[Speeltopic] WvW #334 Avatar & The Last Airbender

Reactiescore
1.449
Den Duvel de wolf!
Korte samenvatting onderin deze post, eerst even al zijn posts doornemen.

Oei rinske dat is al een vrij trollerige stem
Dit is na de BM stem op @Speeder. door Rinske. Spieder 1 van de betere WvW spelers dus zeer apart om dat trollstem te noemen.

Er is hier al meer gepost, dan de afgelopen 2 potjes samen. Of het allemaal even zinvol is, is een andere vraag...
Wat voegt deze post toe? Net zoveel als de vorige en de volgende. Aankaarten dat er een probleem is, maar er zelf niks aan doen.
Ik haal wel aan dat er veel onzinvol posten.

Moeilijk ik heb liever zo'n vaste waarden als ILT vroeger of ks... Kon je op bouwen, mis zo'n figuur nu.

@Rinske speeder trolt vaak en heeft dan enkele 'heldere' momenten. Idk of je zo iemand als bm wil.
De goede oude tijd... Zelf nog 0,0 toegevoegd en dan klagen over anderen.

Ik vind Rinske idd ook heel druk, maar vandaag enkel bm
Hier probeert hij men van het wolvenjagen weg te halen door de focus op BM te leggen. Hiervoor klaagt hij over niveau, komt er niveau drukt hij het naar beneden.
Wat wil je hiermee zeggen DenDuvel? Mogen we vandaag geen wolven opsporen?
Hier kaart ik dit al kort aan. Wat is zijn reactie hierop? Precies geen reactie. DenDuvel dus duidelijk compleet niet bezig met inhoud.
Je bent heel aanwezig ja en voor nieuwe spelers is dat normaal, jij bent dat niet meer
En klagen over Rinske dat ze aanwezig is. Focus op Rinske (makkelijk target) en verder helemaal niks gezegd het hele potje.

Conclusie waarom DenDuvel wolf is:
1. Klaagt over niveau, maar voegt zelf niks toe.
2. Reageert niet op berichten jegens hem.
3. Probeert mensen van het wolvenjagen af te halen.
4. Focus op Rinske en doet daarnaast geen enkele moeite de rest van het spel te volgen
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.761
mooi uitgelegd bappos voor nu zal ik ook op denduvel stemmen
 
Reactiescore
2.367
Sure, een beter iets zal niet komen vandaag vrees ik, Materlotti denduvel
 
Reactiescore
338
We moeten wolven vangen, geen mods... Rinske die gisteren zeer actief was houdt zich nu op de achtergrond. De eerste dag heb je sws niks om je op te baseren, dus moet je dingen uitlokken en de verschillen zoeken.
 
Reactiescore
1.696
Ik vind bappos zijn uitleg helder. Ben het er zelfs mee eens.

Den duvel
 
Reactiescore
250
We moeten wolven vangen, geen mods... Rinske die gisteren zeer actief was houdt zich nu op de achtergrond. De eerste dag heb je sws niks om je op te baseren, dus moet je dingen uitlokken en de verschillen zoeken.
Eerst spreek je me erop aan als ik actief meedoe, doe ik wat rustiger en is het ook weer niet goed :confused2:
 
Reactiescore
338
Moeilijk in te chatten, buiten meelopen op mij wordt er weinig zinnigs gezegd... Vandaar dat jij ook het enige aanknopingspunt was. Kerouac komt enkel af en toe piepen en houdt zich zo wat onder de radar...
 
Reactiescore
993
Buiten dat de vaste club op duvel stemt en dat die er 99% zeker uit ligt vanavond.

Wil ik die mensen ook nog even wijzen op de mensen die een BM stem op mij zetten? Ik..die altijd belabberd speelt..kritiek krijgt etc.

Ik zidit alleen maar als goodwill kweken bij mij. Want tja “candicute is makkelijk te beïnvloeden en dan staan we niet op haar lijstje”

dus @mohniels1 en @Kerouac
Verklaar je nader

@Rinske na bappos zn post, hoef je niet dezelfde citaten te gebruiken en het zelfde te reageren als hem. Staat je niet goed.
 
Reactiescore
250
Tis ook lastig met de eerste speeldag, helemaal als er amper wat wordt gemeld. Maar vind jou alsnog anders spelen dan zoals ik je eerder heb zien spelen :s

Combino die gelijk zijn lynchstem op mij had deed me ook an het vorige potje denken waarin hij dat ook deed en achteraf wolf bleek te zijn.

Verder weet ik niet wat ik moet vinden waarom @Candiu had dat ik BM stem zou veranderen als spieder zich de 1e dag niet kon bewijzen. Terwijl dat vrijwel onmogelijk is op de 1e dag?

Maar er is nog te weinig om mee te werken
 
Reactiescore
1.237
ben nog aan het werk. dus verwacht weinig activiteit van mij. Den duvel wel een degelijke theorie van Bappos.
 
Reactiescore
250
@Candiu dat viel mij zelf gelijk op nadat Duvel dat had gepost. En ik heb dat toen ook pas vermeld nadat duvel over mij zei dat ik vandaag rustig was.
Anders had ik dat wel gelijk gedaan na de post van bappos ?
 
Reactiescore
993
Verder weet ik niet wat ik moet vinden waarom @Candiu had dat ik BM stem zou veranderen als spieder zich de 1e dag niet kon bewijzen. Terwijl dat vrijwel onmogelijk is op de 1e dag?

Maar er is nog te weinig om mee te werken
Ik heb niet gezegd dat je dat zou moeten kunnen doen. Meer, wacht met een stem tot een speler zich aandient,,,spelers die er niet om vragen..willen vaak ook geen bm worden.
Spieder die misschien wel post op een 1e dag, maar niet serieus/bijdraagt etc. Zou je hem dan als BM willen hebben? Die boodschap wilde ik je meegeven.

@Candiu dat viel mij zelf gelijk op nadat Duvel dat had gepost. En ik heb dat toen ook pas vermeld nadat duvel over mij zei dat ik vandaag rustig was.
Anders had ik dat wel gelijk gedaan na de post van bappos ?
Ik kan geen antwoord geven op een vraag die je aan je zelf stelt.

Maar waarom een zegje doen, als die al gedaan is..dat was mn punt
 
Reactiescore
1.696
Buiten dat de vaste club op duvel stemt en dat die er 99% zeker uit ligt vanavond.

Wil ik die mensen ook nog even wijzen op de mensen die een BM stem op mij zetten? Ik..die altijd belabberd speelt..kritiek krijgt etc.

Ik zidit alleen maar als goodwill kweken bij mij. Want tja “candicute is makkelijk te beïnvloeden en dan staan we niet op haar lijstje”

dus @mohniels1 en @Kerouac
Verklaar je nader

@Rinske na bappos zn post, hoef je niet dezelfde citaten te gebruiken en het zelfde te reageren als hem. Staat je niet goed.

Omdat ik stiekem verliefd op je ben ?
 
Bovenaan