[Speeltopic] WvW #334 Avatar & The Last Airbender

Reactiescore
276
Ik haal wel aan dat er veel onzinvol posten.

Moeilijk ik heb liever zo'n vaste waarden als ILT vroeger of ks... Kon je op bouwen, mis zo'n figuur nu.

@Rinske speeder trolt vaak en heeft dan enkele 'heldere' momenten. Idk of je zo iemand als bm wil.
Dat doen er wel meerdere :p

Maar ik vond hem weinig als troll overkomen in voorgaande potjes

Maar ik ben bereid mijn stem te wijzigen naar Candiu (of Rob). Hangt af van hoe het zal staan met de stemmen straks
 
Reactiescore
1.013
ja hoor :) Gaat alleen lastig om je op de eerste dag te bewijzen als er zo weinig is om mee te werken ;-)

Vind je hem niet geschikt als BM?
Mooi

Dat doen er wel meerdere :p

Maar ik vond hem weinig als troll overkomen in voorgaande potjes

Maar ik ben bereid mijn stem te wijzigen naar Candiu (of Rob). Hangt af van hoe het zal staan met de stemmen straks

Beiden goed.
 
Reactiescore
1.728
Dat doen er wel meerdere :p

Maar ik vond hem weinig als troll overkomen in voorgaande potjes

Maar ik ben bereid mijn stem te wijzigen naar Candiu (of Rob). Hangt af van hoe het zal staan met de stemmen straks

Hoezo? wil jij de beslissende stem hebben ?

Ik counter

Combino Pastasaus

Oei verdacht hoor meteen zo in de verdediging te schieten.
 
Reactiescore
276
Hoezo? wil jij de beslissende stem hebben ?



Oei verdacht hoor meteen zo in de verdediging te schieten.
Wie zegt dat ik de beslissende stem wil hebben?

Maar als spieder op 1 stem blijft staan terwijl laten we zeggen Candiu Rob en Bappos gelijk aan elkaar opgaan dan zet ik mijn stem op 1 daarvan. Hoeft niet de beslissende stem zijn maar wellicht maakt die meer uit dan mijn stem op spieder te laten

Wat is er zo verdacht aan een counterstem op iemand wiens stem op mij nergens op gebaseerd is.

Op iemand stemmen enkel vanwege een BM stem, nota bene een BM stem op een speler die vorige potjes heeft bewezen goed te spelen slaat nergens op.
Getuigt meer van trollen of makkelijke stem van combino als wolfje
 
Reactiescore
276
Alsnog Combino pastasaus doorgestreept.
Den Duvel

Vind hem toch meer verdacht spelen. Eerst mij betichten van een trollerige stem, vervolgens uitleg geven en vertellen dat volgens hem spieder vaker trolt. Oké prima ik antwoord dat ik bereid ben mijn stem te wisselen.
Dan weer een opmerking dat ik “idd druk” ben:rolleyes2: Terwijl niemand dat heeft gezegd. Dus loop je wat te stoken?
En intussen zelf niks zinnigs gezegd of een stem gezet.
Je speelt anders dit keer. Wolfs
 
Reactiescore
338
Je bent heel aanwezig ja en voor nieuwe spelers is dat normaal, jij bent dat niet meer
 
Reactiescore
723
Dag 0: De wakkerdammer (burgemeester)

Katara en Sokka van de waterstam ontdekken en jongen in een ijsberg drijvend op het water nadat Katara woedend water stuurt in een bui van woede tegen haar broer Sokka. Ze bevrijden de jongen en hij introduceert zich als Bappos, een luchtsturer van de luchtnomaden, een uitgestorven cultuur sinds 100 jaar. Bappos vergezelt Katara en Sokka naar hun dorp.

Ondertussen is wolf Zuko, vergezeld door zijn oom Iroh, op zoek naar de wakkerdammer, een befaamde en formidabel sterke stuurder die alle vier de elementen kan beheersen en harmonie kan brengen aan de wereld.

Katara vertrouwt Bappos en zegt dat ze een speciaaltje is, maar er zijn geen speciaaltjes in de zuidelijke waterstam die het haar kunnen leren. Bappos biedt haar aan om een speciaalmeester te vinden in de noordelijke waterstam.

Een toevallige aantreffen van een wolvenschip onthult dat Bappos zich onbewust was van de oorlog gevoerd door de wolvennatie tegen de andere naties. Katara stelt vast dat Bappos bevroren moest zijn voor op zijn minst die tijd.

Het duo schiet per ongeluk een signaalvuur af vanuit het wolvenschip, Zuko alert stellen, die al dacht dat wakkerdammer in de buurt was.

Bappos werd verkozen als burgemeester


1643663051498.png
 
Bovenaan