[Speeltopic] WvW #334 Avatar & The Last Airbender

Reactiescore
2.368
Nee ik deed net het tegenovergestelde. Ik was precies de enige die niet direct uitging van een goede en een slechte beul.
Ik snap zeker de stem op Sky, begrijp me aub niet verkeerd, het is logisch en ik hou van logica. Maar ik vind dat er heel snel geconcludeerd wordt dat hij wel slechte beul MOET zijn.

Ik wou gewoon ook even aanhalen dat we nog net iets verder mogen denken en al kijken wat we na calamus gaan doen.
 
Reactiescore
1.777
wat mij betreft zijn CL en kerouac wolf
maar pin me er niet op vast svp
 
Reactiescore
994
Nee ik deed net het tegenovergestelde. Ik was precies de enige die niet direct uitging van een goede en een slechte beul.
Ik snap zeker de stem op Sky, begrijp me aub niet verkeerd, het is logisch en ik hou van logica. Maar ik vind dat er heel snel geconcludeerd wordt dat hij wel slechte beul MOET zijn.

Ik wou gewoon ook even aanhalen dat we nog net iets verder mogen denken en al kijken wat we na calamus gaan doen.
Sorry. Ben niet overtuigd.

iedereen (we) stemt op CI. Jij niet ;-)

en je hebt het nu over “wat gaan we doen na CI”

@Calamus Incendium wat vind jij van deze hele situatie…rondom jou
 
Reactiescore
2.368
Sorry. Ben niet overtuigd.

iedereen (we) stemt op CI. Jij niet ;-)

en je hebt het nu over “wat gaan we doen na CI”

@Calamus Incendium wat vind jij van deze hele situatie…rondom jou
Nee omdat ik dus snel gekeken had vanochtend en nu pas echt tijd heb. Ik had gehoopt dat we vandaag al iets verder gingen geraken dan dit maar dat is niet echt gebeurd.
 
Reactiescore
994
Nee omdat ik dus snel gekeken had vanochtend en nu pas echt tijd heb. Ik had gehoopt dat we vandaag al iets verder gingen geraken dan dit maar dat is niet echt gebeurd.
Komt goed
:)

Dat heb je met select clubje actievelingen. Ik wacht even de reacties af van materlotti en CI
 
Reactiescore
1.777
CL kan toch geen wolf zijn als hij iemand heeft gebeuld. CI is hoogstwaarschijnlijk slechte beul.

Ik verdenk jou steeds meer.
ja slechtje dus ipv wolf
jezus val jij altijd zo over details?
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.762
oke jongens mijn theorie luidt als volgt maar ik weet niet 100% of dit logisch is aangezien ik onervaren wvw'er ben;

cl is goede beul om volgende redenen:
-hij heeft maar 1 beul actie, en in een tijd waar nog zo weinig geweten is en niemand al bewezen goedje is lijkt het me straf om die beul actie al te gebruiken als je zelf niet verdacht wordt als slechtje
-als hij iemand beult als slechtje, zou de goede beul (er van uit gaande dat er 1 goede en 1 slechte is) direct weten dat cl een slechtje is, en er zou onmiddelijk een 50/50 starten wat niet in het voordeel van cl zou werken aangezien hij er dan zo uitgaan na max 2 dagen. nu wist hij natuurlijk niet dat er nog een goede beul was en daarom beulde hij, zoals combino, op dag 1

dit in acht nemende ga ik er vanuit dat cl ofwel een goedje is, of bijzonder slecht heeft gespeeld wat natuurlijk ook een zeer aannemelijke optie is
 
Reactiescore
1.449
Wat boeit die slechte beul? Is toch maar een hulpje.

Volgens mij kunnen we ons beter focussen op de wolven.
 
Reactiescore
250
Ik snap eigenlijk ook niet waarom gelijk uit wordt gegaan dat CI de slechte beul is :confused2: of ik heb iets gemist?

zou zelf eerder combino verdenken van slechte beul want hoezo jojor beulen?

Jojor kwam juist helemaal niet verdacht over bij me ondanks zijn stem op mij.
 
Reactiescore
994
Ik snap eigenlijk ook niet waarom gelijk uit wordt gegaan dat CI de slechte beul is :confused2: of ik heb iets gemist?

zou zelf eerder combino verdenken van slechte beul want hoezo jojor beulen?

Jojor kwam juist helemaal niet verdacht over bij me ondanks zijn stem op mij.
Combino is beul. Zie beulactie CI

..
 
Reactiescore
250
iemand een theorie waarom er geen nachtdoden zijn? simeco ik hoor het graag van jou, jij hebt het al twee dagen alleen maar over het burgermeesterschap?
infectiewolf of wolfjes zijn het vergeten door te geven?
Weet niet hoe het zit als er een slechte beul tot de wolven toetreedt of de lunch dan ook niet doorgaat.
 
Reactiescore
250
Combino is beul. Zie beulactie CI

..
Ja die zag ik. Maar ik vond combino zelf ook verdacht dus de beul actie van CI vind ik dan zelf minder verrassen dan die van Combino op jojor. Vond duvel alleen meer verdacht spelen dan hem anders was mijn lynch stem zelf ook op combino gebleven


Ik zie iets niet wat jullie wel zien want waarom zou combino niet de slechte beul zijn?
 
Reactiescore
994
Reactiescore
994
Wat boeit die slechte beul? Is toch maar een hulpje.

Volgens mij kunnen we ons beter focussen op de wolven.
Eens.

Wie naast Duvel had je nog op je lijstje?
 
Reactiescore
994
Ik snap het nu :D

Pardon net klaar met werken dus ik was nog wat te moe om het te volgen.
Zo ben ik ook ooit begonnen..

Tenzij je “act” iov de wolven is ;)
 
Bovenaan