aanwezig worden bij het kennen van hun gaven, gearresteerd en naar een eiland gebracht. Omdat Katara zich schuldig voelt, denkend dat ze Haru heeft laten arresteren, wil ze hem bevrijden van het eiland. Het plan is opgezet, maar om het te doen slagen zijn offers nodig.

Lynch: Calamus --> slechte beul

Nachtdoden
Bappos --> wijze burger

Extra dode
Mohniels valt dood wegens forumban. :(
Mohniels was wolf

E: iedereen heeft weer netjes gestemd (calamus was te laat, maar die is nu dood :) )
EE: mohniels dood
 
Laatst bewerkt:

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.133
Dag 2

In verder vervolg van hun reis, na hun rondgang in Omashu waar ze Bumi hebben leren kennen, kamperen Bappos & co in een klein dorpje in het aarderijk. De aardsturers daar aanwezig worden bij het kennen van hun gaven, gearresteerd en naar een eiland gebracht. Omdat Katara zich schuldig voelt, denkend dat ze Haru heeft laten arresteren, wil ze hem bevrijden van het eiland. Het plan is opgezet, maar om het te doen slagen zijn offers nodig.

Lynch: Calamus --> slechte beul

Nachtdoden
Bappos --> wijze burger

Onzin ben goeie beul
 
Reactiescore
2.367
Nachtdoden, is dat dan lunch of..?
 
Reactiescore
993
Wat betreft Ci Gelijk. Mooi!

en Moh ook :eek: Die BM stem op mij klopte al niet, dus Kerouac. Je staat er bij deze officieel bij op mn lijstje
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.761
de moh update zie ik nu pas

wat lekker dit maar spelbedervend

maar wat lekker
 
Reactiescore
941
we zijn maar met 14 spelers

3 wolven
1 slecht hulpje
10 goedjes


zou een eerlijke verdeling zijn
 
Laatst bewerkt:
Bovenaan