[Speeltopic] WvW #334 Avatar & The Last Airbender

Reactiescore
993
Weet jij meer?
Gezien er geen uitslag is wb duvel. En ik neem aan dat jouw stem op Rinske gebaseerd is op hun woordenwisseling?

Of..?
 
Reactiescore
693
Deadline

(fyi: volgende keer als ik zeg dinsdag kan DL later zijn, bedoel ik uitslag. Het was nu misschien onduidelijk)
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
693
Dag 1


Zuko die het signaal zag viel de zuidelijke waterstam aan in zijn zoektocht naar Bappos, helaas kwam denduvel om het leven bij deze aanval. Denduvel kon namelijk niet meer zo goed uit de voeten. Oud grijs en helemaal versleten nemen we afscheid van hem.

Na confirmatie dat Bappos wakkerdammer is, besluiten Sokka en Katara hem te helpen harmonie te vinden in de wereld. In hun tocht naar de noordelijke waterstam komen ze langs de zuidelijke luchttempel. De geboorteplaats van Bappos. In vervolg van hun reis passeren ze langs het aarderijk. Gevangengenomen door de vrouwelijke Kyoshi krijgers op Kyoshi eiland. Ze worden vrijgelaten en doen hun ding. Sokka wordt getraind door de krijgers terwijl Bappos de eerbied van de dorpsinwoners naar zijn hoofd laat stijgen.

Op de hielen gezeten door wolf Zuko, moeten ze het eiland verlaten.



DenDuvel lynch DO

Nachtdoden
Geen
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
993
Calamus slechte beul?

Gezien de tijdstippen van mike is het geen actie reactie.
Combino beult jojor denk ik vanwege zijn vage stem op Rinske. Alhoewel combino zelf ook nog op Rinske stond, maar jojor zn timing was slecht.

Ci beult combino? Omdat?
Ik hoor het graag.

zoveel mensen doen er niet mee, dus 2x een beul lijkt me sterk.
 
Reactiescore
1.383
ci beult combino om de reden waarom combino uit discord is gekickt. prive kwestie, kan me niks anders voorstellen. wel eens met jou candiu, ideaal moment (met afwezigheid van mike) voor de slechte beul, SKY is er gloeiend bij want dat ideale moment pakt dankzij combino heel slecht uit :ddd
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
2.368
Mis ik iets? Want ik vind het allemaal zo duidelijk niet?
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.762
de wolfjes hebben op denduvel gestemd immers kan het niet dat zoveel mensen zijn claim negeerden
 
Reactiescore
1.383
Mis ik iets? Want ik vind het allemaal zo duidelijk niet?
twee beulacties. combino beult iemand. calamus beult combino = daardoor weten we dat combino échte beul was. calamus is dus of beul of slechte beul. gezien het aantal deelnemers, zoals candiu al aankaartte, erg onwaarschijnlijk dat er twee normale beulen inzitten.
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.762
goed gebeuld vannacht combino, mvpke
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.762
Calamus
 
Reactiescore
2.368
twee beulacties. combino beult iemand. calamus beult combino = daardoor weten we dat combino échte beul was. calamus is dus of beul of slechte beul. gezien het aantal deelnemers, zoals candiu al aankaartte, erg onwaarschijnlijk dat er twee normale beulen inzitten.
Maar er kunnen dus 2 beulen inzitten?

Ik las ook ies over calamus die boos was op cambino ofzo? Dat zal ik maar negeren
 
Bovenaan